Gjest lurven Skrevet 16. august 2005 #721 Del Skrevet 16. august 2005 kanskje det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 18. august 2005 #722 Del Skrevet 18. august 2005 OK, da drar jeg til Oslo og roper på deg i morgen da, Lurven Regner med at du svarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. august 2005 #723 Del Skrevet 18. august 2005 hvis du tør å stå på stortorvet i morgen, å rope lurven, så lover jeg å komme å svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 18. august 2005 #724 Del Skrevet 18. august 2005 Hei Lurven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 18. august 2005 #725 Del Skrevet 18. august 2005 hvis du tør å stå på stortorvet i morgen, å rope lurven, så lover jeg å komme å svare ← Kors på halsen???? Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. august 2005 #726 Del Skrevet 19. august 2005 Kors på halsen???? Ok ← ja men nå vet jeg ikke når du kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 19. august 2005 #727 Del Skrevet 19. august 2005 Var der jeg,ja Flere ganger også Men, ikke ta det så tungt du, Lurven,- jeg er nok for gammel for deg allikevel...... Litt moro er det jo lov å ha God helg, håper du får sjans denne helgen,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. august 2005 #728 Del Skrevet 19. august 2005 Hei Lurven! ← hey he hey barbie lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. august 2005 #729 Del Skrevet 19. august 2005 Var der jeg,ja Flere ganger også Men, ikke ta det så tungt du, Lurven,- jeg er nok for gammel for deg allikevel...... Litt moro er det jo lov å ha God helg, håper du får sjans denne helgen,da ← eller kanskje jeg er for ung for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. august 2005 #730 Del Skrevet 20. august 2005 ble bedt med på en fest i dag, men vet ikke om jeg skal dra, hørte at hun jenta jeg netopp droppa kanskje skal komme. en god kamerat av meg, han som inviterte meg på festen, holder på med vennina til hun jeg droppa, så han sa at hun kanskje skulle ta med vennina... så nå vet jeg ikke om det er så lurt at jeg drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. august 2005 #731 Del Skrevet 21. august 2005 dro på festen jeg,og hun jenta kom selvfølgelig,det ødela hele kvelden for meg, vet det er teit å la det ødelegge kvelden, men noen gager har jeg så mange rare tanker i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. august 2005 #732 Del Skrevet 21. august 2005 Dumt at festen blei ødelagt igår då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 21. august 2005 #733 Del Skrevet 21. august 2005 eller kanskje jeg er for ung for deg... ← Neida, ingen fare om du er over lovlig alder Så trist med festen,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #734 Del Skrevet 22. august 2005 Lurven da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2005 #735 Del Skrevet 22. august 2005 Neida, ingen fare om du er over lovlig alder Så trist med festen,da ← er over lovlig alder ja går bra, tenker ikke mer på den festen nå, kommer nye fester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 22. august 2005 #736 Del Skrevet 22. august 2005 er over lovlig alder ja går bra, tenker ikke mer på den festen nå, kommer nye fester ← Ja men da er det jo ikke noe problem Nå har Lille Ballerina plantet et grusomt bilde i hodet mitt siden jeg planlegger å bo på Gran Canaria i vinter: en mann med masse hår på ryggen, hengemage og i grønn tanga på moped Kunne godt klart meg uten det bildet,ja Det går nok bra med damejakten tenker jeg,Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. august 2005 #737 Del Skrevet 22. august 2005 Heia.. :blunke1: Hatt en fin start på uko då?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2005 #738 Del Skrevet 23. august 2005 Ja men da er det jo ikke noe problem Nå har Lille Ballerina plantet et grusomt bilde i hodet mitt siden jeg planlegger å bo på Gran Canaria i vinter: en mann med masse hår på ryggen, hengemage og i grønn tanga på moped Kunne godt klart meg uten det bildet,ja Det går nok bra med damejakten tenker jeg,Lurven ← hørtes deilig ut, men jeg skal til gran canaria i vinter jeg da og jeg har verken hår på ryggen,grønn tanga eller hengemage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2005 #739 Del Skrevet 23. august 2005 Heia.. :blunke1: Hatt en fin start på uko då?? ← nja har vel vært greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. august 2005 #740 Del Skrevet 23. august 2005 hørtes deilig ut, men jeg skal til gran canaria i vinter jeg da og jeg har verken hår på ryggen,grønn tanga eller hengemage ← Er det sant??? Kanskje du skal dit jeg skal bo? WOW. Jeg skal bo i Patalavaca ved Arguineguin. Jeg skal treffe Lillesky der i slutten av november. Du får si ifra om du vil møtes og ta en kopp/et glass eller noe,da vet du At du hverken har hår på ryggen, grønn tanga eller hengemage er ikke noe drawback,- tro du meg Ingen av disse tingene hører til når jeg beskriver drømmemannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå