Gjest Fighter Skrevet 9. juni 2004 #181 Del Skrevet 9. juni 2004 Nei, men du har ikke vært så mye på kg heller. Ikke det at man fysisk er her heller da. Jeg sitter i hvert fall foran pc'en, ikke inne i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. juni 2004 #182 Del Skrevet 9. juni 2004 Sikker på det? Synes du går og går jeg. til deg Lurven, aldri vært her før, så tenkte jeg skulle ta en titt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2004 #183 Del Skrevet 18. juni 2004 nå har jeg vært hos legen å bestilt time til lobotomering! det blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2004 #184 Del Skrevet 28. juni 2004 dumme lurven kræsja den fine bilen sin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #185 Del Skrevet 28. juni 2004 :trøste: Men du kjørte tilfeldigvis ikke inn i min bil og skrapte opp pasasjersiden og stakk av vel? Det var det nemlig noen som gjorde mens jeg var på butikken :evil: Jeg så sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2004 #186 Del Skrevet 28. juni 2004 :trøste: Men du kjørte tilfeldigvis ikke inn i min bil og skrapte opp pasasjersiden og stakk av vel? Det var det nemlig noen som gjorde mens jeg var på butikken :evil: Jeg så sånn ut nei det må ha vært noen andre jeg kjørte på en middelaldrene utenlandsk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #187 Del Skrevet 28. juni 2004 Et veldig kræsj eller bare et lite et dult? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2004 #188 Del Skrevet 28. juni 2004 Et veldig kræsj eller bare et lite et dult? sånn midt imellom men bare min bil som ble skada.. og jeg som ikke har kasko uhu :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #189 Del Skrevet 28. juni 2004 Dakar Lurven Alex sender over en hel kurv med medlitenhet og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. juni 2004 #190 Del Skrevet 28. juni 2004 takk men det var min egen feil uansett da. jeg var litt dust i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. juni 2004 #191 Del Skrevet 28. juni 2004 Det slår ikke det som skjedde med meg og min kjære scooter! :-( En dag jeg skulle kjøre inn mot mitt vakre, røde hus, kommer to gale guttunger vinglete på sykkel (tenk deg VINGELTE) mot meg. Han første svinger til den ene siden, Fisken svinger da automatisk til den andre siden. (vikitg å få med seg at jeg ikke kjørte fortere enn 10 km/t, var på vei til å svinge inn til oppkjørselen.) Tror du ikke han andre gutten, smart som han var, kjørte til samme side som Fisken, du a! Dakar sykkelen :trøste: Kan traff meg på den ene siden, noe som resulterte i at jeg tryna over på siden. Bremsespaken knakk, og stakkaren fikk masse riper. *snufs* Og det værste var at guttungen bare stakk sin vei! Grrrrrrrrr.. Slå den du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juni 2004 #192 Del Skrevet 29. juni 2004 Dakar.. Håper bilen kommer over det snart, er ikke noe morro hvis den skal gå å være sinna på deg. Kjempekoselig å møte deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2004 #193 Del Skrevet 30. juni 2004 Dakar.. Håper bilen kommer over det snart, er ikke noe morro hvis den skal gå å være sinna på deg. Kjempekoselig å møte deg! :D vi har skværa opp nå altså koselig å møte deg og :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. juni 2004 #194 Del Skrevet 30. juni 2004 vi har skværa opp nå altså Det er nice Ingenting er så ille som furtende biler! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #195 Del Skrevet 1. juli 2004 Du Lurvis, du er ille dårlig til å være inne på KG for tiden! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. juli 2004 #196 Del Skrevet 4. juli 2004 Du Lurvis, du er ille dårlig til å være inne på KG for tiden! :fy: jeg har ikke connection hjemme vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. juli 2004 #197 Del Skrevet 4. juli 2004 Åja.. :-( Trist her uten deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 17. juli 2004 #198 Del Skrevet 17. juli 2004 nå er jeg dritings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. juli 2004 #199 Del Skrevet 17. juli 2004 ser sånn ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. juli 2004 #200 Del Skrevet 22. juli 2004 Når jeg leste at det skulle være perversiteter her, kastet jeg meg over dagboka di, men hva ser jeg???? Bare klager over at du ikke har sex!! Kom med noen saftige historier, eller omdøp dagboka til Lurvens manglende perversiteter. Men det er vel sånn det er i et langt forhold, sexlivet foregår kun i det øvre hodet?!? Riv av dama di sine klær og kom med saftige beskrivelser til oss som befinner seg i kloster, og har seg i entall (les: sex med seg selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå