Gå til innhold

Trøffelheltens skilsmissedagbok


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vil skilles.

I denne omgang vil jeg skilles fra Anna Lovinda, av den enkle grunn at jeg ikke føler at jeg er den eneste.

For å illustrere hva jeg mener, siterer jeg de lovlige to linjer fra Pål M. Kvammens vakre vise om et forhold på hell:

Eg tror eg mista litt sjølrespekt forleden dag

når du gjor' det med heile Vikings ishockeylag

Dessuten føler jeg alt alt har gått litt for fort, det er tross alt ikke mer enn et par dager siden jeg fikk vite at vi skulle gifte oss. Når hun i tillegg har vært bortpå Sandman - av alle - i løpet av denne korte tiden, vitner det om en skremmende mangel på kritisk sans.

Faktisk har det gått såpass fort at jeg i større grad skjønner hvordan det er å dele hotellrom med Søviknes...

:ler:

Det er klart at dette kommer til å ødelegge stemningen på KG de neste månedene, men jeg har tatt et dramatisk og gjennomtenkt valg og må stå for dét.

Anna Lovinda selv vet ikke om dette, så jeg rekker å ta meg et avslappende bad imens.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun i tillegg har vært bortpå Sandman - av alle - i løpet av denne korte tiden, vitner det om en skremmende mangel på kritisk sans.

Nå har jo jeg funnet ut at dere to er samme personen, så det skulle vel ikke by på de store problemene?

Husk at et lykkelig ekteskap handler om å gi og ta, mannen gir og fruen tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig veldig vondt å høre, jeg føler med deg, og tilgir at du bommer noe saftig på årsak og sammenheng. Anna Lovinda var bare en kvinne som flagret forbi meg, hun ga sterke kjøpesignaler i min retning, og plutselig var både hun og jeg oppi en engangs-situasjon våre kropper ikke klarte å mestre. Det kommer ikke til å bli meg og henne, til det er vi altfor forskjellig, og en sinnsykt sterk seksuell tiltrekning, er ikke noe fundament å bygge et samliv på.

Anna har gjentatte ganger hevdet at hun ønsker seg den trygghet du representerer, selv om du ikke er noe fruktfat, som hun uttrykker det så fint, og selv om hjemmekveldene i sofaen stort sett består av din aktivitet med fjernkontrollen, akkompagnert av dine hyppige og høylytte utslipp av tarmgasser.

Hun har også hevdet at vissheten om at ingen andre kvinner noensinne vil slåss med henne om deg, gir trygghet og harmoni.

Du har et liv, jeg aldri noensinne vil få mulighet til å gi henne.

Ikke gjør noe overilet, nå Trøffel... sier jeg som din venn(er dette tråden "Løgn fra ende til annen"...?)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine::grine::grine::grine:

Du kan da ikke vrake meg FØR vi har gått ned midtgangen sammen???? Og det går da ikke an å skille seg FØR man er gift??? Husker ikke helt hvordan det var på barneskolen, men minnes vagt at det hete å slå opp.

Nå som du har gjort dette, Trøffel, må jeg kaste meg ut i uhemmede seksuelle eskapader med det som måtte komme i min veg...ja, ja, så ble jeg ikke gift denne gangen heller...søren også! Og jeg som bare ville gifte meg for å bli gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kondolanser til dere begge to!

Håper dere finner noen andre her inne som dere kan drukne sorgene i.. ehh.. med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har også hevdet at vissheten om at ingen andre kvinner noensinne vil slåss med henne om deg, gir trygghet og harmoni.

Jammen det er jo helt feil...........Jeg da ?? Jeg er kvinne (ehh tispe) og Jeg sparer på antikviteter og snurrepiperier jeg.

Ikke gjør noe overilet, nå Trøffel... sier jeg som din venn(er dette tråden "Løgn fra ende til annen"...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

enkelte ganger er det gøy å flire av skadefrooooo....

så slapp dokk masse utgifter til et bryllupp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...