Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #41 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er ikke alt man kan forstå her i livet. Noen ganger må man bare akseptere at sånn er det og forholde seg deretter. DETTE ER VEL DET DUMMESTE JEG HAR HØRT PÅ SVÆÆÆÆÆÆÆÆRT LENGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #42 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men hvorfor tror du det biologisk er en fordel for hannen at hunnen er jomfru? Hvis du hadde sagt at det var en fordel at hunnen er trofast er jeg med, men så lenge hun ikke har blitt gravid og han må være med å fø opp en annen manns avkom spiller det da ingen rolle biologisk om hun er jomfru eller ei? Fordelen biologisk sett er vel bare garantien for at hun da ikke kan ha fått barn tidligere, og at hun derfor kan få flest mulig barn med mine gener. Sånn fungerer jo naturen når vi ser på det rent biologisk. At verden i dag har et kjempeproblem med overbefolkning er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #43 Del Skrevet 9. oktober 2009 Som tittelen sier: Hvor vanlig er det at man har en elsker mens man prøver å finne den rette. Jeg er bare veldig nyskjerrig på hvor utbredt det er? Mitt inntrykk er at det er utbredt. Må jo være veldig mye bedre med en fast elsker, kontra en drass med ONS om man er singel noen år. Syns nå jeg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. oktober 2009 #44 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen ganger er du skrekkelig ekkel, Kattefaan. Men når det er sagt, så tror jeg du har et poeng, dessverre.Ekkel is my middle name. "Felleshøl- og skryteproblematikken" har vel å gjøre med det Steinar snakker om på forrige side, om at jenter stort sett bare behøver å knipse for å få full tank, mens for menn kreves det mer innsats å nedlegge byttet. Det blir som jakt og fiskehistorier, og ikke alle menn setter pris på - eller tror på, for den del ... alle fiskehistoriene som fortelles, hvor hysa bare vokser og vokser fra gang til gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #45 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ja, sikkert - men det er uansett ikke smart å annonsere det overfor den potensielt "rette". Det blir ikke sett på som mye positivt. Jeg trodde jeg var drøy på det området jeg, tydeligvis ikke. Du tolerer jo at dama har hatt sex før og om ho har hatt en elsker i 1 år eller et forhold i 1 år er jo det samme. 20 ONS blir en annen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #46 Del Skrevet 9. oktober 2009 Feil, ALDRI! Som regel er det ikke noe lurt å stange hode i en murvegg heller. Den eneste det går ut over blir deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #47 Del Skrevet 9. oktober 2009 Heldigvis begynner den kvinnelige seksualitet å bli like aksptert som den mannelige - så kanskje ikke sår rart at Steinar40 ikke har fått spredd genene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 9. oktober 2009 #48 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men hvorfor tror du det biologisk er en fordel for hannen at hunnen er jomfru? Hvis du hadde sagt at det var en fordel at hunnen er trofast er jeg med, men så lenge hun ikke har blitt gravid og han må være med å fø opp en annen manns avkom spiller det da ingen rolle biologisk om hun er jomfru eller ei? Fordelen biologisk sett er vel bare garantien for at hun da ikke kan ha fått barn tidligere, og at hun derfor kan få flest mulig barn med mine gener. Sånn fungerer jo naturen når vi ser på det rent biologisk. At verden i dag har et kjempeproblem med overbefolkning er jo en helt annen sak. Men det er altså forskjell på å si at det er en fordel at hun ikke har barn og at det er en fordel at hun er jomfru. Du vil vel også kjapt oppdage om hun har barn regner jeg med. Og hvis hun ikke har det, hva betyr det da om hun er jomfru? Biologisk sett? Selvsagt kunne det teoretisk sett tenkes at hun har fått barn og adoptert det bort, men i så fall vil vil du jo nettopp ikke trenge å bruke dine krefter på å fø opp en annen manns barn. Så jeg ser ikke hvordan det biologisk sett skulle være en fordel med en jomfru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #49 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dersom du har lest i tidligere tråder jeg har skrevet i, så snakker jeg høyt og varmt om å IKKE snakke om tidligere partnere, det skaper bare rot og problemer. BINGO! Jeg derimot ville ønsket en partner som hadde hatt masse sex, men helst ikke med alt for mange. Jeg vil at han skal ha et trygt og sunt forhold til egen seksualitet, og vite hvordan han og kvinnen fungerer. Det blir aldri det samme mellom 2 forskjellige individer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #50 Del Skrevet 9. oktober 2009 Heldigvis begynner den kvinnelige seksualitet å bli like aksptert som den mannelige - så kanskje ikke sår rart at Steinar40 ikke har fått spredd genene sine Meningen med livet er å få barn - eller ikke få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #51 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dersom du har lest i tidligere tråder jeg har skrevet i, så snakker jeg høyt og varmt om å IKKE snakke om tidligere partnere, det skaper bare rot og problemer. Jeg derimot ville ønsket en partner som hadde hatt masse sex, men helst ikke med alt for mange. Jeg vil at han skal ha et trygt og sunt forhold til egen seksualitet, og vite hvordan han og kvinnen fungerer. Hmmm..Å hvordan har du planer om å finne en slik? Når du ikke skal spørre/snakke om tidligere liv? Skulle tro det var vanskelig ut fra ferdighetene hans å anslå om han har pult 30 ulike damer, eller samme 8 damene 1000 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. oktober 2009 #52 Del Skrevet 9. oktober 2009 [...] Dessuten finnes det ingen god grunn for dama til å prate om sine tidligere forhold med sin nye mann - eller omvendt. Er ikke for mye forlangt å få vite om det er lenge siden hun hadde sex, og om hun har testet seg. Detaljer og antall (hvis det ikke er helt ekstremt) er mer type fingre i øret og "lalalala... hører ikkeno..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #53 Del Skrevet 9. oktober 2009 SITER(Gjest @ 09.10.2009 (13:57) ) Heldigvis begynner den kvinnelige seksualitet å bli like aksptert som den mannelige - så kanskje ikke sår rart at Steinar40 ikke har fått spredd genene sine Meningen med livet er å få barn - eller ikke få barn. "økseskaft!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #54 Del Skrevet 9. oktober 2009 Men det er altså forskjell på å si at det er en fordel at hun ikke har barn og at det er en fordel at hun er jomfru. Du vil vel også kjapt oppdage om hun har barn regner jeg med. Og hvis hun ikke har det, hva betyr det da om hun er jomfru? Biologisk sett? Selvsagt kunne det teoretisk sett tenkes at hun har fått barn og adoptert det bort, men i så fall vil vil du jo nettopp ikke trenge å bruke dine krefter på å fø opp en annen manns barn. Så jeg ser ikke hvordan det biologisk sett skulle være en fordel med en jomfru. Nei, at det skulle ha noen større biologisk betydning kan ikke jeg se heller Bare det jeg var inne på i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #55 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er ikke for mye forlangt å få vite om det er lenge siden hun hadde sex, og om hun har testet seg. Detaljer og antall (hvis det ikke er helt ekstremt) er mer type fingre i øret og "lalalala... hører ikkeno..." Om hun er frisk er et selvsagt spørsmål. Og at hun ikke "holder på" med noen annen nå og ikke har noen planer om det - er like selvsagt. Men noe mer enn det trenger jeg egentlig ikke å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #56 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Hmmm..Å hvordan har du planer om å finne en slik? Når du ikke skal spørre/snakke om tidligere liv? Skulle tro det var vanskelig ut fra ferdighetene hans å anslå om han har pult 30 ulike damer, eller samme 8 damene 1000 ganger. JESUS KRISTIANUS! Jeg vil ha en mann som liker sex, selv om ikke det behøver å bety at han har knullet alt med puls. Det var direkte referert til Steinar som ville ha ei dame som hadde hatt LITE sex. Jeg er seksuell og lidenskaplig, og trenger en mann som ikke blir skremt av det, og forstår forskjellen på det og å ha pult rundt. Endret 9. oktober 2009 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. oktober 2009 #57 Del Skrevet 9. oktober 2009 "økseskaft!" Meningen med livet er ikke økseskaft, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #58 Del Skrevet 9. oktober 2009 JESUS KRISTIANUS! Jeg vil ha en mann som liker sex, selv om ikke det behøver å bety at han har knullet alt med puls. Det var direkte referert til Steinar som ville ha ei dame som hadde hatt LITE sex. Jeg er seksuell og lidenskaplig, og trenger en mann som ikke blir skremt av det, og forstår forskjellen på det og å ha pult rundt. Men hvordan skal han forstå forskjell på det? Han skal jo ikke vite hva du har gjort og du skal jo ikke vite hva han har gjort. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. oktober 2009 #59 Del Skrevet 9. oktober 2009 Tro meg, når man har vært noen runder rundt kvartalet, så merker man forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. oktober 2009 #60 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Tro meg, når man har vært noen runder rundt kvartalet, så merker man forskjell. Fin innstilte innstrumenter du da, som merker forskjell på 30 og 70 partnere. Merker du også om 10-20 av de erobringene er eskorte damer? Dessuten snakket du om HAN..å hvordan han skal merke om du bare er glad i sex eller om du er løs, skjønner ikke jeg, når du aldri skal snakke om temaet. Endret 9. oktober 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå