Gå til innhold

Stygge folk i England

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Der ble dere svar skyldig, gitt.

Svar skyldig fordi det blir hengt ut et par vakre mennesker?

Det finnes pene mennesker i alle land, gjennomsnittet kan allikevel være elendig.

Jeg vil for eksempel påstå at den gjennomsnittlige amerikaner er mindre intelligent enn den gjennomsnittlige nordmann, grunnet påvirkning av fattigdom, innvandring, kultur og galskap. Dette betyr ikke at jeg ikke tror USA knuser oss på topp 10 innenfor de fleste felt (utenom sjakk!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker jeg leste en europeisk undersøkelse om hvor folk mente de fant de vakreste og styggeste menneskene. Svenskene var de vakreste og selv britene selv var enige i at de var de styggeste. :ler:

hehe.. signerer denne! :fnise:

Gjest Gjest_Winnie_*
Skrevet
Svar skyldig fordi det blir hengt ut et par vakre mennesker?

Det finnes pene mennesker i alle land, gjennomsnittet kan allikevel være elendig.

Jeg vil for eksempel påstå at den gjennomsnittlige amerikaner er mindre intelligent enn den gjennomsnittlige nordmann, grunnet påvirkning av fattigdom, innvandring, kultur og galskap. Dette betyr ikke at jeg ikke tror USA knuser oss på topp 10 innenfor de fleste felt (utenom sjakk!).

Galskap? Hvorfor mener du det er mer galskap i USA enn her? :huh:

Skrevet
Galskap? Hvorfor mener du det er mer galskap i USA enn her? :huh:

Flere mennesker i USA derfor er det mer galskap der

Skrevet

Ingen slår Skottene, uansett.... DE er stygge de!!! Fysjamei...

Gjest ~Good&Bad~
Skrevet

Synes å lese trådstartesr innlegg med litt humor her jeg ;)

Hehe, men jeg har lagt merke til det samme. Det er vel ikke det landet hvor jeg umiddelbart tenker at der bor det mange vakre mennesker. Som en annen sier, så ser de litt chabby ut, spesielt de man ser i dokumentarfilmer med helt vanlige engelskmenn.

Men det bor vel en del smukke vesener over der også sikkert :)

Skrevet

- Var en gang på kollegatur til Skottland. Sammen med helt ordinære, småkjedelige og tildels sidrompa nordmenn. Om kveldene havnet vi på pub og da slo det meg hvor utrolig flotte, rødkinna og spreke alle vi nordmenn var i forhold til den gemene hop der borte. :fnise:

Skrevet

Påvirkning av smog, usunn mat og stygt interiør!

DET er min teori om hvorfor britene er så stygge! ;)

Skrevet
- Var en gang på kollegatur til Skottland. Sammen med helt ordinære, småkjedelige og tildels sidrompa nordmenn. Om kveldene havnet vi på pub og da slo det meg hvor utrolig flotte, rødkinna og spreke alle vi nordmenn var i forhold til den gemene hop der borte. :fnise:

Ja, ikke sant! :fnise: Øynene sitter langt fra hverandre, en kroppsholdning som er kriminelt uelegant og så bleike at man klarer ikke å bestemme seg for om de er grønne eller gjennomsiktige :gjeiper: På toppen av det hele så er de fleste kommunerøde i håret...... Og når de åpner kjeften, kommer den styggeste aksenten som er skapt :filer:

Skrevet

Nordmenn er da like bleike som engelskmenn. Herregud så mye dumt man skal lese.

Har sett utallige slike utenlandske poster om hvor bleke og ekle skandinavere er også.

Skrevet

samboeren min er engelsk.. men han er da ganske søt han :rødme:

han er fortsatt solbrun etter sommeren, og nydelige klare blå øyne og hvite tenner...

men her om dagen sa han at engelske jenter ser mer slitne ut enn norske.

så det er kanskje noe i det.

det bor mange fler i london enn i hele norge. og england er jo et lite land..

bedritent og trangt som min samboer sier :P

Skrevet
Nordmenn er da like bleike som engelskmenn. Herregud så mye dumt man skal lese.

Har sett utallige slike utenlandske poster om hvor bleke og ekle skandinavere er også.

Var skotter jeg snakka om da :gjeiper:

Skrevet

Vi nordmenn lever i verdens rikeste land. Vi kan gå på trygd hele livet om vi vil, og likevel leve som grever. Det kan de IKKE i England. Der er det survival of the fittest som gjelder, og mange bukker under i den harde kampen for tilværelsen. Det er liten tid til egenpleie og dårlig råd til å unne seg noe annet enn innmat og junkfood. Trøsten blir pub-turer og fotballkamper.Derfor ser de slitne ut.

Skrevet
Vi nordmenn lever i verdens rikeste land. Vi kan gå på trygd hele livet om vi vil, og likevel leve som grever. Det kan de IKKE i England. Der er det survival of the fittest som gjelder, og mange bukker under i den harde kampen for tilværelsen. Det er liten tid til egenpleie og dårlig råd til å unne seg noe annet enn innmat og junkfood. Trøsten blir pub-turer og fotballkamper.Derfor ser de slitne ut.

Ha ha! Jeg lever for tiden på trygd og har IKKE råd til pubturer, selv om jeg gjerne skulle gjort det! Så misunner engelskmennene. ;)

Skrevet

Enig med deg.

Skrevet

England har, i motsetning til Norge, en faktisk underklasse, med alt det innbærer av dårlig kosthold, tannstell og utdannelse. Noe genetisk er det ikke, men klart folk blir stygge når mor og far er femten år gamle og lever på Cola, øl og frityrmat.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

TS har helt rett, briter er styggere enn de fleste andre europeere. Og forklaringa er enkel. Når du eksisterer på ei øy i årtusener sier det seg selv at innavl etter hvert blir et problem. Avbrutt av noen spede invasjons-forsøk (vikinger, germanere og normannere) så har de stort sett vært for seg selv. Og da blir det hestetenner, store ører og ymse misdannelser. Jeg husker jeg leste et intervju med en norsk metal-musiker da bandet turnerte i England (tror det var Enslaved, er ikke sikker), og han sa:

"når jeg ser på britiske damer står det for meg som et under at den keltiske rase er i stand til å formere seg" :hoho:

Skrevet
TS har helt rett, briter er styggere enn de fleste andre europeere. Og forklaringa er enkel. Når du eksisterer på ei øy i årtusener sier det seg selv at innavl etter hvert blir et problem. Avbrutt av noen spede invasjons-forsøk (vikinger, germanere og normannere) så har de stort sett vært for seg selv. Og da blir det hestetenner, store ører og ymse misdannelser. Jeg husker jeg leste et intervju med en norsk metal-musiker da bandet turnerte i England (tror det var Enslaved, er ikke sikker), og han sa:

"når jeg ser på britiske damer står det for meg som et under at den keltiske rase er i stand til å formere seg" :hoho:

Briter er jo ekstremt mangfoldige i utseendet. Lyse, mørke, rødhårede, etc. Synes ikke de er mindre pene enn andre europeere. De fleste mannlige modeller er engelske eller amerikanske. Finnes veldig få skandinaviske menn som kan konkurrere med de peneste britene. Synes den kommentaren om at britiske/keltiske kvinner er så stygge, var frekk og feilslått. Hva med mennenes utseende? Alle undersøkelse viser at kvinner er mer kresne enn menn når det gjelder utseende og valg av partner. Et lands formeringspotential er ikke basert på kvinners utseende. Det er bare tull. Dessuten ligger skjønnheten i betrakterens øyne. :)

Men det som er ekstremt i Storbritannia er at det er et klasseskille. Overklassen var ofte blond med angelsaksisk utseende (ovale/smale ansikter og rene trekk), mens de lavere klassene var noe mørkere og så bondske ut med svære/brede, usymmetriske ansikter. Jeg vil påstå at man til og med i dag kan se et skille. Ganske trist egentlig. Dansker er for øvrig nært beslektet med visse engelskmenn. Man kan ofte se likheten mellom visse typer når man besøker disse landene.

En skikkelig pen engelskmann er ofte vakrere enn en pen skandinav. Mørkt hår, knallblå øyne og lys hud blir jo i de aller fleste land regnet som en vakker kombinasjon. Kanskje t.o.m. som den vakreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...