englefjes Skrevet 7. april 2005 #321 Del Skrevet 7. april 2005 Det hørtes fint ut likevel da. Du har jammen gjort en bra jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. april 2005 #322 Del Skrevet 8. april 2005 Koselig å snakke med deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2005 #323 Del Skrevet 9. april 2005 Det hørtes fint ut likevel da. Du har jammen gjort en bra jobb i dag! bare hyggelig å kunne hjelpe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2005 #324 Del Skrevet 9. april 2005 Koselig å snakke med deg i går hyggelig å snakke med deg og du er veldig snill og lett å prate med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. april 2005 #325 Del Skrevet 9. april 2005 hyggelig å snakke med deg og du er veldig snill og lett å prate med du Det er fordi du er en så nydelig person det, Lurven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. april 2005 #326 Del Skrevet 9. april 2005 Det er fordi du er en så nydelig person det, Lurven! takk for det. føler meg ikke så veldig nydelig for tiden men. alltid hyggelig å høre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 9. april 2005 #327 Del Skrevet 9. april 2005 Hei. Takk for hilsen. Står vel bra til. Er litt samme greiene i dag som sist jeg snakka med deg. :veldigsur: Men har vært på jobb i dag og det var hyggelig. God helg til deg, + en stor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 11. april 2005 #328 Del Skrevet 11. april 2005 hei. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 17. april 2005 #329 Del Skrevet 17. april 2005 Hei, jeg har tatt over dagboktråden din litt jeg. Håper det står bra til med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. april 2005 #330 Del Skrevet 25. april 2005 Er singel igjen nå. for 2uker sa jeg til hun vi var sammen med at vi måtte ta en pause i forholdet. gikk ikke å ha et normalt forhold pga hennes depresjon. det var en ganske tung avgjørelse å ta for jeg har aldri vært så glad i noen som jeg er i henne. men likevel føles det riktig. men jeg håper jo at vi kan bli sammen igjen når hun blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. april 2005 #331 Del Skrevet 25. april 2005 Så dumt. Både for deg og henne. Håper hun blir frisk og at dere kan finne sammen igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. april 2005 #332 Del Skrevet 25. april 2005 ja håper det jeg også. men holder det ganske åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 25. april 2005 #333 Del Skrevet 25. april 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. april 2005 #334 Del Skrevet 26. april 2005 jeg har tenkt på å kjøpe meg leilighet nå snart. hadde egentlig tenkt å vente noen år til, men det blir jo ikke noe billigere med tiden akkurat, så jeg kan vel like godt kjøpe snart. skal ringe til banken i morgen å høre hvor mye jeg kan få i lån Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. april 2005 #335 Del Skrevet 28. april 2005 Høres bra ut Hvor har du lyst til å bo? Og hvordan går det med.. hm.. hva heter han igjen.. Marvin! :D Tenker på dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. april 2005 #336 Del Skrevet 30. april 2005 har mest lyst til å bo i sentrum jeg da. men der har jeg jo ikke råd til å kjøpe, men skal hvertfall bo i oslo, men det blir nok et stykke utenfor sentrum. skal dra på en visning i morgen og en til tirsdag hvertfall. så får jeg se. marvin har det bra han, skal faktisk få meg et marsvin til nå. koselig at du tenker på oss, men hvem av oss har du mest lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2005 #337 Del Skrevet 2. mai 2005 nå har jeg endelig fått internett connection her jeg bor da. det er jo digg å måtte slippe ¨å dra rundt som en hore for å låne internett hos andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #338 Del Skrevet 2. mai 2005 Å jeg som hele tiden har trodd at horer har noe med sex å sånt å gjøre Det er godt du er her Lurven Høres spennende ut med leilighet.Første gang du skal kjøpe? Lykke til i morgen, og ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2005 #339 Del Skrevet 2. mai 2005 nei ikke bare sex. :oops: ja første gang jeg skal kjøpe så jeg er litt nervøs. skal på visning i morgen... fant en lekker leil på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #340 Del Skrevet 2. mai 2005 Stor? Langt utenfor byen? Kan tenke meg at prisene der nede (Oslo ja, så slipper vi noen koffertlignende misforståelser ) er temmelig stive for tiden, sikkert ikke bare lett å være ung og alene på det markedet. Men det går sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå