Cannavaro Skrevet 9. oktober 2009 #61 Del Skrevet 9. oktober 2009 Meningen med livet er ikke økseskaft, nei! Nei og det er heller ikke valget om å få barn - eller ikke !! Flåsete utsagn.....du vet ikke under hvilke forutsetninger man blir født, i et land utenfor Norge, født blind, uten et ben eller arm, eller andre skavanker - skal da valget stå om barn eller ikke i fremtiden ??? En annen ting også Steinar : (legg deg på hjerte) en dag du "kanskje" blir dypt forelsket i en dame....og hun forteller deg 1 år eller 2 etter at hun kanskje har vært prostituert eller hatt 2-300 elskere, hva da ??? Kaster du henne på gata ?? Ble du da sammen med henne under feil forutsetninger - og dine forutsetninger ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #62 Del Skrevet 9. oktober 2009 Fin innstilte innstrumenter du da, som merker forskjell på 30 og 70 partnere. Merker du også om 10-20 av de erobringene er eskorte damer? Dessuten snakket du om HAN..å hvordan han skal merke om du bare er glad i sex eller om du er løs, skjønner ikke jeg, når du aldri skal snakke om temaet. Kristian82, det betyr at du er født i 1982, ikke sant? Siden du er såpass ung, så skal jeg forklare deg dette skikkelig. For meg er det unødvendig å vite antall og hva man har gjort, hvordan, hvilke hull osv. Skjønner? Det jeg vil vite er hva som er tendensene hans. Og tro meg, menn er raske til å fortelle slike ting. faktisk. Med tendenser så mener jeg vært gift eller sambo i tjue år, vært trofast. Datet. Liker å sjekke damer og ha uforpliktende sex. Osv. På samme måte som jeg aldri kommer til å dele med ham at jeg likte å stikke agurker opp i ræve på torstein. Men jeg kan godt si at jeg har hatt fem faste forhold, og ingen elskere, for eksempel. (ET EKSEMPEL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #63 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) En annen ting også Steinar : (legg deg på hjerte) en dag du "kanskje" blir dypt forelsket i en dame....og hun forteller deg 1 år eller 2 etter at hun kanskje har vært prostituert eller hatt 2-300 elskere, hva da ??? Kaster du henne på gata ?? Ble du da sammen med henne under feil forutsetninger - og dine forutsetninger ?? Vil si det er dealbreaker om the love of my life viser seg å ha vært prostitert i 4 år ja, og har vinklet det slik at hun er en sjenert og vanlig jente. Noe mer bristende forutsetninger enn det går ikke ann å få. Men fint ikke alle har noe behov for å vite hvem de er kjærester med da. Kristian82, det betyr at du er født i 1982, ikke sant? Siden du er såpass ung, så skal jeg forklare deg dette skikkelig. For meg er det unødvendig å vite antall og hva man har gjort, hvordan, hvilke hull osv. Skjønner? Det jeg vil vite er hva som er tendensene hans. Og tro meg, menn er raske til å fortelle slike ting. faktisk. Med tendenser så mener jeg vært gift eller sambo i tjue år, vært trofast. Datet. Liker å sjekke damer og ha uforpliktende sex. Osv. På samme måte som jeg aldri kommer til å dele med ham at jeg likte å stikke agurker opp i ræve på torstein. Men jeg kan godt si at jeg har hatt fem faste forhold, og ingen elskere, for eksempel. (ET EKSEMPEL) Så naiv du er. Så du innbiller deg han forteller om han har vært utro? Å han skal fortelle om han liker uforpliktende sex, men når han spør deg så sier du "det snakker jeg ikke om, det har ikke noe å si". Hvorfor drar du inn detalj snakk om sex? Har ikke jeg sagt et ord om, det finnes en mellomting mellom ditt ståsted "jeg vil ikke vite noe, null og nix, jeg føler meg frem" og det å skulla ha detaljert alt du har gjort - hva, hvor når og med hvem. Jeg er ingen av de ytterpunktene der, men syns det blir et latterlig rart forhold om man ikke skal vite en dritt om kjæresten sin. Skulle likt å sett den dama som godtok - et eksempel: prostitusjonsdebatt på tv, dama spør typen hva syns du, kunne du gjort det? typen - nei, det har ikke du noe med, hva jeg har gjort/ikke hører fortiden til blablabla, kom så går vi på Rimi og handler. Da skal dama ha jæææævelig mye svin på skogen selv i alle fall, om hennes egen skam for fortiden overveier så til de grader enhver normal interesse av å bli kjent med partneren, få vite litt om hans fortid og få vite litt om hva som har gjort han til den han er i dag. Forøvrig nyanserer du deg nå noe helt jævelig, siden du brått sier du kunne sagt - 5 forhold og ingen elskere. Noen innlegg lenger opp (andre steder) har jo det vært uaktuelt for deg å fortelle. :klø: Endret 9. oktober 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #64 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei og det er heller ikke valget om å få barn - eller ikke !! Flåsete utsagn.....du vet ikke under hvilke forutsetninger man blir født, i et land utenfor Norge, født blind, uten et ben eller arm, eller andre skavanker - skal da valget stå om barn eller ikke i fremtiden ??? En annen ting også Steinar : (legg deg på hjerte) en dag du "kanskje" blir dypt forelsket i en dame....og hun forteller deg 1 år eller 2 etter at hun kanskje har vært prostituert eller hatt 2-300 elskere, hva da ??? Kaster du henne på gata ?? Ble du da sammen med henne under feil forutsetninger - og dine forutsetninger ?? Jeg tenkte her på den biologiske meningen med livet - som (etter min mening) er å få barn, eller ikke få barn. Valget er ikke nødvendigvis til stede. Om jeg hadde kastet henne på gata ... ja, det er faktisk ikke lett å vite før man er oppe i en slik situasjon. Så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #65 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kristian, jeg orker ikke ta en debatt om antall tidligere sexpartnere, der har vi vært før, og gjort før. Jeg kjenner på meg at du vil misforstå meg, og det er så slitsomt. Etter å diskutert med Steinar i 179 sider, ja så ble jeg kanskje litt mer bastant enn det jeg mente. Og det var feil å la det farge denne tråden. Jeg syns at man ikke skal snakke om detaljer, tidligere partnere, hvordan sex man har hatt osv, det kan fort skape konflikter. Man er åpne, uten å være detaljerte, og det man sier er sant, og man skjuler ikke. I de forholdene jeg har hatt, så har det heller aldri, aldri vært noe problem. Jeg er ikke kjærester med løgnere som feier under teppet at de har vært så sjuke på tisseluren sin at den har nesten ramlet av. Jeg har datet og vært kjæreste stort sett uten unntak, med gode og snille og omtenksomme menn, sånt bare vet man. Det som er et must er at jeg må ha følelser for mannen før jeg har sex med ham, og at vi begge sjekker oss for sykdommer før vi har sex uten kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #66 Del Skrevet 9. oktober 2009 Forøvrig nyanserer du deg nå noe helt jævelig, siden du brått sier du kunne sagt - 5 forhold og ingen elskere. Noen innlegg lenger opp (andre steder) har jo det vært uaktuelt for deg å fortelle. :klø: Sukker tungt! Nei... at jeg har hatt fem forhold er jo noe alle vet, men hvordan jeg pulte de fem mennene, dersom vi hadde sex i forholdet er bare noe han og jeg vet, og trenger å vite. Det er det jeg prøver å si.En ny kjæreste trenger ikke vite detaljer om mitt tidligere sexliv. Forstår du forskjellen, selv om du ikke er enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #67 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kristian, jeg orker ikke ta en debatt om antall tidligere sexpartnere, der har vi vært før, og gjort før. Jeg kjenner på meg at du vil misforstå meg, og det er så slitsomt. Etter å diskutert med Steinar i 179 sider, ja så ble jeg kanskje litt mer bastant enn det jeg mente. Og det var feil å la det farge denne tråden. Jeg syns at man ikke skal snakke om detaljer, tidligere partnere, hvordan sex man har hatt osv, det kan fort skape konflikter. Man er åpne, uten å være detaljerte, og det man sier er sant, og man skjuler ikke. I de forholdene jeg har hatt, så har det heller aldri, aldri vært noe problem. Jeg er ikke kjærester med løgnere som feier under teppet at de har vært så sjuke på tisseluren sin at den har nesten ramlet av. Jeg har datet og vært kjæreste stort sett uten unntak, med gode og snille og omtenksomme menn, sånt bare vet man. Det som er et must er at jeg må ha følelser for mannen før jeg har sex med ham, og at vi begge sjekker oss for sykdommer før vi har sex uten kondom. Sukker tungt! Nei... at jeg har hatt fem forhold er jo noe alle vet, men hvordan jeg pulte de fem mennene, dersom vi hadde sex i forholdet er bare noe han og jeg vet, og trenger å vite. Det er det jeg prøver å si.En ny kjæreste trenger ikke vite detaljer om mitt tidligere sexliv. Forstår du forskjellen, selv om du ikke er enig? Jeg "vil" ikke misforstå deg - bare for at jeg er uenig. Men nå syns jeg du har nyansert deg så mye at jeg er enig - om jeg forstår deg rett. Jeg har ALDRI sagt jeg vil ha detaljer forøvrig, men naturlig å vite om det er snakk om 9 eller 34 erobringer, da kanskje 25 ONS gjør så jeg ikke føler at det her nødvendigvis er en dame som er klar for et seriøst forhold/ som er min type jente. Du må ikke sukke så mye da, det er ikke bra når man begynner å dra på årene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #68 Del Skrevet 9. oktober 2009 Igjen, jeg trenger ikke vite så konkrete antall, men trender vil man gjerne vite. Tror ikke vi er så ulike, men siden du er mann, eller gutt da (for å ta en Steinar, og feie alle over ett kjønn) Så er det vel litt mer svart / hvitt for deg. Jeg har dog hatt en kjæreste som var fotomodell og svært hot i sin ungdom, og hadde pult mye, han sa ikke hvor mange, men jeg skjønte det utifra hvordan han snakket. Det var ikke noe problem for meg, for jeg visste at det var da og nå var nå. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. oktober 2009 #69 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå er jeg singel etter ett 10 år langt forhold og har vel kommet fram til att jeg ikke er så klar for ett nytt forhold, trives litt for godt som singel. Men jeg er utrolig glad i sex, men ons er ingenting for meg. Så da er det mye bedre og ha en fast elsker. Og nå er det faktisk sånn att vi gjør mer enn å ha sex sammen, jeg er og småforelska i han, vi bare vet att noe mer blir det ikke. Og jeg håper det varer lengst mulig. Men dette for att jeg skal slippe å skaffe meg en ny elsker. Men nå leter ikke jeg etter den rette samtidig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 9. oktober 2009 #70 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå er jeg singel etter ett 10 år langt forhold og har vel kommet fram til att jeg ikke er så klar for ett nytt forhold, trives litt for godt som singel. Men jeg er utrolig glad i sex, men ons er ingenting for meg. Så da er det mye bedre og ha en fast elsker. Og nå er det faktisk sånn att vi gjør mer enn å ha sex sammen, jeg er og småforelska i han, vi bare vet att noe mer blir det ikke. Og jeg håper det varer lengst mulig. Men dette for att jeg skal slippe å skaffe meg en ny elsker. Men nå leter ikke jeg etter den rette samtidig da. Det er noe lignende jeg har hatt, det er mer enn bare sex men ikke nok til et forhold. Synes ikke det skiller seg så veldig mye fra folk som er avhengige av å ha kjæreste og går inn og ut av forhold hele livet. Å ha elskere er også en form for seriemonogami. Forskjellen er kanskje at vi ikke faller pladask for alle vi har sex med, eller evt at vi kaller en spade for en spade: vi prøver ikke å bygge et kjærlighetsforhold hver gang vi møter noen vi tenner på fordi vi klarer å se at det ikke er stort mer enn at man har litt sex og morsomt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann 36_* Skrevet 9. oktober 2009 #71 Del Skrevet 9. oktober 2009 Som tittelen sier: Hvor vanlig er det at man har en elsker mens man prøver å finne den rette. Jeg er bare veldig nyskjerrig på hvor utbredt det er? Ingen dum plan. Men dessverre ender det ofte med at den ene forelsker seg og vil noe mer. jeg opplevd det tidligere i år og måtte bare avslutte hele greia før det gikk for langt. Men det hadde ikke vært meg i mot å gjøre det igjen egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommersol Skrevet 9. oktober 2009 #72 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er noe lignende jeg har hatt, det er mer enn bare sex men ikke nok til et forhold. Synes ikke det skiller seg så veldig mye fra folk som er avhengige av å ha kjæreste og går inn og ut av forhold hele livet. Å ha elskere er også en form for seriemonogami. Forskjellen er kanskje at vi ikke faller pladask for alle vi har sex med, eller evt at vi kaller en spade for en spade: vi prøver ikke å bygge et kjærlighetsforhold hver gang vi møter noen vi tenner på fordi vi klarer å se at det ikke er stort mer enn at man har litt sex og morsomt sammen. Veldig enig. Har