Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #61 Del Skrevet 21. september 2003 Hva synes dama di om at du "tar alle damer"? gjør ikke det da veit du men jeg kunne gjort det hvis jeg var singel.. alt fra islandske til kinesiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. september 2003 #62 Del Skrevet 21. september 2003 gjør ikke det da veit du men jeg kunne gjort det hvis jeg var singel.. alt fra islandske til kinesiske Lurven, jeg tror du er en søting. Det er det jeg tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. september 2003 #63 Del Skrevet 22. september 2003 Kjapp, trygg og billig Har du noen kvalitetsgaranti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. september 2003 #64 Del Skrevet 22. september 2003 Kjapp, trygg og billig Har du noen kvalitetsgaranti? ja er du ike fornøyd eller finner en vare som har gått ut på dato får du pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. september 2003 #65 Del Skrevet 22. september 2003 vare som har gått ut på dato huff, får dårlige assosiasjoner til muggen kukost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. september 2003 #66 Del Skrevet 22. september 2003 huff, får dårlige assosiasjoner til muggen kukost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 28. september 2003 #67 Del Skrevet 28. september 2003 Hei lurven spurven! Ville bare si at jeg syns den kattepusen som holder hendene oppe i avataren din er utrolig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. september 2003 #68 Del Skrevet 29. september 2003 Herlig dagbok :D Men savner fremdeles litt perversiteter dah.. : kom igjen : Hyggelig chætters her om dagen :D Klem :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #69 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei Lurven! Så hyggelig å treffe deg da :D Du var ikke som jeg hadde trodd, lignet ikke på Gollum i det hele tatt jo :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #70 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvordan hadde du trodd jeg var da.. skal jeg tolke det positivt eller negativt.. jeg er da mye kjekkere enn gollum selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #71 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvordan hadde du trodd jeg var da.. skal jeg tolke det positivt eller negativt.. jeg er da mye kjekkere enn gollum selvsagt Hverken positivt eller negativt - Jeg trodde du var veldig hyggelig og søt og grei jeg, så der ble jeg ikke overrasket, men utseende messig forventet jeg jo at du skulle ligne på mitt indre bilde av Gollum (siden jeg nå engang ikke har sett filmen ) - det var jo det du selv sa, at du lignet Gollum, remember Så der fikk jeg jo litt av et sjokk når det viste seg at du ikke lignet i det hele tatt!! (også var du jo roligere og sakligere enn forventet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #72 Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg er da mye kjekkere enn gollum selvsagt ..så absolutt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 #73 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvem er nå denne Gollum dere snakka om?? *utafor* Du var jo ikke så pervers, jo, Lurven!! Du har lurt oss alle! :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #74 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ikkesant, Lillian!! Lurven var jo bare hyggelig, kjekk og grei, stille og rolig, sympatisk fyr. Ikke antydning til perversitet! Gollum? Det er en ekkel, slimete, hvezzzende, knoklete fyr med laaang, knoklete hals (litt sånn ET aktig) i Ringenes Herre. Han har visstnokk også materialisert seg på film, men det bryr vi oss ikke noe om. Han ligner en sleip, hvezzende utgave av ET, så det så :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #75 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvem er nå denne Gollum dere snakka om?? *utafor* Du var jo ikke så pervers, jo, Lurven!! Du har lurt oss alle! :blunke: Lilliangollum er en raring fra ringenes herre.. jeg kan jo ikke fortelle om alle mine syke perversiteter første gangen jeg møter folk da vi skulle jo liksom ha det hyggelig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #76 Del Skrevet 5. oktober 2003 Lillian Vel, det var jo ikke akkurat å ta hardt i - "raring" er vel et mildt uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #77 Del Skrevet 5. oktober 2003 men hvorfor har du ikke sett filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #78 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvorfor jeg ikke har sett filmen? Vet du hva - det har jeg ikke noe skikkelig svar på! Det ble bare ikke sånn, vet ikke hvorfor. Så den aldri på kino, og fikk låne den på video, men kom aldri til å se den... Ganske dumt, eller? (er kanskje ikke topp motiert for å se den heller. Vet ikke hvorfor. Tror jeg er redd for å ødelegge de fine bildene jeg har i hodet mitt - av eks. Gollum. (som i mitt sinn på langt nær er noen "liten raring" )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. oktober 2003 #79 Del Skrevet 5. oktober 2003 gollum er nok søt han på sin måte.. men du bør se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #80 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hm. Jeg tenker vel det jeg og. Jeg skal se den. Snart! Kanskje i morgen? Så kan jeg avlegge referat eller terningkast :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå