Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lurven

hadde egentlig ikke tenkt meg ut den dagen jeg, men så ringte en gammel kamerat som jeg ikke har sett på lenge, og han sa det var damer der også :sjarmor:

så da måtte jeg jo dra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror noen må gi deg et kurs i oppdatere dagbok Lurven :roll: Du skulle ut i går fordi en kompis spurte om du ville være med fordi det var masse damer der......

Det du glemte å skrive er hva skjedde med Lurven og damene? Og ikke minst, fikk du vist frem tissevarmeren din?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

:ler:

tissevarmeren ble igjen hjemme :wink:

nå er det vår :-)

skjedde ikke noe spesielt med damene, bare pratet og tulla som jeg pleier,men ble ikke noe mer, er sjenert jeg vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotball er kjipt! :tunge1:

Mye bedre å tilbringe en kveld med å se på film med meg :ler:

Og det må vi få til snart! Denne helgen skal jeg til Roma, men neste, da vil jeg :) Om du kan da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

sendte melding til eksen her om dagen, og spurte om hun ville finne på noe, men det virket ikke som hun er spesilet keen på å treffe meg igjen,og det er forsåvidt greit. men jeg savner henne, men savner ikke forholdet, fordi det var et dårlig forhold, men savner vennskapet vi hadde før vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg fikk ikke sett andre omgang desverre :oops:

var den bra

Godt en Vålrenga mindre så kampen da, for Fredrikstad hadde vel rimelig flaks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

har truffet en jente som er veldig søt og snill, men problemet mitt er at jeg ikke er forelsket, blir lett betatt av jenter, men sjeldent forelsket, tror nok jeg kunne fått det bra med den jenta, men ingen vits å bli sammen med noen hvis man ikke er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Det var da koselig Lurven :-) Men stress nå ikke med det.Ta det rolig i begynnelsen og kommer følelsene etterhvert så gjør de det og gjør de det ikke så er det ingenting i veien med å være venner.

Du som er så snill og god finner nok snart den du leter etter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

takk takk :-)

men jeg trodde jentene falt for bad boys jeg, åsså sier du at man må være snill og go for å finne den man leter etter, blir helt forvirra jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg tror heller det er sånn at det er greit å sikle litt over bad boys på film, men i realiteten så er det godgutta vi slår oss til ro med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg tror heller det er sånn at det er greit å sikle litt over bad boys på film' date=' men i realiteten så er det godgutta vi slår oss til ro med ;)[/quote']

signerer denne :)

Og ønsker deg en fortsatt god helg i samme slengen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på det Alwa sa! (alt egentlig :tunge1: )

Følelsene kommer nok etterhvert!

Håper du har hatt en fin helg så langt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...