hatt et lignende forhold, kall det gjerne elskere, eller friends with benefits. Jeg vil ikke kalle det for et kjæresteforhold, for jeg vet at det aldri vil bli oss, og jobber heller ikke for at det skal vare livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. oktober 2009 #73 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ei dame som ligger med alt som beveger på seg blir naturlig nok ikke oppfattet som å være noe å ha (i et seriøst parforhold). Slik er da altså ikke du - noe som taler til din fordel Det er da forskjell på å ha hatt en elsker eller to, og å ha ligget med alt som rører på seg. Ærlig talt. Jeg må si at jeg er glad jeg har hatt den sexen jeg har hatt, og har de erfaringene jeg har. De har gjort meg til den jeg er i dag, og det tror jeg er viktig å tenke på. Ikke angre, men se det gode! Dette kunne jeg skrevet. Har vært så heldig å ha gode seksuelle forhold, enten det har vært kjærester eller elskere, og det gjør at jeg er sikker på meg selv og hva jeg vil og hvordan... noe som kommer en evt. ny elsker eller kjæreste til gode, viljeg tro. Men samtidig ønsker jeg selvfølgelig ikke ei dame som har ligget med flest mulig mannfolk og hatt mest mulig sex. Igjen blander du det å ha "en elsker" med "flest mulig mannfolk". Er ikke for mye forlangt å få vite om det er lenge siden hun hadde sex, og om hun har testet seg. Har det noe å si om det er lenge siden? Hva er forskjellen på om jeg hadde sex for tre år siden eller tre uker? (Er det mindre enn tre uker kommer jeg ikke til å si noe som helst, hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 9. oktober 2009 #74 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kunne aldri hatt en elsker. Blir så fort lei av dem, hvertfall hvis det er snakk om kvinner med typisk nordisk hud. Finner man derimot en jente med naturlig sobrunfarge kan jeg holde på med henne en stund. Ikke så mange av dem i norge, men det finns noen Det var da svært. Nordisk hud er da lekker så lenge den er veltrent, frisk, sunn og ikke skadet av solen! Har personen en veltrent og pen kropp har ikke grad av solbrunhet så mye å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #75 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ingen dum plan. Men dessverre ender det ofte med at den ene forelsker seg og vil noe mer. jeg opplevd det tidligere i år og måtte bare avslutte hele greia før det gikk for langt. Men det hadde ikke vært meg i mot å gjøre det igjen egentlig. Et typeeksempel på en klassisk (mannlig) egoist. Driter totalt i andres følelser. Bruk og kast. Sex uten følelser strider imot hele menneskets natur. Den som utsetter seg for dette må derfor bare regne med å betale prisen. Etter den søte kløe, kommer den sure svie! Endret 9. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. oktober 2009 #76 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vet du, av og til skulle jeg ønske at du fant deg et annet forum å misjonere på. Kan du ikke akseptere at folk er forskjellige, at ikke hele Norge liker og synes og mener det samme som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #77 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vet du, av og til skulle jeg ønske at du fant deg et annet forum å misjonere på. Kan du ikke akseptere at folk er forskjellige, at ikke hele Norge liker og synes og mener det samme som deg? Tåler du ikke å høre sannheten? Og det var vel ikke du som skrev det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 9. oktober 2009 #78 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tåler du ikke å høre sannheten? Og du prediker sannheten? Den Eneste Ene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #79 Del Skrevet 9. oktober 2009 Spørr en meg dumme spørsmål- får en dumme svar. Jeg sier aldri sannheten når de spør, de har ingenting med mitt tidligere sex liv, mitt liv- mine valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #80 Del Skrevet 9. oktober 2009 Og du prediker sannheten? Den Eneste Ene? Jeg er fullstendig klar over at folk er forskjellige - ekstremt forskjellige i mange tilfeller. Men jeg har ingen som helst respekt for folk (kvinner eller menn) som bare utnytter andre. Hvorfor skulle jeg ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå