Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Dette gjelder alle brukere på forumet. Har dere brukere helt oversett denne: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...der=asc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 Enda noen minutter igjen til vi begynner å brøle hurra-ropene våre. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Jentene er så utålmodige, at jeg får helt vondt... Burde hatt champagne her, men - *snur meg rundt* - har ikke. Kanskje en anledning til å be samboer med på puben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg ligger nok og sover når klokka tikker over 12, så jeg tar det nå: til MariannE og til HildeKS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 fikk ikke opp siden!! Hva har skjedd?? må jeg passe meg for noe?? Er lettere skremt nå.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #6 Del Skrevet 14. august 2003 Hilde K.S`s og MarianneE`s innspurt til i morgen - og nå får de altfor lite oppmerksomhet. Derfor denne skjerpe-tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 .. har gratulert jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. august 2003 #8 Del Skrevet 15. august 2003 Også jeg som trodde det var en eller annen sympati/ikke-sympati tråd for en som forlot oss forleden..... Skåler i Melkerull!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå