Gå til innhold

VARM vinterjakke

Gjest Pannekaker

Anbefalte innlegg

Gjest Pannekaker

Jeg er veldig kald av meg. Fryser konstant, hele tiden, og har aldri funnet en vinterjakke som er varm nok til at jeg kan ta en røyk uten å fryse halvt ihjel..

Så vil gjerne ha tips til ikke alt for dyre, varme viterjakker. Ikke "narkiss-jakker" og jakker man ser tjukk ut i.. Er ikke noe glad i boblejakker med store bobler, om dere skjønner :fnise:

Helst under eller rundt tusenlapper, men kan strekke meg til 1500 om det er den "perfekte" jakken. Kjøper forresten ikke på nett ..

Den må være varm, er så lei av å fryse! :ler:

Endret av Pannekaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Eg er redd du må leve med litt stort volum om du vil halde deg varm - er jo lufta som blir samla i jakka som held deg varm!

Men det vil hjelpe å slutte å røyke, det er ikkje så bra for blodomløpet ditt, veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaker

Frøys like mye før jeg begynte å røyke, så det har ikke så mye å si..

Så jeg ha en jakke hvor det ser ut som om jeg veier 130kg hvis jeg vil være varm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at det er vanskelig å få tak i VARME jakker. Jeg kjøpte akkurat en ny vintersjakke som er varm, og da måtte jeg betale for den. Synes det er en bra investering.

Et råd til deg er å bruke ullundertøy innerst på huden. Deilig lun følelse hele dagen, og da kan du kle deg tynnere hvis du ikke orker de store boblene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...