Gjest lurven Skrevet 23. august 2005 #741 Del Skrevet 23. august 2005 Er det sant??? Kanskje du skal dit jeg skal bo? WOW. Jeg skal bo i Patalavaca ved Arguineguin. Jeg skal treffe Lillesky der i slutten av november. Du får si ifra om du vil møtes og ta en kopp/et glass eller noe,da vet du At du hverken har hår på ryggen, grønn tanga eller hengemage er ikke noe drawback,- tro du meg Ingen av disse tingene hører til når jeg beskriver drømmemannen ← skal dra i desember jeg, men tviler på at det blir arguineguin, men skal si fra.. regner med at jeg er ganske clos til hvordan din drømmmann ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. august 2005 #742 Del Skrevet 23. august 2005 regner med at jeg er ganske clos til hvordan din drømmmann ser ut ← Hehe, sier du det Jeg er utrolig kresen altså (Er nok en god grunn til at jeg fortsatt er enslig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2005 #743 Del Skrevet 23. august 2005 Hehe, sier du det Jeg er utrolig kresen altså (Er nok en god grunn til at jeg fortsatt er enslig ) ← har det samme problemet selv, finner alltid noen feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. august 2005 #744 Del Skrevet 23. august 2005 Vi er jammen uheldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2005 #745 Del Skrevet 23. august 2005 tror ikke det finnes noen som passer for meg uansett, ikke som jeg kan ha et langt forhold med hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 24. august 2005 #746 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Klart det gjør Du har da god tid enda, har du ikke? Ser for meg hvis vi møtes igjen om noen år: pappaLurven, mammaLurven og en haug med småLurver som løper rundt Kos deg med friheten så lenge du, den kan fort nok forsvinne (Takk for koselig prat i går forresten ) Endret 24. august 2005 av flowerpower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. august 2005 #747 Del Skrevet 24. august 2005 ja, jæ hakke dårlig tid.. men tror bare ikke at det vil skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 24. august 2005 #748 Del Skrevet 24. august 2005 Bare vent så skal du se Skal sende deg noe tryllestøv, så hjelper det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #749 Del Skrevet 26. august 2005 ja, jæ hakke dårlig tid.. men tror bare ikke at det vil skje.. ← Det er det maaaange som har sagt før deg Kos deg i helga da knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #750 Del Skrevet 26. august 2005 Bare innom og ønke deg ei suuuuuuuuuper helg eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 29. august 2005 #751 Del Skrevet 29. august 2005 Men, Lurven da, har du sluttet å bruke dagboka di eller???? Sorry at jeg ikke har vært på msn nå, sliter med hodepine (enda jeg ikke har festet ) Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. august 2005 #752 Del Skrevet 30. august 2005 går bra med meg, men har ikke skjedd noe særlig spennende i det siste.. men i dag skal jeg på kino med 2 jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #753 Del Skrevet 30. august 2005 men i dag skal jeg på kino med 2 jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 30. august 2005 #754 Del Skrevet 30. august 2005 Det var da koselig, håper dere har hatt en fin kveld Hvilken film ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. august 2005 #755 Del Skrevet 30. august 2005 vi så fantastic four! ganske morsom film.. og det ble ikke noe på meg,, tenker ikke bare på puling jeg.. så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 30. august 2005 #756 Del Skrevet 30. august 2005 og det ble ikke noe på meg,, tenker ikke bare på puling jeg.. så det så ← Gjør du det så!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 30. august 2005 #757 Del Skrevet 30. august 2005 Håper du sover godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 31. august 2005 #758 Del Skrevet 31. august 2005 vi så fantastic four! ganske morsom film.. og det ble ikke noe på meg,, tenker ikke bare på puling jeg.. så det så ← ikke? Men nå gjorde du det! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2005 #759 Del Skrevet 31. august 2005 Håper du sover godt. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. august 2005 #760 Del Skrevet 31. august 2005 Gjør du det så!!! ← nei tenker på mange andre ting også, men skriver masse om det her for gøy.. men jeg liker jo sex da.. men hvem gjør ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå