Snipa Skrevet 12. oktober 2009 #181 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Er det okei om man har en dildo til disposisjon mens man venter på den rette, tro.....? Endret 12. oktober 2009 av Snipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. oktober 2009 #182 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det okei om man har en dildo til disposisjon mens man venter på den rette, tro.....? Så lenge den er under tretten cm, slik at den ikke konkurrerer med en framtidig partner som kan være under gjennomsnittet pikk-messig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #183 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva mener du med det? Når man har sex og bruker kondom eller andre prevensjonsmidler, og har sjekket seg for sykdommer, så BLIR det jo tatt hensyn til? Og du er så naiv og tror at alle gjør det da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #184 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg skjønner faktisk ikke hva det er du prøver å si. Jeg spør deg, hva er forskjellen for deg, i møte med ny partner, om hun har hatt flere dramatiske forhold med masse kjærlighetssorg, om hun har hatt et par prøv og feil som har vist seg å ikke være den store kjærligheten i retrospekt eller om hun har hatt en fast elsker? Det som ville blitt veldig problematisk er hvis hun har en fast elsker når jeg treffer på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #185 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg tror vår venn her helst vil ha en jomfruelig trettiseksåring som kan føde barn og lage middag og vaske hus og sy gardiner og kjøpe julegaver og steke ribbe og muligens jobbe halv tid (innenfor 8-16) slik at hun også bringer litt inntekt til familiebudsjettet. Mens hun ventet på han så prøvde hun ut oppskrifter på kjøkkenet sitt, slik at hun nå kan lage de perfekte bursdagskaker for deres tre barn (fire blir for mange, da må de ha stor og dyr bil), hvis hun da ikke satt ved symaskinen evt. scrappebordet. Du beskriver alle menns drømmedame her Det sier seg jo selv. Problemet er bare at man lever i den noe mere realistiske norske virkeligheten til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #186 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det okei om man har en dildo til disposisjon mens man venter på den rette, tro.....? Sikker sex er alltid positivt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. oktober 2009 #187 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og du er så naiv og tror at alle gjør det da eller? Nei, jeg har sex med folk jeg stoler på, med prevensjon til det motsatte er bevist. Så du vil heller ha en dame med masse drama og kjærlighetssorger og styr over en lav sko, enn en dame som tar sin egen seksualitet på alvor og utøver den innen trygge faste rammer med en elsker? Hvordan skal en kvinne vite når man treffer den rette? Når man treffer noen man virkelig faller for, så legger man jo alle andre eventuelle prosjekter på hylla, det sier seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #188 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvordan skal en kvinne vite når man treffer den rette? Når man treffer noen man virkelig faller for, så legger man jo alle andre eventuelle prosjekter på hylla, det sier seg selv.. Javel, men du syns sikkert at det burde være helt greit med noen overlappende måneder slik at du kan velge den beste av kandidatene i ro og fred da eller? Rimelig egoistisk spør du meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. oktober 2009 #189 Del Skrevet 12. oktober 2009 Javel, men du syns sikkert at det burde være helt greit med noen overlappende måneder slik at du kan velge den beste av kandidatene i ro og fred da eller? Rimelig egoistisk spør du meg ... Steinar, nå må du skjerpe deg! Jeg har ikke et eneste sted snakket om overlapping, eller å drive med flere på en gang. Jeg stilte deg et spørsmål, og du svarer med at JEG er egoistisk. (og ikke på spørsmålet mitt) I en hypotetisk situasjon, så kan det skje at man har et prosjekt på gang, og møter et annet menneske som man umiddelbart får sterke følelser for. Da vil jeg, avslutte det som er på gang, før jeg i det hele tatt involverte meg i noen andre. Jeg forstår ikke hva det er jeg skriver som gjør at du velger å si at jeg overlapper og driver på med flere på en gang. Det jeg har skrevet tidligere i tråden tilsier vel også at jeg ikke bedrar eller puler rundt? HM???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #190 Del Skrevet 12. oktober 2009 Steinar, nå må du skjerpe deg! Jeg har ikke et eneste sted snakket om overlapping, eller å drive med flere på en gang. Jeg stilte deg et spørsmål, og du svarer med at JEG er egoistisk. (og ikke på spørsmålet mitt) I en hypotetisk situasjon, så kan det skje at man har et prosjekt på gang, og møter et annet menneske som man umiddelbart får sterke følelser for. Da vil jeg, avslutte det som er på gang, før jeg i det hele tatt involverte meg i noen andre. Jeg forstår ikke hva det er jeg skriver som gjør at du velger å si at jeg overlapper og driver på med flere på en gang. Det jeg har skrevet tidligere i tråden tilsier vel også at jeg ikke bedrar eller puler rundt? HM???? Jeg skrev ikke at du er egoistisk - jeg bare stilte et spørsmål Og som svar til spørsmålet ditt om hvordan ei kvinne skal vite når hun treffer den rette - kan hun ikke bruke sin berømte intuisjon da? Men den funker vel kanskje ikke sånn. Har ikke selv dessverre så jeg vet jo ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. oktober 2009 #191 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det var ikke spørsmålet mitt. Spørsmålet mitt var hvorfor det er verre å møte en kvinne som har hatt en elsker, enn å møte en kvinne som har hatt kjærester og kjærlighetssorg og masse ustabilitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #192 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det var ikke spørsmålet mitt. Spørsmålet mitt var hvorfor det er verre å møte en kvinne som har hatt en elsker, enn å møte en kvinne som har hatt kjærester og kjærlighetssorg og masse ustabilitet. Nja, min umiddelbare tanke er da at hun er kalkulerende og egoistisk - litt følelseskald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. oktober 2009 #193 Del Skrevet 12. oktober 2009 Interessant. Jeg regner med at du da mener hun med en elsker? Jeg kan ikke se noe kaldt og kynisk i det, når det er en avtale man har, og ikke at den ene utnytter den andre... Jeg har stor respekt for mennesker som tør stå for sine valg og holdninger. Og jeg kan faktisk ikke se noe galt i å ha en fast sex-partner når man er singel. De fleste mennesker har et sexbehov, og er man singel i flere år vil jeg si at det er bedre å ha et avklart elsker/elskerinne forhold, eller å til slutt bli så kåt og ensom at man har utrygg sex med noen man ikke kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #194 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Interessant. Jeg regner med at du da mener hun med en elsker? Jeg kan ikke se noe kaldt og kynisk i det, når det er en avtale man har, og ikke at den ene utnytter den andre... Jeg har stor respekt for mennesker som tør stå for sine valg og holdninger. Og jeg kan faktisk ikke se noe galt i å ha en fast sex-partner når man er singel. De fleste mennesker har et sexbehov, og er man singel i flere år vil jeg si at det er bedre å ha et avklart elsker/elskerinne forhold, eller å til slutt bli så kåt og ensom at man har utrygg sex med noen man ikke kjenner. Vel, en sånn "avtale" gir meg nesten frysninger på ryggen. Det virker direkte følelseskaldt på meg. Kalkulert og særdeles egoistisk. Mer eller mindre felles utnyttelse satt i system. Forskjellene på dette og kjærlighetsforholdet er da altså kjærligheten (følelsene) og fellesskapet etc. Syns egentlig det er ganske viktige forskjeller. Endret 12. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #195 Del Skrevet 12. oktober 2009 Vel, en sånn "avtale" gir meg nesten frysninger på ryggen. Det virker direkte følelseskaldt på meg. Kalkulert. Mer eller mindre felles utnyttelse satt i system. Forskjellene på dette og kjærlighetsforholdet er da altså kjærligheten (følelsene) og fellesskapet etc. Syns egentlig det er ganske viktige forskjeller. Kaldt og kalkulert? Hvis begge er enige om premissene? Tenk så deilig da Steinar, om du kunne plinge på til ei søt snuppe for litt kos i ny og ne. Begge vet at det er kun sex, ikke noe fremtid med hus og barn sammen. Lurer på om du er her mest for å irritere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #196 Del Skrevet 12. oktober 2009 Kaldt og kalkulert? Hvis begge er enige om premissene? Tenk så deilig da Steinar, om du kunne plinge på til ei søt snuppe for litt kos i ny og ne. Begge vet at det er kun sex, ikke noe fremtid med hus og barn sammen. Lurer på om du er her mest for å irritere. Jeg kan ikke fordra folk som utnytter andre! Og denne dama ønsker da altså bare å utnytte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. oktober 2009 #197 Del Skrevet 12. oktober 2009 Steinar, du ville virkelig vært en ressurs i alle de der se-hvor-mange-sider-vi-greier-trådene på 'snikksnakk'. Hvis ei dame har en elsker, er hun ikke aktuell som kjærestekandidat - dersom jeg skulle slumpe til å være den rette. Så enkelt. Hvis mange nok rette ser seg om etter noen som ikke driver å griser, er det å ha en elsker i ventetiden en dårlig idé. Ikke alle menn er make, så der vil sikkert finnes mange kandidater som ikke bryr seg. Men jeg synes det er en smule ukollegialt av KateW å forlange at hennes medsøstre må gjøre skittjobben med å lære opp hennes fomlende "rette" da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. oktober 2009 #198 Del Skrevet 12. oktober 2009 Men jeg synes det er en smule ukollegialt av KateW å forlange at hennes medsøstre må gjøre skittjobben med å lære opp hennes fomlende "rette" da... Forklar? Lavt blodsukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. oktober 2009 #199 Del Skrevet 12. oktober 2009 Forklar? Lavt blodsukker...[...]Jeg derimot ville ønsket en partner som hadde hatt masse sex, men helst ikke med alt for mange. Jeg vil at han skal ha et trygt og sunt forhold til egen seksualitet, og vite hvordan han og kvinnen fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2009 #200 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvis ei dame har en elsker, er hun ikke aktuell som kjærestekandidat - dersom jeg skulle slumpe til å være den rette. Så enkelt. Sunn fornuft! Men problemet er selvfølgelig da bare at du ikke kommer til å få greie på det sånn helt uten videre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå