Gå til innhold

lurvens perverse


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Jeg har nå gitt dyret mat. Ikke helt som planlagt, men never the less, han spiser.

Litt mer info i dagboka, om du skulle være interessert.

Hvordan går det med marsvinet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Ta med tissevarmeren du. Må jo bevare spenningen så lenge som mulig :sjarmor:

tissevarmeren er desverre ødelagt, ble brukt litt hardt forrige helg.. og nå har jeg ikke tid til å strikke en ny :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

marvin (marsvinet) har det jo bra han.

vi har kommet til en ordning vi begge kan leve med.

men han har vært litt slem mot et annet marsvin nå i den senere tid.

saken var at jeg skulle ta over et marsvin for en vennine, som ikke hadde plass til å ha det marsvinet hos seg, siden hun hadde 3 fra før.

jeg har helelr ikke så god plass så jeg måtte la det nye svinet være i samme bur som marvin..

men marvin hadde en ekkel tendens til å legge seg over det andre marsvinet, og han er jo ganske feit, så det andre marsvinet synes ikke det var spesielt kult.

jeg prøvde flere ganger å ha en alvorsprat med marsvinet, sa til han at ikke kunne legge seg på andre og slikt, men han bare så på meg og skjønte ingenting..

tror rett og slett han mangler noen sosiale antenner.

så da måtte jeg levere tilbake det andre svinet, siden det ikke trivdes..

og marvin gråt og gråt i flere dager for han angret så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei hei Lurven, ja det er lite tøfft å være dansk når man prøver å skrive norsk, :ler: sjarmerende skrivefeil :oops: å skrive feil er allefalle IKKE sjarmerende for meg, men irriterende :ler::velkommen: i dakboka min :):kul:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
marvin (marsvinet) har det jo bra han.

vi har kommet til en ordning vi begge kan leve med.

men han har vært litt slem mot et annet marsvin nå i den senere tid.

saken var at jeg skulle ta over et marsvin for en vennine, som ikke hadde plass til å ha det marsvinet hos seg, siden hun hadde 3 fra før.

jeg har helelr ikke så god plass så jeg måtte la det nye svinet være i samme bur som marvin..

men marvin hadde en ekkel tendens til å legge seg over det andre marsvinet, og han er jo ganske feit, så det andre marsvinet synes ikke det var spesielt kult.

jeg prøvde flere ganger å ha en alvorsprat med marsvinet, sa til han at ikke kunne legge seg på andre og slikt, men han bare så på meg og skjønte ingenting..

tror rett og slett han mangler noen sosiale antenner.

så da måtte jeg levere tilbake det andre svinet, siden det ikke trivdes..

og marvin gråt og gråt i flere dager for han angret så mye..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Når vi andre kryper til loppekassa, da dukker du opp :o

Sove godt da knerten, når du kommer så langt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Godnatt, var en flott marsvinhistorie. Selv har jeg bare kaninhistorier :ler:

Og malle, hund, hest og andre ting...

Natta!

(hva skjer, har begynnt å henge i lurvens bok!! Hvordan skjedde det?! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

har hørt så mange historier om malle og hest og kanin og sånn før, du hakke historier om noen kulerer dyr a, sånn som meitemark og ku og elg og sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har en historie om en elg..........

En gang kjøpte jeg en søt liten elg-bamse og hengte den opp i speilet i frontruta til en kompis av meg og ga streng beskjed at det neppe var en lur ide å kjøre på en i naturlig størrelse.

2 mnd. seinere så gjorde han akurat det :ler:

Det var visst ikke så morro for gutten skjønte jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

:ler:

kjipt for han da..

men han ble jo advart jeg har også noen gøyale elge historier, men skal spare de til senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Også har jeg en om en meitemark også. Det var på piren i Tr.heim under russetiden min.

Uheldigvis var det en trøndermark som ikke rakk å krype under gressmatta før hele spetakkelet inntok piren, så den endte til slutt opp med å bli sugd av 2 usannsynlig fulle medruss. På begge sider samtidig :ler:

Ku blir litt værre igjen :klø:

Men jeg kjenner ei ku som heter Dagros :-D Eller, kjenner å kjenner. Det blir vel mer sånn hei,hvordan går det? når vi treffes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

aha så marken fikk en dobbel blowjob :sjarmor:

nice altså..

åå *missunelig på alwa*

som kjenner kuer, kjenner ingen kuer jeg :(:(

har så lyst til å få ku venner..

det er så KUle å henge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hvis det er en trøst så blir man jo litt preget av omgangskretsen, så jeg er ganske kul jeg å :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

nice.. :kul:

En elgehistorie:

en gang da jeg var liten, trasket en elg inn i naboens hage,det hadde seg slik at naboen har et epletre, og elgen benyttet anledningen til å spise en del epler, men det elgen ikke visste er at elger blir beruset av å spise epler, og da ble elgen sint, og samtidig var naboen min ute en tur, så den sinte legen jagde naboen inn i garasjen,faren min prøvde å skremme elgen ved å skyte i luften, men elgen bare fnyste, driet jo i det den, så da måtte vi ringe viltvokteren (eller hva det nå heter)

og han måtte komme å avlive elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...