flowerpower Skrevet 24. juli 2005 #641 Del Skrevet 24. juli 2005 neida har ikke planer om å bli munk. Jenta var fornøyd hvertfall ← Hehe, men da er vel alt bare bra,da Du får nok bare stå på nå da vettu, viktig at dere begge blir fornøyd,da Jeg er fortsatt nysgjerrig på deg, men bildet begynner å bli litt mer nyansert nå..... Vel, det var kanskje et feil ord når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juli 2005 #642 Del Skrevet 24. juli 2005 skal jo ikke så mye til å gjøre meg fornøyd vettu, hehe, hvis jeg ser at dama liker det jeg gjør så er det jo bra. nyansert ja, hehe.. men på hvilken måte er du nysgjerrig, det lurer jeg på. hva lurer du på liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juli 2005 #643 Del Skrevet 28. juli 2005 5 dager uten sex nå, tangerer snart min egen rekord.. men i morgen får jeg besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. juli 2005 #644 Del Skrevet 28. juli 2005 men på hvilken måte er du nysgjerrig, det lurer jeg på. hva lurer du på liksom ← Hva jeg lurer på? Jeg holdt på å si hva er det jeg ikke lurer på Blir jo ihvertfall nysgjerrig på en fyr som prøver seg på sølibat Hva er liksom vitsen?? Spare på de små svømmerne,eller Regner jo med at du er i din "beste alder" Du virker som en helt allright fyr, så da er det vel bare naturlig at damene svermer rundt deg? Trodde fyrer elsket det jeg Synd jeg er så "gammel", ellers hadde jeg kanskje hivd meg etter deg jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juli 2005 #645 Del Skrevet 28. juli 2005 Hva jeg lurer på? Jeg holdt på å si hva er det jeg ikke lurer på Blir jo ihvertfall nysgjerrig på en fyr som prøver seg på sølibat Hva er liksom vitsen?? Spare på de små svømmerne,eller Regner jo med at du er i din "beste alder" Du virker som en helt allright fyr, så da er det vel bare naturlig at damene svermer rundt deg? Trodde fyrer elsket det jeg Synd jeg er så "gammel", ellers hadde jeg kanskje hivd meg etter deg jeg også..... ← skulle bare prøve sølibat en liten stund, for å se hvor lenge jeg klarte det, men det holdt jo ikke lenge hvor gammel er du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juli 2005 #646 Del Skrevet 30. juli 2005 I går hadde jeg besøk vestkantdama.. hadde masse deilig sex leeenge men senga ble ødelagt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 30. juli 2005 #647 Del Skrevet 30. juli 2005 I går hadde jeg besøk vestkantdama.. hadde masse deilig sex leeenge men senga ble ødelagt da ← Uffda, det var da voldsomt eller dårlig seng,kanskje?? Har ikke lyst til å si hvor gammel jeg er,men det er ikke vanskelig for deg å finne ut så du får nok jobbe litt for saken...... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2005 #648 Del Skrevet 31. juli 2005 nå har jeg forsterket sengen så da håper jeg den holder neste gang. du er sikkert ung for alderen flower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 31. juli 2005 #649 Del Skrevet 31. juli 2005 Hehe, de sier så Er vel derfor jeg har så god kontakt med de unge mennene jeg treffer også antagelig...... Den beste vennen min nå er 18 år yngre enn meg, men det føles som vi er jevngamle Lykke til med forsterket seng da,Lurven,- håper det ikke er lenge til du får testet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2005 #650 Del Skrevet 31. juli 2005 vil du komme å teste kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 31. juli 2005 #651 Del Skrevet 31. juli 2005 Hehe, kanskje det, den er sikkert bedre enn den jeg har Og så er det vel ikke så ensomt i den heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2005 #652 Del Skrevet 1. august 2005 den er kjempebra, og du blir ikke alene, jeg skal også være der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 1. august 2005 #653 Del Skrevet 1. august 2005 Ja,men da må vi skynde oss for nå har jeg satt inn annonse etter leilighet på Gran Canaria, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. august 2005 #654 Del Skrevet 1. august 2005 du kan komme når du vil du, sengen står her klar for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 1. august 2005 #655 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg kommer, jeg kommer Heeelt sikkert,asså Må bare finne busspengene først Vent på meg,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2005 #656 Del Skrevet 2. august 2005 venta på deg i hele natt, hvor ble det av deg a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. august 2005 #657 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg tok feil buss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2005 #658 Del Skrevet 2. august 2005 ja hørte du havna på ungkarsfestivalen i indre jokkmokk. håper du koste deg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 2. august 2005 #659 Del Skrevet 2. august 2005 Å, søren var det der jeg var Jeg ropte på Lurven, men det var så mange som svarte "Jeg er her!" at jeg ble helt forrvirra,jeg. Får prøve igjen en annen gang,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2005 #660 Del Skrevet 2. august 2005 ja helt klart mange lurvete menn på sånne steder, men det finnes bare en original lurven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå