Gå til innhold

8 uker har gått

Tyren

Anbefalte innlegg

og idag fikk Tarzan endelig slippe seg løs i guds frie natur igjen...

Disse ukene har gått ganske sakte, pusungen har hatt mye smerter underveis + at hun har kjedet seg noe enormt.

Har vært på to kontroller hos vet'en og der var de bare positive, syntes pusungen kom seg bemerkelsesverdig bra og fort, ikke bare å bare med stålplate og 4 nagler i hofta....

Tarzan kjeda seg så mye så hun hun nappet bort pels og sleiket store sår rundt omkring på bakparten, håper det blir bedre nå som hun endelig får gå ut igjen.

De siste 3 ukene har vi gått mye turer i bånd, kan tro jeg er glad for at hun er vant til det fra vi bodde i oslo, eller så hadde disse ukene vært helt uholdbare....

Pusungen kom akkurat inn og la seg helt utslitt i sofaen, har vært ute i godt og vel 8 timer, så nå sover hun nok til imorra.

Alt har ihvertfall gått over all forventning, hun har ikke engang antydning til å halte, noe vet'en mente hun kom til å gjøre resten av livet. Så nå får jeg bare håpe at hun holder seg unna høye trær og bratte fjell i fremtiden..... :roll:

Her kan du lese hva som har skjedd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å høre at alt er bra ed pusen din nå! :P

Var sikkert ikke morsomt mens det sto på. Pusen er heldig som har et godt hjem og mennesker som e glad i henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har nok blitt skjemt bort litt for mye siden hun kom hjem fra vet'en... :P Men hva gjør man ikke for dyrebarna sine...?!

Jeg håper ihvertfall jeg slipper å oppleve noe lignende igjen, for morro har det ikke vært - tro meg! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...