Gjest TS Skrevet 15. oktober 2009 #101 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gjestemann, takk for gode tilbakemeldinger, det var da ikke måte på. Mye hos deg som stemmer med det jeg leter etter, og også med det jeg prøver å formidle i profilteksten min. Følte du så det som mange andre ikke ser. Som gjestene over her, som mener jeg skryter på meg, og søker å være perfekt?Skryter på meg hva? Det lurer jeg på. Mener bestemt at jeg skriver om realistiske ting, og beskriver meg slik som jeg er. Er det perfekt å være ryddoman, leken, barnslig og jålete? Forøvrig, så vil man jo i en "annonse" søke å vise gode sider hos seg selv, og være åpen om at man har svake. Alle mennesker har negative sider, og disse vil man snart både se og oppdage hos den andre. Da er jo trikset å se om disse passer sammen med de en har selv. Og Steinar40 har ikke du en fire fem andre tråder du kan være bitter og sutre i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 #102 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og Steinar40 har ikke du en fire fem andre tråder du kan være bitter og sutre i? Den kan nok aldri bli for mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2009 #103 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Gjestemann, takk for gode tilbakemeldinger, det var da ikke måte på. Mye hos deg som stemmer med det jeg leter etter, og også med det jeg prøver å formidle i profilteksten min. Følte du så det som mange andre ikke ser. Som gjestene over her, som mener jeg skryter på meg, og søker å være perfekt?Skryter på meg hva? Det lurer jeg på. Mener bestemt at jeg skriver om realistiske ting, og beskriver meg slik som jeg er. Er det perfekt å være ryddoman, leken, barnslig og jålete? Forøvrig, så vil man jo i en "annonse" søke å vise gode sider hos seg selv, og være åpen om at man har svake. Alle mennesker har negative sider, og disse vil man snart både se og oppdage hos den andre. Da er jo trikset å se om disse passer sammen med de en har selv. Og Steinar40 har ikke du en fire fem andre tråder du kan være bitter og sutre i? Det er ikke å være bitter å se virkeligheten som den er - i det lange løp vil det som regel lønne seg Og du skriver det jo her selv også - svake sider oppdager man fort nok hehe Endret 15. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. oktober 2009 #104 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og din er bitterhet, har fått med meg det, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #105 Del Skrevet 15. oktober 2009 en mann som er i et forhold men reagerer så sterkt på en helt vanlig profil tekst..... SERIØST??? TS- om DET er en mann du kunne tenke deg å ta i så hversågodt! Konkurranse om den mannnen får du ikke fra andre enn hans nåværende i allefall... hjelpes... TS mangler respons på profilen skjønner jeg - ettersom hun tom ikke ser det HORRIBLE i at en mann i et forholdt legger ut i det vide og brede om seg selv og hvordan han falt for profilen til TS - burde ikke heller denne mannen heller bruke energien på sitt nåværende forholde eller å avslutte det FØR han prøver å flørte med kvinner som er DESPERATE etter bektreftelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. oktober 2009 #106 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg takket for tilbakemelding til gjestemannen. Jeg takket ikke ja til å ha sex med ham. Om han velger å skrive et langt innlegg om seg selv og sitt, anonymt på et nettforum, så vær så god! Han skrev hyggelige ting. Og som Suze skrev, som jeg ikke repeterte, så er det jo alltid noe galt med perfekte folk. Det som er galt med Gjestemannen er at han er opptatt. Jeg er ikke desperat etter tilbakemeldinger, bekreftelse eller oppmerksomhet. Jeg ønsker meg en kjæreste. Og det er faktisk ikke så lett å vite hvordan man finner dem. Det er vel derfor vi har et singelforum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2009 #107 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og din er bitterhet, har fått med meg det, ja... Som sagt, jeg er ikke bitter, men jeg har nå levd i såpass mange år at jeg kan se med egne øyne hvordan denne verden og dette livet egentlig fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #108 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ts, hvis du er den jeg tror du er, så sitter du ganske mye på forum. Hva med å gå litt mer ut og for eksempel sette deg på en café? Tror du er ganske utadvendt, så det er sikkert noen menn som du ville kommet i prat med der. Man må være tilgjengelig for å treffe noen, og da må man bevege seg UT. Sett deg i parken, gå på konserter, kurs osv. Jeg har ikke tro på at nettet passer for alle. Det passer i hvert fall ikke for meg. Jeg slår heller et slag for flørten i hverdagen. Skulle ønske folk fant hverandre oftere på en naturlig måte, og ikke må sette seg bak en datamaskin for å komme i kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #109 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det som er galt med Gjestemannen er at han er opptatt. FEIL! Det som er galt med Gjestemann er at han er på singelforum og flørter med desperate damer når han er i et forhold! ...når jeg leste profilen følte jeg at den kunne stemme på meg også, men etter å ha lest alt TS har skrevet etterpå så ser jeg at vi er veldig ulike... Så til Gjestemann: Kan godt hende at profilen til din nåværende dame ville sett like bra ut.... for bak en slik profil så befinner det så utrolig mange andre sider av en person - så ikke bruk tid på å lese profiler før du er singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. oktober 2009 #110 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ts, hvis du er den jeg tror du er, så sitter du ganske mye på forum. Hva med å gå litt mer ut og for eksempel sette deg på en café? Tror du er ganske utadvendt, så det er sikkert noen menn som du ville kommet i prat med der. Man må være tilgjengelig for å treffe noen, og da må man bevege seg UT. Sett deg i parken, gå på konserter, kurs osv. Jeg har ikke tro på at nettet passer for alle. Det passer i hvert fall ikke for meg. Jeg slår heller et slag for flørten i hverdagen. Skulle ønske folk fant hverandre oftere på en naturlig måte, og ikke må sette seg bak en datamaskin for å komme i kontakt. Takk! Jeg er helt sikkert ikke den du tror jeg er:) Er nok sånn periodeforumsbruker, og har vært inne i en ganske lang periode nå. På fritiden er jeg aktiv, mye ute, har stor omgangskrets, mange forskjellige interesser og tror vel helst at det er der mennene er, i virkelighetens verden. Men det er ikke så lett å finne dem der heller. Jeg tenker som så at nettet er "back-up", et sted hvor man treffer folk man ellers ikke ville støtt på. Kanskje det at jeg ikke sitter 24-7 på sjekkesteder gjør at jeg ikke virker tilgjengelig for mennene der, for jeg er sjelden pålogget. Kun refleksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #111 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kanskje det at jeg ikke sitter 24-7 på sjekkesteder gjør at jeg ikke virker tilgjengelig for mennene der, for jeg er sjelden pålogget. Kun refleksjon. Så vær pålogget hver gang du er på KG.... så får du jo raskt testet den teorien.... Når du allerede har dine egene svar - hvorfor tester du ikke ut de før du spør om hjelp her? Du trenger nok bare litt bedre selvtillit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2009 #112 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er da ikke nødvendig å være pålogget på sånne steder hele tiden? Det tror da ikke jeg. De som vil svare de sender meldinger og takler å vente på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. oktober 2009 #113 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg får mail de gangene jeg får beskjeder på nettet, så jeg har ikke behov for å være på sjekkis hele tida. Har noen venninner som har vært veldig aktive på Sukker, for eksempel, med forumskriving og aktiv sjekking, og de får mye respons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #114 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg får mail de gangene jeg får beskjeder på nettet, så jeg har ikke behov for å være på sjekkis hele tida. Har noen venninner som har vært veldig aktive på Sukker, for eksempel, med forumskriving og aktiv sjekking, og de får mye respons. TS - HVORFOR? Hvorfor har du laget denne tråden i utgangspunktet? Dette blir jo nesten komisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 15. oktober 2009 #115 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kan jo lure like mye på hvorfor du leser og skriver i den. Jeg startet denne tråden for å få tilbakemeldinger, og for å rett og slett drådle og tenke litt høyt rundt det med profiltekster. Hva er det med det som er så vanskelig for deg å svelge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #116 Del Skrevet 15. oktober 2009 jeg leste og svarte på tråden fordi jeg trodde du ønsket mer respons på profilen din.... Men så viser det seg jo at du har venninner som har en kjempegod løsning på hvordan få respons - så lær av dem da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 16. oktober 2009 #117 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er heterofil jente, men ble nesten helt forelsket i deg! Nå kan ikke jeg skryte på meg å være heterofil, men som gjest her sier: :rødme: Finfin profiltekst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enda en gjest Skrevet 16. oktober 2009 #118 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg likte profilteksten din, TS, men aller best liker jeg hvordan du svarer for deg her inne. Jeg skal se etter deg neste gang jeg er i Frognerparken, og hvis jeg ser en jente som klatrer i trærne, får du tilbud om en date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #119 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjære TS Lufter hunden i frognerparken hver dag. Men kan ikke huske å ha sett noen dame i trettiårsalderen klatrende runt i trærne? Så jeg undrer - er det i fylla på natten du holder på med den aktiviteten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 20. oktober 2009 #120 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå kan ikke jeg skryte på meg å være heterofil, men som gjest her sier: :rødme: Finfin profiltekst! Du skal ringe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå