Barbie Skrevet 14. august 2003 #1 Del Skrevet 14. august 2003 Ja,endelig! Grytidlig i morgen setter vi kurs for Hellas,og Kos. 14 deilige og late dager på stranda --- Og overflod av paraplydrinker om kvelden.. Hvis jeg finner en mulighet så sender jeg dere en hilsen. Om ikke annet er jeg sterkt tilbake lørdag den 30 aug. Da gjenstår det bare å ønske meg selv en fortryllende tur... I'll be back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 14. august 2003 #2 Del Skrevet 14. august 2003 God tur, Barbie .... heldige ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Ha en kjempefin tur Barbie og nyt litt syden for meg og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 Trodde du skulle forlate kg jeg nå :o ble litt stressa (fordi atte jeg syns at du må bli her) :D Ha en kjempefin tur, kos dere masse :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 14. august 2003 #5 Del Skrevet 14. august 2003 God tur, og kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. august 2003 #6 Del Skrevet 14. august 2003 God tur. Kom uthvilt tilbake da, ikke slik at du nesten trenger enda en ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 14. august 2003 #7 Del Skrevet 14. august 2003 Du store all verden Barbie! :D Reise til Kos i morgen? Jøss...Heldig grisen! :smilejenta: Ønsker deg en fantastisk fin tur! Og HUSK: Gjør alt det jeg ville ha gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. august 2003 #8 Del Skrevet 14. august 2003 God tur til varmen, Barbie! Jeg sitter her nå med ståpels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 14. august 2003 #9 Del Skrevet 14. august 2003 Ha en god ferie Barbie og slapp av fra Kg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. august 2003 #10 Del Skrevet 14. august 2003 GOD TUR ... håper ferien blir akkurat så deilig som du drømmer om .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. august 2003 #11 Del Skrevet 15. august 2003 God tur til Hellas, Barbie! Får finne meg en annen å skrive med på natten mens du er borte. Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cita Skrevet 15. august 2003 #12 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg vil også ønske deg en god tur Barbie. Koooooooooos dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå