Gjest lurven Skrevet 9. juni 2005 #501 Del Skrevet 9. juni 2005 koselig at du bryr deg men det går ikke så veldig bra :-? men jeg burde vel ikke klage det er jo mange som har det verre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #502 Del Skrevet 9. juni 2005 Ingen problemer er mindre enn andres, for saken er den at uansett hvor "små" de kan virke på andre så kan de være store for den det gjelder. For den personen som har problemet er jo den som er nødt til å ordne opp i det på egenhånd, ikke den som står utenfor å ser på Leit at du har det vondt nå Lurven. Sånn burde det ikke være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #503 Del Skrevet 10. juni 2005 Håper det går bedre med deg i dag Også må du ha en fin helg Lurven. Senk skuldrene, ha det gøy og nyyyyt at du er til :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2005 #504 Del Skrevet 10. juni 2005 går opp og ned, går litt bedre nå... men problemet er jo der fortsatt, men får ikke gjort noe med det, så må bare innse at et er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #505 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde du vært her skulle jeg invitert deg på en muffins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2005 #506 Del Skrevet 10. juni 2005 muffins hjelper alltid på humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #507 Del Skrevet 10. juni 2005 Jupp. Bare og ta deg en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2005 #508 Del Skrevet 10. juni 2005 jeg vet ikke om jeg tør altså er ikke du litt sånn hate-menn humør for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #509 Del Skrevet 10. juni 2005 Neida. Bare han ene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #510 Del Skrevet 10. juni 2005 Muffins er godt, og cookies Kos deg i helga Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2005 #511 Del Skrevet 10. juni 2005 skal møte en jente fra spray etterpå, virker som hun liker meg litt for godt allerde, uten å ha møtt meg en gang :o men jeg sa til henne at det var helt uaktuelt med kjærste for meg nå tenkte det var greit å si fra med en gang, etter min forrige tabbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. juni 2005 #512 Del Skrevet 10. juni 2005 Åj, en mann blandt alle damene *rekker ut hånden for å hilse på* Tok meg min frihet til å lese litt i dagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #513 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg venter i nådeløs spenning Lurven Håper du hadde en flotters kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juni 2005 #514 Del Skrevet 11. juni 2005 kvelden var ikke så veldig bra. hun jenta var mildt sagt jævlig klengete, enda jeg hadde gjort det klart på forhånd at jeg ikke var interessert.. tydelig at hun var litt desperat etter å få seg kjærste og desperasjon er jo ikk spesielt sexy tror nok ikke jeg kommer til å treffe henne igjen nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 11. juni 2005 #515 Del Skrevet 11. juni 2005 God helg du også! Flere spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juni 2005 #516 Del Skrevet 11. juni 2005 i kveld skal jeg til pv2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2005 #517 Del Skrevet 11. juni 2005 i kveld skal jeg til pv2 Kan jeg få oversette den?? Kjipt at det ikke gikk så bra i går, men siden du har både en pv1 og pv2 er det vel strengt tatt ikke synd på deg vel? Ha fin lørdagskveld Lurvetufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2005 #518 Del Skrevet 11. juni 2005 Kjipe bærter fra spray er ikke noe kult. Ha en knall lørdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2005 #519 Del Skrevet 11. juni 2005 Hellu lurvefant, hvordan står det til..? (som i at jeg ser du svinger fra å tenke du er alene til at du har flere pulevenner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. juni 2005 #520 Del Skrevet 11. juni 2005 pulevenner er jo ikke det samme som ordentlige venner da... men det er jo fint å ha likevel.. er hos henne nå men hun ser på håndball så det blir ikke noe før kampen er ferdig :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå