Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven

Har treffi en veldig søt og snill jente nå, men holder litt tilbake foreløpig, er redd for å bli skuffet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu!! :briller2:

Har du fått fiksa senga de no eller?;) Har nok vært med å ødelagt noen senger eg og, men eg tror ikkje d har noe med mine 54kg sine feil... :roll: Må være gutter som kjøpe dårlige senger!! :sjarmor: Kjøpa deg ei kvalitets-seng denna gangen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har treffi en veldig søt og snill jente nå, men holder litt tilbake foreløpig, er redd for å bli skuffet igjen.

Men Lurven,da :overrasket: Du virker jo som en kjekk og grei kar, bare ikke skrem henne med en gang så går det nok bra :klem:

Egentlig litt godt for oss av hunkjønn å høre at dere også er redde for disse tingene, men som regel går det jo bra? (Ei stund ihvertfall,da....)

Lykke til, skal holde meg borte fra senga di, jeg så du får ro :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Hellu!! :briller2:

Har du fått fiksa senga de no eller?;) Har nok vært med å ødelagt noen senger eg og, men eg tror ikkje d har noe med mine 54kg sine feil... :roll: Må være gutter som kjøpe dårlige senger!! :sjarmor:  Kjøpa deg ei kvalitets-seng denna gangen!! :ler:

har snekra og ordna jeg, så nå tror jeg senga holder mål, verken jeg eller dama er tjukke så det er ikea sin feil, lurte på om mjeg skulle saksøke ikea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Men Lurven,da  :overrasket: Du virker jo som en kjekk og grei kar, bare ikke skrem henne med en gang så går det nok bra  :klem:

Egentlig litt godt for oss av hunkjønn å høre at dere også er redde for disse tingene, men som regel går det jo bra? (Ei stund ihvertfall,da....)

Lykke til, skal holde meg borte fra senga di, jeg så du får ro  :sjenert:

skremmer da ikke jentene jeg da, men har et ganske avslappet forhold til om jeg får dame eller ikke, hadde vært koselig med en kjæreste men går ikke å henger meg om det ikke blir noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har snekra og ordna jeg, så nå tror jeg senga holder mål, verken jeg eller dama er tjukke så det er ikea sin feil, lurte på om mjeg skulle saksøke ikea

Henger meg gjerne med på den anmeldelsen jeg! :ler: Men vi kjøpte jo den billigste dobbelsengen de hadde på Ikea og da, så det var kanskje ikke annet å forvente=) Kanskje vi har den samme sengen? Plutselig bare *kremt*..datt de plankene som holder sengen oppe sammen? :overrasket::rodme: Ehh...Nå er den hvertfall stiftet sammen kan du si..på en måte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Henger meg gjerne med på den anmeldelsen jeg!  :ler: Men vi kjøpte jo den billigste dobbelsengen de hadde på Ikea og da, så det var kanskje ikke annet å forvente=) Kanskje vi har den samme sengen? Plutselig bare *kremt*..datt de plankene som holder sengen oppe sammen? :overrasket:  :rodme: Ehh...Nå er den hvertfall stiftet sammen kan du si..på en måte :ler:

ja har sånn plankebunn jeg også, de er noe dritt, ikea senger er ikke laget for å knulle i tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har sånn plankebunn jeg også, de er noe dritt, ikea senger er ikke laget for å knulle i tror jeg...

Kanskje de lager senger for enslige :sjenert: yak!

Må nok gå til anskaffelse av en "ordentlig" seng, da vettu. Kanskje jeg passer på å ta rett buss da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

jenta vil møte meg i dag også..

men veit ikke jæ..

sa jeg skulle tenke på det

Jeg har ikke kommet hjem før nå, jeg Lurven, men jeg håper du møtte henne??? :sjenert: Dette virker jo så flott, ikke trekk deg,da :klem:

Du vet, det er bedre å leve i dag og nyte gledene vi har nå, enn og enten drømme om eller være redd for hva som skal skje i morgen.

Stå på du , Lurven. Høres jo ut som om du liker henne,da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte ikke den dama i går, tok meg en tur på byen istedet.

har ikke lyst på noen kjærste nå jeg.

Jammen da er det jo veldig greit,da. Du har tatt et valg ihvertfall, og som du selv sier: det er flere fisker i havet. Og de er der når du er klar, you know :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da er det jo veldig greit,da.  Du har tatt et valg ihvertfall, og som du selv sier: det er flere fisker i havet.  Og de er der når du er klar, you know  :sjarmor:

ja jeg er egentlig ingen problemer med å få tak i jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...