Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. august 2005 #681 Del Skrevet 10. august 2005 hellu..... Må du være kjæreste med denna jento då?? :klø: Kan dokke ikkje bare væra sengevennar då?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. august 2005 #682 Del Skrevet 11. august 2005 hellu..... Må du være kjæreste med denna jento då?? :klø: Kan dokke ikkje bare væra sengevennar då?? ← men hun vil være kjæreste. men skal ha sex med henne noen ganger til før jeg kutter a ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2005 #683 Del Skrevet 11. august 2005 men hun vil være kjæreste. men skal ha sex med henne noen ganger til før jeg kutter a ut Mon tro det finnes en manual angående kvinner vi kan sende til Lurven? En bruksanvisning hadde vaffal vært på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. august 2005 #684 Del Skrevet 11. august 2005 Mon tro det finnes en manual angående kvinner vi kan sende til Lurven? En bruksanvisning hadde vaffal vært på sin plass ← ikke vær så sint da alwa. vet at jeg er drittsekk nå. var ikke sånn før, men har blitt det nå i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 11. august 2005 #685 Del Skrevet 11. august 2005 men hun vil være kjæreste. men skal ha sex med henne noen ganger til før jeg kutter a ut ← Tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. august 2005 #686 Del Skrevet 11. august 2005 åh nå får jeg mye pes ja. vet at jeg ikke er snill! men jeg bryr meg ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 11. august 2005 #687 Del Skrevet 11. august 2005 Nei, men du burde kanskje ha respekt nok for henne til å slutte nå enn å bare ha henne rundt for sex når det passer deg! Spesielt når hun tydligvis har begynt å få følelser for deg (siden hun vil bli kjæresten din). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 11. august 2005 #688 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg er moralens vokter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. august 2005 #689 Del Skrevet 11. august 2005 egentlig så liker jeg henne også, men orker ikke å ha kjærste nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 11. august 2005 #690 Del Skrevet 11. august 2005 Det er forståelig da, men synes bare ikke det er riktig å bruke henne for sex 'et par ganger til og så kutte henne ut'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 11. august 2005 #691 Del Skrevet 11. august 2005 HVA!! Er det sånn du er Søren også, jeg trodde du var min ridder på hvit hest,jeg Lurven....... At jeg aldri lærer Men, men gir deg en allikevel jeg, og håper du kommer på bedre tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 12. august 2005 #692 Del Skrevet 12. august 2005 Må heler finne deg noen som bare vil væra sengevenn då Lurven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. august 2005 #693 Del Skrevet 12. august 2005 har snakka med denne jenta nå, og sagt hvordan det ligger an, sa at det kanskje kunne bli noe etterhvert, men kunne ikke love noe, så hun sa det var greit. har bare kjent henne 3 uker, så litt tidlig å tenke på om vi skal bli sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. august 2005 #694 Del Skrevet 15. august 2005 Nå har jeg kuttet ut denne jenta (uten å ha sex med henne flere ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 15. august 2005 #695 Del Skrevet 15. august 2005 Så trist,da Du får nok ta deg en svømmetur i det stooore havet med alle "fiskene" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. august 2005 #696 Del Skrevet 15. august 2005 er såååå lei nå. treffer bare dårlig fisk, fisken virker bra i starten, men etterhvert blir alt bare dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. august 2005 #697 Del Skrevet 15. august 2005 *liste seg stille ut igjen etter å ha lusket litt rundt i lurvens dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 15. august 2005 #698 Del Skrevet 15. august 2005 Går nok bra skal du se. Er ikke du en mann i "sin beste " alder,da Kanskje du skal gå etter noe annet enn fisker?? Hva med havfruer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. august 2005 #699 Del Skrevet 15. august 2005 Men lurven da! Signaturen din fører oss på ville veier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. august 2005 #700 Del Skrevet 15. august 2005 Går nok bra skal du se. Er ikke du en mann i "sin beste " alder,da Kanskje du skal gå etter noe annet enn fisker?? Hva med havfruer ← jo er ikke noe stress. er ikke noe problem å treffe jenter,problemet er å treffe noe bra. vet ike hvor de bra damene er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå