Gå til innhold

Å ha en elsker mens man venter på den rette?

Lotta35

Anbefalte innlegg

Gjest hva er jeg?
Sagt om Steinar40:

Ja, det er jo noe vi alle vet. Det er derfor han er drømmemannen til Frk. "kjedelige" gjennomsnitt. Og i den båsen må jeg nok dessverre si at svært mange av dere damemennesker ender opp. Ikke at det er noe galt i det, men det som irriterer meg mest er at gjennomsnittlige mennesker tror de er så vanvittig spennende og originale. Se dere i speilet, tenk på hva dere driver med og ikke minst om hvordan dere tror dere blir oppfattet i vennekrets og andre sosiale sammenhenger.

Gå i dere selv og tenk: Hvorfor er jeg spesiell? Sannsynligvis er du helt alminnelig med små avvik fra det som oppfattes som "normalt" i dag. Men ikke misforstå, det er slett ikke noe galt med å være "normal", det er mye mer krampaktig og tragisk med normale mennesker som ikke innser "hvor landet ligger" og skal prøve være så fryktelig "spesielle" og "originale".

Javel. Er det deg vi skal henvende oss til da for å finne ut om vi er normale, gjennomsnittlige, spennende eller originale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel. Er det deg vi skal henvende oss til da for å finne ut om vi er normale, gjennomsnittlige, spennende eller originale?

Tydelig at vi trenger andre mennesker for å fortelle oss hva vi er..

kanskje det er ett marked for det " spekulere "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal ha en elsker hvis man egentlig vil ha kjæreste. Men det er helt greit å ha elskere hvis det kun er elskov man er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er Mr. kjedelige gjennomsnitt? Boring.

Selv om jeg er uenig med Steinar når det gjelder - dama kan ikke ha manlige venner, og det med elskere osv. Skjønner jeg ikke hva det har med kjedelig å gjøre.

Sier vel egentlig sitt om deg, om du mener at så sant man ikke -

puler rundt, digger uforpliktende sex, har et tosifret anntall sexpartnere, et avslappet forhold til å være utro osv. så er man kjedelig. Er det definisjonen på å være kjedelig, så er jo kjedelig et honnørord!

:filer:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cynthia

Ville aldri ha hatt det. Sex er noe jeg vil ha med en jeg elsker, og som jeg kan se for meg en framtid sammen med. Men hvis jeg ser på venninneflokken min, ser jeg jo at dette er trend som antakeligvis har kommet for å bli. Dem om det - jeg har kun sex når jeg er i forhold og det passer utmerket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra folk som utnytter andre!

Og denne dama ønsker da altså bare å utnytte meg.

Herregud! Det er jo ikke snakk om utnytting. Når jeg har sex med elskerinnen gjør vi det både for å tilfredstille egne behov for sex og nærhet, men har også massevis av fokus på den andre. Dessuten er det jo en sterk fysisk og personlig tiltrekning i bunn. Hvorfor er dette noe mere utnytting en sex i et parforhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud! Det er jo ikke snakk om utnytting. Når jeg har sex med elskerinnen gjør vi det både for å tilfredstille egne behov for sex og nærhet, men har også massevis av fokus på den andre. Dessuten er det jo en sterk fysisk og personlig tiltrekning i bunn. Hvorfor er dette noe mere utnytting en sex i et parforhold?

Et parforhold er mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

for å svare på gjest i forhold til det med utnytting. Det er utnytting hvis den ene parten føler seg brukt. Vedkommende hadde ikke følt seg brukt om begge var ute etter bare sex, men om den andre vil noe mer er det naturlig å føle seg utnyttet selv om den andre personen ikke mente å gjøre akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Jepp, du tar feil.

Jeg vil selvfølgelig ha ei dame som liker sex men ikke ei som blir helt desperat uten sin daglige dose ;)

Da øker nemlig sannsynligheten for utroskap etc.

For mye og for lite skjemmer alt.

Vet du hva, Steinar? Jeg levde i sølibat i 12 år, jeg, fra 1994 til 2006. Jeg ble hverken desperat eller gal på grunn av det. Tilværelsen var forferdelig vanskelig av andre årsaker. Jeg solgte huset og flyttet. Nå har jeg det veldig bra, men kunne gjerne tenke meg en elsker i ny og ne til den store kjærligheten dukker opp :ler: .

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, Steinar? Jeg levde i sølibat i 12 år, jeg, fra 1994 til 2006. Jeg ble hverken desperat eller gal på grunn av det. Tilværelsen var forferdelig vanskelig av andre årsaker. Jeg solgte huset og flyttet. Nå har jeg det veldig bra, men kunne gjerne tenke meg en elsker i ny og ne til den store kjærligheten dukker opp :ler: .

Ja, folk er forskjellige. Noen hadde sikkert blitt desperate i din situasjon. Og andre ser ikke verdien med en elsker - sånne som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folk er forskjellige. Noen hadde sikkert blitt desperate i din situasjon. Og andre ser ikke verdien med en elsker - sånne som meg :)

Og atter andre ser ikke verdien i det for seg selv, men klarer å la være å fordømme andre som gjør det og unngår å gjøre sine egne følelser til almengyldig lov. Det siste burde du prøve en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og atter andre ser ikke verdien i det for seg selv, men klarer å la være å fordømme andre som gjør det og unngår å gjøre sine egne følelser til almengyldig lov. Det siste burde du prøve en gang.

Mennesker ser alltid verden utifra sitt eget ståsted.

Det gjør du også. Og sånn kommer det alltid til å være.

Hva andre gjør betyr ingenting for meg - inntil det har noe med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvor vanlig det er og vil ikke vite det heller.

Men når "den rette" først kommer inn i bildet ditt, så får du neppe noen stjerne i boka av det i hans øyne. Risken er heller stor for at han da finner på noe helt annet.

Helt klart. Hvis jeg hadde fått vite dette hadde jeg dumpet henne på flekken. Noe mindre opphissende skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...