Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven

sykkel versus elg volum 2

Dette skjedde samme sommeren som min nesten ulykke med elg (sykkel vesrus elg volum 1)

en fyr jeg kjenner syklet den samme ruta, også denne gangen fant en smart elg ut den skulle hoppe ut i veien foran han, vet ikke om dette er en slags risikosport for elger, eller om de gjør det bare for å være jævlige, men han fyren klarte hvertfall å treffe elgen, men han hadde heldigvis ikke så stor fart, så det gikk bra, og han syklet videre, men så merket han at han begynte å klø noe voldsomt, og det visste seg at elgen hadde tatt i bruk biologiske våpen mot den mannen. for han hadde fått elgelus på seg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

fikk aldri sjansen til å studere den elgens anatomi så jeg vet ikke hvilket kjønn det var.

men jente lus er jo bare fint :)

ikke farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

var på vei hjem fra butikken i sta og gikk å tasta på mobilen, så kom det en bil, og jeg klarte kunststykket å miste mobilen akkurat da, sånn at den ble kjørt over, faan

hva er sjansen for at noe sånt skal skje da?

:evil: :evil:

hvorfor skjer slike ting alltid meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg fikk sånn pittelitt lyst til å le av den episoden der. Ikke for å være ondskapsfull men fordi jeg så komikken i det.

Får jeg lov? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

jada bare le, jeg ler jeg også nå da

men var ganske forbanna da det skjedde..

det er jo egentlig jævla irriterende, men ser det morsomme i det nå.

men var så forbanna i stad at jeg måtte skjerpe meg kraftig for å ikke frike ut i offentligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

har vært med fisken og sett house og wax nå..

kul film og paris hiltons skuespillerprestajon var som forventet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Paris Hilton er jo framragende som seg selv, så jeg kan fint forestille meg at hun er fantastisk som noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

har værrt litt på dealeren med en jente en stund nå, skal være med henne i dag,men ska si at det ikke kan bli noe mer, har ikke lyst på noe dame nå,er alltid kjipt å si sånne ting, men det må jo gjøres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven

fredagen var kjip, for jeg måtte si til hun jenta at det ikke kunne bli noe mer, hun tok det ikke så veldig bra men det er jo hennes problem..

lørdag var jeg rundt å besøkte familie, lenge siden sist nå så, men da er jeg ferdig med det for en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
lørdag var jeg rundt å besøkte familie' date=' lenge siden sist nå så, men da er jeg ferdig med det for en stund...[/quote']

Bare en gutt kunne liret av seg noe sånt, er jeg sikker på :ler:

Synd det ikke gikk så greit på fredag, men om hun hadde forhåpninger så var det vel like greit å fortelle det nå?

Ha en flotters start på uka Lurven :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...