Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

neida har ikke planer om å bli munk.

Jenta var fornøyd hvertfall :sjarmor:

Hehe, men da er vel alt bare bra,da :sjarmor:

Du får nok bare stå på nå da vettu, viktig at dere begge blir fornøyd,da :sjenert:

Jeg er fortsatt nysgjerrig på deg, men bildet begynner å bli litt mer nyansert nå..... Vel, det var kanskje et feil ord når jeg tenker meg om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

skal jo ikke så mye til å gjøre meg fornøyd vettu, hehe, hvis jeg ser at dama liker det jeg gjør så er det jo bra.

nyansert ja, hehe..

men på hvilken måte er du nysgjerrig, det lurer jeg på.

hva lurer du på liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men på hvilken måte er du nysgjerrig, det lurer jeg på.

hva lurer du på liksom

Hva jeg lurer på? Jeg holdt på å si hva er det jeg ikke lurer på :sjenert:

Blir jo ihvertfall nysgjerrig på en fyr som prøver seg på sølibat :overrasket: Hva er liksom vitsen?? Spare på de små svømmerne,eller :sjarmor: Regner jo med at du er i din "beste alder" :roll:

Du virker som en helt allright fyr, så da er det vel bare naturlig at damene svermer rundt deg? Trodde fyrer elsket det jeg :overrasket: Synd jeg er så "gammel", ellers hadde jeg kanskje hivd meg etter deg jeg også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Hva jeg lurer på? Jeg holdt på å si hva er det jeg ikke lurer på  :sjenert:

Blir jo ihvertfall nysgjerrig på en fyr som prøver seg på sølibat  :overrasket: Hva er liksom vitsen??  Spare på de små svømmerne,eller  :sjarmor: Regner jo med at du er i din "beste alder"  :roll:

Du virker som en helt allright fyr, så da er det vel bare naturlig at damene svermer rundt deg?  Trodde fyrer elsket det jeg  :overrasket: Synd jeg er så "gammel", ellers hadde jeg kanskje hivd meg etter deg jeg også.....

skulle bare prøve sølibat en liten stund, for å se hvor lenge jeg klarte det, ;)

men det holdt jo ikke lenge :sjarmor:

hvor gammel er du da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde jeg besøk vestkantdama..

hadde masse deilig sex leeenge :sjarmor:

men senga ble ødelagt da  :sjenert:

Uffda, det var da voldsomt :sjarmor: eller dårlig seng,kanskje??

Har ikke lyst til å si hvor gammel jeg er,men det er ikke vanskelig for deg å finne ut så du får nok jobbe litt for saken...... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

nå har jeg forsterket sengen så da håper jeg den holder neste gang.

du er sikkert ung for alderen flower :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de sier så :sjarmor: Er vel derfor jeg har så god kontakt med de unge mennene jeg treffer også antagelig...... Den beste vennen min nå er 18 år yngre enn meg, men det føles som vi er jevngamle :ler:

Lykke til med forsterket seng da,Lurven,- håper det ikke er lenge til du får testet den :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det, den er sikkert bedre enn den jeg har :sjenert: Og så er det vel ikke så ensomt i den heller :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Å, søren var det der jeg var :overrasket: Jeg ropte på Lurven, men det var så mange som svarte "Jeg er her!" at jeg ble helt forrvirra,jeg.

Får prøve igjen en annen gang,da :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...