Lumina Skrevet 8. oktober 2009 #1 Del Skrevet 8. oktober 2009 .....at jeg holder på og bli forelsket :D er utrolig skummelt og "innrømme" det på en måte for frykten for at det ikke vil funke eller at noe vil skje eller skjære seg ligger der. men følelsene for han har blitt sterkere den siste tiden og jeg merket det spesielt i dag. skulle det virkelig bli min tur også :D kjenner jeg er blitt i bedre humør den siste tiden og har det mye bedre også...håper bare det ikke snur! han er en sånn jeg kunne tenkt meg og leve med...vi er sååå like og har det utrolig fint sammen, og jeg føler meg så trygg på han på mange måter. og det beste av alt er at han er forelsket i meg også :rødme: *kniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis* måtte få det ut.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #2 Del Skrevet 8. oktober 2009 gi faen, du kastet bort 30 sekunder av tiden min. skriv hvertfall i overskriften at dette er bortkastet, troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2009 gi faen, du kastet bort 30 sekunder av tiden min. skriv hvertfall i overskriften at dette er bortkastet, troll og nå kastet du bort enda mere tid på og se hva jeg svarer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 8. oktober 2009 #4 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke tull i det hele tatt Heldige du som er forelsket. Det er en deilig følelse. håper det blir dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er ikke tull i det hele tatt Heldige du som er forelsket. Det er en deilig følelse. håper det blir dere takk for det :D nej det er ikke tull i det hele tatt... folk får tro hva de vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monifa Skrevet 8. oktober 2009 #6 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er en deilig følelse! Håper jeg får min tur snart! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 8. oktober 2009 #7 Del Skrevet 8. oktober 2009 dustetråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 8. oktober 2009 #8 Del Skrevet 8. oktober 2009 dustetråd Noen som er litt bitre tro? Hehe... Lykke til TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madmartigan Skrevet 8. oktober 2009 #9 Del Skrevet 8. oktober 2009 dustetråd Må vel kunne unne henne såpass vel... Tvi tvi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skylines Skrevet 9. oktober 2009 #10 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har det på samme måte som deg nå, TS, lyser opp hverdagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumina Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 9. oktober 2009 takk dere ja det er herlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå