Gjest GreenSky Skrevet 26. mars 2004 #161 Del Skrevet 26. mars 2004 Fortsett å smiske, så lager han sikkert et dikt til deg også. Men vi var ute i går, han fortsatte å feste videre med en kamerat, tror nok han er sliten i dag, vet ikke om han kommer innom KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. april 2004 #162 Del Skrevet 3. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. april 2004 #163 Del Skrevet 7. april 2004 i dag så jeg fotball på pub! det ble 4-0 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2004 #164 Del Skrevet 8. april 2004 i dag så jeg fotball på pub! det ble 4-0 :o 4-0 til hvem? :klø: Ønsker Lurve-turven en god påske sammen med sin kjære! (smisker litt i håp om et dikt i min dagbok også.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. april 2004 #165 Del Skrevet 8. april 2004 til corunja vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2004 #166 Del Skrevet 8. april 2004 Åja.... fulgte ikke med der, jeg! Fotball er gøy det. *gleder meg til tippeliga-start på mandag* Takk for et supert dikt, jeg ble virkelig glad og gråt høyt over de vakre orda som strømmet mot meg. Tror jaggu jeg klarte og fri til deg også....... Ha en god og lurvete dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. april 2004 #167 Del Skrevet 8. april 2004 Hei du. Tenkte bare å stikke innom for å si god påske og fortelle at jeg får så lyst til å kose med deg når jeg ser avataren din Jeg inbiller meg egentlig at det er deg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. april 2004 #168 Del Skrevet 8. april 2004 Hei du. Tenkte bare å stikke innom for å si god påske og fortelle at jeg får så lyst til å kose med deg når jeg ser avataren din Jeg inbiller meg egentlig at det er deg :oops: hehe jeg er langtfra så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. april 2004 #169 Del Skrevet 9. april 2004 Takk for i går Lurven :-) Var koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. april 2004 #170 Del Skrevet 9. april 2004 Hei Lurven! Takk for igår. Tenker på deg idag... Og gir deg en goood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2004 #171 Del Skrevet 10. april 2004 Jasså.... svikta meg ved alteret, du! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2004 #172 Del Skrevet 11. april 2004 jeg har visst det... fått så mange fristende tilbud i det siste så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 11. april 2004 #173 Del Skrevet 11. april 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. april 2004 #174 Del Skrevet 11. april 2004 :o hva er det med deg a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. april 2004 #175 Del Skrevet 25. april 2004 Her har det vært stille i det siste. Hørte du ikke hadde connection for tiden.. Du får ha en fortreffelig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. april 2004 #176 Del Skrevet 25. april 2004 Her har det vært stille i det siste. Hørte du ikke hadde connection for tiden.. Du får ha en fortreffelig søndag! takk bare låner pc i blant for tiden ja.. lenge til jeg får connection igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2004 #177 Del Skrevet 1. mai 2004 jeg er veldig blakk nå... har visst minus på konton nå.. enda jeg fikk lønn for 3 dager siden.. bra jobba :-? kommer til å sulte i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #178 Del Skrevet 9. juni 2004 hei ville bare si at jeg ikke sultet ihjel men jeg dør hvis jeg ikke får meg et nyp snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 9. juni 2004 #179 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Lurven! Fint å ha deg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. juni 2004 #180 Del Skrevet 9. juni 2004 takk for det men jeg har ikke vært noen steder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå