MarianneE Skrevet 4. september 2003 #41 Del Skrevet 4. september 2003 jeg får ikke lov av sjefen i huset åskrive om mine perversiteter... men jeg kan alltids komme med tips.. Bring it on!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. september 2003 #42 Del Skrevet 4. september 2003 Nå blei jeg skuffa, Lurven! Forventa meg at iallefall syltetøy ble nevnt her under dine påberopte perversiteter! Alvorlig talt! Syltetøy, eldre damer og meg naken! Alt dette med mais og sånn, er jo ingenting mot det! Skamme seg, skulle du :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #43 Del Skrevet 4. september 2003 å se deg naken glamour kan vel knappast kallast perverst.. vil heller kalle det en guddommelig oppleving.. som å komme til himmelen liksom.. er forresten invitert opp til enkefru olsen i etasjen over på kaffe og syltetøy klokka 19 gruergleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #44 Del Skrevet 4. september 2003 Bring it on!!! vel du kan jo feks smøre deg inn hele kroppen din med makrell i tomat og få gubben din til å sleike det av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #45 Del Skrevet 4. september 2003 nå har jeg altså vært oppe hos fru olsen å lekt med syltetøy.. *puh* utrolig hva man kan få til med litt syltetøy og en bøtte vaselin.. men jeg tror jeg er gravid da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. september 2003 #46 Del Skrevet 5. september 2003 Husk at jeg skal ha 75% av inntektene, Lurvis!!! Ellers skal du få med meg å gjøre, venter fortsatt på scooter'n. Utgifter til hjelpemidler trekkes fra etter at jeg har fått min andel! Bruker ikke mine penger på vaselin og syltetøy, da blir jeg pervers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. september 2003 #47 Del Skrevet 5. september 2003 jeg fikk et syltetøyglass som betaling i går du kan jo få 75 pst av det du må skaffen damer ellers blir det ikke noen penger har jævli lyst på wenche foss om dan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. september 2003 #48 Del Skrevet 7. september 2003 har jævli lyst på wenche foss om dan :o :o :o Så du liker eldre damer du ja?!?!?! :o :o :o *plutselig veldig glad jeg er så ung til treffet* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. september 2003 #49 Del Skrevet 7. september 2003 har jævli lyst på wenche foss om dan Vær sin lyst???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. september 2003 #50 Del Skrevet 7. september 2003 Vær sin lyst???? ah kom ike her å si at du aldri har hatt lyst på arve opsahl eller toralf maurstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. september 2003 #51 Del Skrevet 7. september 2003 ah kom ike her å si at du aldri har hatt lyst på arve opsahl eller toralf maurstad Da må jeg nok skuffe deg veldig! Men, Antonio Banderas, derimot...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. september 2003 #52 Del Skrevet 10. september 2003 jeg skal byne å barbere håret på p.ikken nu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2003 #53 Del Skrevet 12. september 2003 jeg skal byne å barbere håret på p.ikken nu Nå har det gått to dager etter innlegget ditt. Ferdig snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 12. september 2003 #54 Del Skrevet 12. september 2003 Kanskje høvelen tok mer enn bare hårene? Begynte å tenke veldig smått her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. september 2003 #55 Del Skrevet 12. september 2003 ja ferdig nå lagde hockeysveis da retro vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2003 #56 Del Skrevet 13. september 2003 ja ferdig nå lagde hockeysveis da retro vet dere Hørtes usedvanlig sexy ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #57 Del Skrevet 21. september 2003 Dette var en fin dagbok syns jeg! Nå føler jeg at jeg har lært en god del om menns gjøren og laden, som jeg skal ta med meg rundt omkring der jeg ferdes! Søndagsklem til Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. september 2003 #58 Del Skrevet 21. september 2003 ja jeg har mye å lære bort.. bare spør hvis du lurer på noe omsex og samliv... nå har jeg forresten tatt hockey sveisen.. med god hjelp av dama har blitt skinnhead kuk nå men den er ikke rasist tar alle damer uansett hvilken farge de har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 21. september 2003 #59 Del Skrevet 21. september 2003 ja jeg har mye å lære bort.. bare spør hvis du lurer på noe omsex og samliv... nå har jeg forresten tatt hockey sveisen.. med god hjelp av dama har blitt skinnhead k## nå men den er ikke rasist tar alle damer uansett hvilken farge de har Hva synes dama di om at du "tar alle damer"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. september 2003 #60 Del Skrevet 21. september 2003 Hva synes dama di om at du "tar alle damer"? gjør ikke det da veit du men jeg kunne gjort det hvis jeg var singel.. alt fra islandske til kinesiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå