Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 9. oktober 2009 #21 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har hatt elskere. Ser ikke akkurat på det som noe jeg har imens jeg venter på den rette, det har bare vært en del av mitt (singel)liv. Jeg har møtt menn hvor det har vært mye kjemi, men hvor vi ikke var klare for forhold eller det var åpenbart at vi ikke passet helt sammen. Jeg har vært veldig mye singel i mitt liv og er samtidig veldig glad i sex. Jeg klarer å leve uten, men møter jeg en person hvor det er mye tenning til stede så lever jeg helst med litt sex og kos i hverdagen Vet ikke hvor vanlig det er jeg, det virker som det er mange som vil men ikke får det helt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #22 Del Skrevet 9. oktober 2009 Biologisk sett dreier det seg ikke bare om å ha sex - men om å få barn. og du tror en jomfru lettere blir gravid enn en som har hatt sex? -loco- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #23 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvorfor tror du det? Jeg kan forstå følelsene som ligger til grunn, men i dyreriket handler det stort sett om å sende sine gener videre, og det betyr at hanner gjerne parer seg med det de kan komme over av hunner, mens hunnene forsøker å få paret seg med den sterkeste og flotteste hannen. I så fall tenker ikke hannen langt nok - bombe! hehe Det hjelper nemlig ikke å bare spre genene sine hvis barna ikke vokser opp. Dette er en stor investering også for mannen, noe som har vist seg å være mest effektivt i et parforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #24 Del Skrevet 9. oktober 2009 Steinar40 du burde jo se deg om etter en ung alenemor med veloppdragene barn - det er vel den beste garantien for at du finner en som både kan få barn og kan å ta vare på de ... med en jomfru har du jo ikke garantier for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #25 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må si at jeg er glad jeg har hatt den sexen jeg har hatt, og har de erfaringene jeg har. De har gjort meg til den jeg er i dag, og det tror jeg er viktig å tenke på. Ikke angre, men se det gode! Alt her i livet dreier seg om å bruke sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #26 Del Skrevet 9. oktober 2009 og du tror en jomfru lettere blir gravid enn en som har hatt sex? -loco- Vil anta at hun ikke har barn fra før da i hvert fall Finnes vel kanskje et unntak hvis vi skal tro eldre kilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #27 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kunne aldri hatt en elsker. Blir så fort lei av dem, hvertfall hvis det er snakk om kvinner med typisk nordisk hud. Finner man derimot en jente med naturlig sobrunfarge kan jeg holde på med henne en stund. Ikke så mange av dem i norge, men det finns noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #28 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har hatt elskere. Ser ikke akkurat på det som noe jeg har imens jeg venter på den rette, det har bare vært en del av mitt (singel)liv. Jeg har møtt menn hvor det har vært mye kjemi, men hvor vi ikke var klare for forhold eller det var åpenbart at vi ikke passet helt sammen. Jeg har vært veldig mye singel i mitt liv og er samtidig veldig glad i sex. Jeg klarer å leve uten, men møter jeg en person hvor det er mye tenning til stede så lever jeg helst med litt sex og kos i hverdagen Vet ikke hvor vanlig det er jeg, det virker som det er mange som vil men ikke får det helt til. Sex uten dypere følelser er (ofte) ikke "normalt" for mennesket. Derfor blir det fort problemer for den ene eller den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #29 Del Skrevet 9. oktober 2009 Steinar40 du burde jo se deg om etter en ung alenemor med veloppdragene barn - det er vel den beste garantien for at du finner en som både kan få barn og kan å ta vare på de ... med en jomfru har du jo ikke garantier for noe Forsåvidt sant - foruten at hennes barn da ikke har mine gener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. oktober 2009 #30 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vel, om det fungerer for deg, så er det vel ikke noe som skulle tilsi at du ikke skal ha det. Personlig har jeg aldri hatt noen elskere, det har aldri vært noe som har passet for meg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 9. oktober 2009 #31 Del Skrevet 9. oktober 2009 I så fall tenker ikke hannen langt nok - bombe! hehe Det hjelper nemlig ikke å bare spre genene sine hvis barna ikke vokser opp. Dette er en stor investering også for mannen, noe som har vist seg å være mest effektivt i et parforhold. Men hvorfor tror du det biologisk er en fordel for hannen at hunnen er jomfru? Hvis du hadde sagt at det var en fordel at hunnen er trofast er jeg med, men så lenge hun ikke har blitt gravid og han må være med å fø opp en annen manns avkom spiller det da ingen rolle biologisk om hun er jomfru eller ei? At det rent følelsesmessig kan være litt stas å ta en jomfrudom og være den eneste hun har ligget med kan jeg forstå, men jeg kan ikke helt se hvor den biologiske fordelen med jomfruer kommer inn. Så det må du nesten forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #32 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvorfor??? for at de ikke skal oppdage hvor dårlig du er i forhold til andre? .... tror det er lurt å finne seg en som har prøvd litt og vet hva og hvordan de vil ha det, jeg har i allfall hatt min siste jomfru Hahaha. Var min tanke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #33 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må innrømme, Steinar at jeg syns det er på grensen til skremmende at du, som er nærmere femti, ønsker deg en jomfru. Kanskje fordi jeg har blitt avvist av en mann på din alder, med bakgrunn i at jeg var "brukt". Han ville ha en ren kvinne. Han var 45. Slike utsagn får jeg virkelig gåsehud av, og jeg kjenner at jeg blir litt kvalm. Det er så utrolig mange fasetter her. Ligge med sin første og eneste kjæreste Ligge med folk man elsker Ligge med folk man er i forhold til Ha en fast elsker og ha hatt en kjæreste før man gifter seg Ha en fast elsker Ha to faste elskere Ligge med tre nye menn samtidig hver helg Livet er ikke svart / hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #34 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må innrømme, Steinar at jeg syns det er på grensen til skremmende at du, som er nærmere femti, ønsker deg en jomfru. Det er jo fordi han er jomfru selv og vil ha en likesinnet Er nok ikke mange snart 50 år gamle jomfruer igjen der ute Steinar, og så mange barn tror jeg ikke du får om du finner deg en heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. oktober 2009 #35 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Fordi at tanken på å slikke ei relativt nypult ei er motbydelig for de fleste menn. Vi har litt "homofobi" overfor andre menns etterlatenskaper, og vi er stolt av det. I motsetning til jenter som stimer sammen rundt herrene, som allerede har ei jente eller to hengende i armene, søker menn de som ikke ser ut til å være velfylte av manneslim. Forskjellen oppleves av mange som mellom å drikke av et rent glass eller av urinalet på en pub. Dette kommer etter den ungdommelige uskyldsfasen, hvor alt ved kvinnen og kvinnekroppen idoliseres - etterhvert som virkelighetens realiteter spiser opp naiviteten. - Nei, ikke alle. Men unntakene er ikke i flertall... Hva jeg sier er, at hvis drømmegubben får nyss om at du driver på med en elsker, vil dette neppe bli en aktuell problemstilling for deg. Det frister liksom ikke noe særlig å kysse en munn som like før har gulpet i seg andres sperm. Vi er litt sære sånn... Endret 9. oktober 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #36 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen ganger er du skrekkelig ekkel, Kattefaan. Men når det er sagt, så tror jeg du har et poeng, dessverre. Jeg har dog følelsen av at Lottas spørsmål ikke er om det er vanlig å gulpe i seg sæd som om det var ungdomseliksir, men snarere om det er vanlig å ha forhold som er seksuelle, snarere enn kjærlige. Når man ikke er kjæreste. For egen del må jeg ha følelser i sexlivet mitt, men jeg vet jo at noen, menn og kvinner ikke må det. Og stort sett flere menn, og det jeg ikke skjønner er at når menn har det så er det applaus og klapp på skulderen, men når kvinner gjør det blir det straks snakk om felleshøl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #37 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg må innrømme, Steinar at jeg syns det er på grensen til skremmende at du, som er nærmere femti, ønsker deg en jomfru. Kanskje fordi jeg har blitt avvist av en mann på din alder, med bakgrunn i at jeg var "brukt". Han ville ha en ren kvinne. Han var 45. Slike utsagn får jeg virkelig gåsehud av, og jeg kjenner at jeg blir litt kvalm. Det er så utrolig mange fasetter her. Ligge med sin første og eneste kjæreste Ligge med folk man elsker Ligge med folk man er i forhold til Ha en fast elsker og ha hatt en kjæreste før man gifter seg Ha en fast elsker Ha to faste elskere Ligge med tre nye menn samtidig hver helg Livet er ikke svart / hvitt. Jeg skrev ikke at jeg personlig vil ha ei jomfru. Jeg er heller ikke totalt urealistisk. Men samtidig ønsker jeg selvfølgelig ikke ei dame som har ligget med flest mulig mannfolk og hatt mest mulig sex. Dessuten finnes det ingen god grunn for dama til å prate om sine tidligere forhold med sin nye mann - eller omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #38 Del Skrevet 9. oktober 2009 Og stort sett flere menn, og det jeg ikke skjønner er at når menn har det så er det applaus og klapp på skulderen, men når kvinner gjør det blir det straks snakk om felleshøl? Det er ikke alt man kan forstå her i livet. Noen ganger må man bare akseptere at sånn er det og forholde seg deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #39 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skrev ikke at jeg personlig vil ha ei jomfru. Jeg er heller ikke totalt urealistisk. Men samtidig ønsker jeg selvfølgelig ikke ei dame som har ligget med flest mulig mannfolk og hatt mest mulig sex. Dessuten finnes det ingen god grunn for dama til å prate om sine tidligere forhold med sin nye mann - eller omvendt. Dersom du har lest i tidligere tråder jeg har skrevet i, så snakker jeg høyt og varmt om å IKKE snakke om tidligere partnere, det skaper bare rot og problemer. Jeg derimot ville ønsket en partner som hadde hatt masse sex, men helst ikke med alt for mange. Jeg vil at han skal ha et trygt og sunt forhold til egen seksualitet, og vite hvordan han og kvinnen fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #40 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke alt man kan forstå her i livet. Noen ganger må man bare akseptere at sånn er det og forholde seg deretter. Feil, ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå