Gå til innhold

Stygge folk i England


Gjest vakre norge

Anbefalte innlegg

Det finnes mange vakre kvinner i England - de fleste riktig nok av sydeuropeisk, asiatisk eller keltisk (irsk) opprinnelse. Jeg kan egentlig ikke skjønne at norske kvinner (generelt) skulle være spesielt vakre. Staute og sunne - OK, men blonde budeier med blek, rødmusset hud og litt grove trekk uten eleganse og grasiøsitet mangler den overjordiske utstrålingen som finnes hos en del latinske og asiatiske kvinner. Heldigvis har majoriteten av norske menn lite sofistikert smak - de foretrekker vikingarna fremfor miles davis, grandiosa fremfor et måltid på bagatelle og kiosklitteratur fremfor kjartan fløgstad.

Det er vel best slik .....

Oi! Høres ut som du har gjort deg noen dårlige erfaringer!

Jeg lurer på hvordan ståa er i de andre nordiske landene.Kan man f.eks.si at disse betraktningene gjelder i våre naboland også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Høres ut som du har gjort deg noen dårlige erfaringer!

Jeg lurer på hvordan ståa er i de andre nordiske landene.Kan man f.eks.si at disse betraktningene gjelder i våre naboland også?

Ja, det gjelder nok også våre naboland. Jeg må tilstå at jeg er gift med en norsk kvinne (dog atypisk vakker). Men som sagt: de fleste norske menn (og sikkert rednecks i sin alminnelighet) foretrekker grandiosa. Og da er det vel greit nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Høres ut som du har gjort deg noen dårlige erfaringer!

Jeg lurer på hvordan ståa er i de andre nordiske landene.Kan man f.eks.si at disse betraktningene gjelder i våre naboland også?

Jeg ser ingen forskjell (eller utseendemessig forbedring) på folk fra Danmark,Sverige,Finland og Island i forhold til Norge,nei.

Når det er sagt ser jeg heller ingen forskjell på folk fra England, Irland eller Skottland. Tror at dette i stor grad er oppkonstruert: Treffer man noen veldig pene mennesker fra et bestemt land får man i underbevisstheten et inntrykk av at folk fra dette landet er pene (og omvendt)."Vanlige" engelske folk (ofte bleke og litt ustelte) har nok bidratt til å skape et inntrykk av at det er mange mindre pene folk der. Men jeg tror ikke det er bedre i Frankrike,USA eller hvor som helst ellers..

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen forskjell (eller utseendemessig forbedring) på folk fra Danmark,Sverige,Finland og Island i forhold til Norge,nei.

Når det er sagt ser jeg heller ingen forskjell på folk fra England, Irland eller Skottland. Tror at dette i stor grad er oppkonstruert: Treffer man noen veldig pene mennesker fra et bestemt land får man i underbevisstheten et inntrykk av at folk fra dette landet er pene (og omvendt)."Vanlige" engelske folk (ofte bleke og litt ustelte) har nok bidratt til å skape et inntrykk av at det er mange mindre pene folk der. Men jeg tror ikke det er bedre i Frankrike,USA eller hvor som helst ellers..

Man blir ikke biologisk vakrere av å kle seg, sminke seg eller dusje tre ganger pr dag. Facts of nature kommer før eller senere "for en dag" .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20% arv og 80% miljø avgjør hvordan en person ser ut.

Vi i Skandinavia har bra gener og et sinnsykt bra kosthold (store mengder lite bearbeidede korn produkter).

Engelskmenn flest spiser TRASH. Det er jo Europas USA. USA har forøvrig også en haug med stygge folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
På 9.10.2009 den 11.54, Gjest Gjest_Jolly_* skrev:

Det er stygge folk overalt, veldig mange stygge i Norge også. Veldig mange normenn har griseansikt og klumpete kropper, korte armer og bein, store hoder; typiske bondske trekk.

Du beskriver ikke den generelle nordmann, men mer romsdalinger - særlig det med (for) store hoder. 

Anonymkode: 5b60a...b9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innvandrer og må si meg helt enig. Briterne er føkkings ugly. Skandinavere er det vakreste folket. Nesene deres ligner grisen sånn små høye, men elkers er dere wow! Det skal dere ha for👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Anonymkode: 89442...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver ikke den generelle nordmann, men mer romsdalinger - særlig det med (for) store hoder. 

Anonymkode: 5b60a...b9c

Romsdalinger..... Hahaha....  😂    " Iiii  har væl ikkje nåkkå stort hau i "                                                                                                             Men alvorlig talt synes jeg engelskmenn (og danske menn), ser ut som gnomer. Faktisk ser skotske og irske menn bedre ut.   

Damer skal jeg ikke si så mye om, men hvis det "trashet" man ser i syden er representativt så ......   :fnise:

 

Anonymkode: f6a92...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har nevnt her så er engelsk pukultur og kosthold ikke noe som underverker for utseende. I tillegg er nordmenn noen friskuser. Ski dagen lang, toppturer, overnatte i skog og mark. Klart man ser freshere ut av det.

 

Men engelskmenn er mye vittigere enn nordmenn. Mye vittigere.

Anonymkode: bb748...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Som flere har nevnt her så er engelsk pukultur og kosthold ikke noe som underverker for utseende. I tillegg er nordmenn noen friskuser. Ski dagen lang, toppturer, overnatte i skog og mark. Klart man ser freshere ut av det.

 

Men engelskmenn er mye vittigere enn nordmenn. Mye vittigere.

Anonymkode: bb748...f23

puBkultur, skulle det vært...

Anonymkode: bb748...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er innvandrer og må si meg helt enig. Briterne er føkkings ugly. Skandinavere er det vakreste folket. Nesene deres ligner grisen sånn små høye, men elkers er dere wow! Det skal dere ha for👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

Anonymkode: 89442...e25

Synes dette er sårende å lese... Ikke alle skandinavere er pene, inkludert meg... 😕

Anonymkode: ba25f...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, tror kosthold har litt å si. Nordmenn har over flere generasjoner levd på fisk, poteter, leverpostei, og sunne nordiske bær. Briterne: Biscuits and tea'... 

 

Klart man får rotne tenner av en sånn diett!

Anonymkode: ba25f...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...