Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #341 Del Skrevet 2. mai 2005 Hm, jeg ser jo nå at man kanskje ikke kan unngå å tenke litt koffert siden både der nede, ung og stiv inngår i innlegget. Men pfyth, du skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2005 #342 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg hadde ikke tenkt koffert hvis det ikke var for at du nevnte det men nå klarer jeg ikke å unngå det men for å være seriøs :o det er helt sinnsyke priser her. så det blir en ettroms på meg, men det er jo ok siden jeg skal bo alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 2. mai 2005 #343 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvordan går det med leilighetsprosjektet ditt da lurven? Funnet noe passende? Spennende å se seg om etter nytt bosted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #344 Del Skrevet 2. mai 2005 jeg hadde ikke tenkt koffert hvis det ikke var for at du nevnte det men nå klarer jeg ikke å unngå det Jadda jadda, alle mannfolk prøver seg på den. Men dere innser liksom ikke at vi gjennomskuer dere øyeblikkelig Prisene i Oslo ligner ikke grisen. Men man må jo ha seg et sted å bo og har man først bestemt seg for å bo der så hvorfor ikke? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2005 #345 Del Skrevet 2. mai 2005 ja det er spennende men samtidig er jeg litt nervøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2005 #346 Del Skrevet 3. mai 2005 fikk ikke mye lån jeg nei bare 700 men jeg vet jeg kunne klart et lån på 800. nå blir det nesten umulig for meg å finne noe i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2005 #347 Del Skrevet 3. mai 2005 men jeg har tenkt å høre om lån andre steder. håper jeg får mer et annet sted. må ha 750 men håper jeg kan få 800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #348 Del Skrevet 4. mai 2005 Håper det ordner seg med lån! Hm, Lurven, Marvin, Lurven, Marvin. Vanskelig det der altså! Men må nok bli deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #349 Del Skrevet 4. mai 2005 Det var synd Lurven Men er enig i at du burde forhøre deg litt rundt andre steder også. For *vips* så har det ordna seg :-D Ha en fortsatt ypperlig aften :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2005 #350 Del Skrevet 5. mai 2005 har lagd et lite dikt om noe jeg opplevde en gang sexy jente i dusjen står vasker sitt lange vakre hår inn kommer en mann som vil vise hva han kan han bøyer henne frem og stikker inn sitt store lem jeg puler henne iherdig etter ti minutter er vi ferdig men hun var ganske vill så hun spør:en gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2005 #351 Del Skrevet 6. mai 2005 hmmm lurer på jeg skal begynne å jogge igjen kanskje. naboen vile gjerne ha meg med. men egentlig synes jeg det er litt harry å jogge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #352 Del Skrevet 6. mai 2005 har lagd et lite dikt om noe jeg opplevde en gang sexy jente i dusjen står vasker sitt lange vakre hår inn kommer en mann som vil vise hva han kan han bøyer henne frem og stikker inn sitt store lem jeg puler henne iherdig etter ti minutterer vi ferdig men hun var ganske vill så hun spør:en gang til? Heeeeeelt ærlig nå..................10 minutter??? Det var jo uansett et eh interessant dikt, å det rima jo Håper du får en fin fin helg Lurvetufs :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2005 #353 Del Skrevet 7. mai 2005 10 minutter er vel greit det vel kjedelig å holde på for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mai 2005 #354 Del Skrevet 8. mai 2005 møtte en veldig søt jente på byen i går, hun ville ha meg med hjem også men jeg var så full at jeg måtte takke nei :o :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #355 Del Skrevet 8. mai 2005 Føler med deg Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2005 #356 Del Skrevet 11. mai 2005 til fredag skal jeg begynne å jogge :o , skal prøve å jogge litt regelmessig fremover. trente mye før men de siste årene har det vært veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #357 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg er så stolt av deg Lurven. Du kommer til å ta deg umåtelig bra ut der du spretter om kring i joggesko og svettebånd Ha en flotters ettermiddag og kveld da :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2005 #358 Del Skrevet 12. mai 2005 ja jeg er veldig sexy når jeg løper i dag er det dugnad i blokka, har ikke så kjempelyst til å være med men siden jeg er solidarisk person så stiller jeg. dessuten spanderer styrelederen middag på de som er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #359 Del Skrevet 12. mai 2005 Hadde du vært kvinnfolk nå skulle jeg gitt deg noen fine tips om sportsbh`er og ting og tang som er viktig å huske på i den forbindelse. Men kjenner jeg deg rett er du vel mer interessert i hvordan man får den av Jeg regner med den middagen ikke har noe som helst med din solidaritet å gjøre? Ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2005 #360 Del Skrevet 12. mai 2005 dugnaden gikk greit den, etterpå var vi å spiste og drakk øl, spiste masse jeg, må jo passe på når det er gratis, og i tilegge ble jeg bedre kjent med en ganske søt jente som bor i blokka, har snakka litt med henne før også, hun virker veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå