Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #441 Del Skrevet 26. mai 2005 så den sinte legen jagde Det var også en fin historie knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2005 #442 Del Skrevet 26. mai 2005 imorgen kommer en ny elge historie følg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #443 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg og Dagros sitter pal i bunnløs spenning med Litagoen i handa :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2005 #444 Del Skrevet 27. mai 2005 sykkel versus elg volum 1 det var en varm sommerdag for cirka 6 år siden.. lurven var ute å syklet med den gamle skranglekassa si, det var fra den tiden hadde bodde i de dype skoger. syklet i ca 250 km/sek ned en lang bakke, da lurven nesten var i bunnen i bakken og hadde maksimal fart, fant en veldig smart elg ut nå var det jammen på tide å krysse veien, lurven måtte da ta en lynrask avgjørelse, skulle han torpedere elgen eller kaste seg inni skogen lurven tok da avgjørelsen om at å kaste seg inn i skogen ville føre til mindre fysiske skader og valgte derfor det siste. lurven overlevde men det gikk hardt utover sykkelen og lurvens edlere deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #445 Del Skrevet 27. mai 2005 Er du helt sikker på at det hadde vært elgen som hadde blitt torpedert?? En elg er et stort dyr altså.Sikker på at du ikke forveksler med rådyr nå?? (tullah ) Kos deg bra fint i helga snuppeknerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. mai 2005 #446 Del Skrevet 28. mai 2005 Ha en bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2005 #447 Del Skrevet 28. mai 2005 hvorfro våkner jeg alltid så tidlig når jeg haar vært på og hvorfro kjennes hodet sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2005 #448 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg har akkurat samme problem. Dagen etter at jeg har drukket så våkner jeg akkurat i det alkoholen "går ut" av kroppen. Så jeg får max 3 timer søvn og ender alltid opp med å gå av meg resten av rusen Også blir jeg skikkelig dårlig på ettermiddagen av søvnmangel :-? Derfor drikker ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2005 #449 Del Skrevet 28. mai 2005 da er du smartere enn meg for jeg drikker likevel :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2005 #450 Del Skrevet 28. mai 2005 får besøk av en gammel (pule)venn i kveld som jeg ikke har sett (pult ) på lenge. skal bli interressant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. mai 2005 #451 Del Skrevet 28. mai 2005 Dere får kose dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #452 Del Skrevet 29. mai 2005 koste meg fælt i går jeg, men etter vi var ferdige sovnet jeg :oops: og da jeg våknet i dag var hun borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #453 Del Skrevet 29. mai 2005 følgende interressante samtale utspant seg i dag tidlig mellom lurven og nabodama på 70. nabodama: Jaså du hadde besøk i går lurven: eh ja :oops: nabodama: ja jeg hørte det hihihih lurven ehh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #454 Del Skrevet 29. mai 2005 Så da jeg skrev: Kos deg bra fint i helga snuppeknerten tok du det med andre ord meget bokstavelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. mai 2005 #455 Del Skrevet 29. mai 2005 følgende interressante samtale utspant seg i dag tidlig mellom lurven og nabodama på 70. nabodama: Jaså du hadde besøk i går lurven: eh ja :oops: nabodama: ja jeg hørte det hihihih lurven ehh Tipper du følte deg kuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #456 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg gjør jo som du sier vet du alwa ble litt flau men bryr meg egentlig ikke så mye om at nabodama hørte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #457 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg sa kos deg bra mye, ikke knull deg bra mye Gutter ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #458 Del Skrevet 29. mai 2005 sorry jeg misforsto jeg da men jeg kosa litt før vi hadde sex altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #459 Del Skrevet 29. mai 2005 Det sier stort sett alle gutta, mens jentene har en annen formening om saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mai 2005 #460 Del Skrevet 29. mai 2005 å kna pupper hardt er min definisjon av kosing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå