Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #41 Del Skrevet 20. oktober 2009 Man viser henne mer interesse - rett og slett. Men jeg tviler faktisk sterkt på at det er mulig for andre å se forskjell på om noen er forelsket eller bare har lyst. Det er vel derfor det blir så mange misforståelser også sikkert. når de stiller opp da og sier fine ting - og ikke legger an på deg annet enn høflighet der og da- likevel føler du deg ivaretatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #42 Del Skrevet 20. oktober 2009 når de stiller opp da og sier fine ting - og ikke legger an på deg annet enn høflighet der og da- likevel føler du deg ivaretatt? Tja, det er vel et godt tegn selvfølgelig. Men det lønner seg altså å ta det litt piano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #43 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tja, det er vel et godt tegn selvfølgelig. Men det lønner seg altså å ta det litt piano jeg vet, men menn kan også være ekte - tro det eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #44 Del Skrevet 20. oktober 2009 jeg vet, men menn kan også være ekte - tro det eller ei Jada, jeg vet det. Jeg er en av dem selv Men det betyr ikke at alle er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #45 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jada, jeg vet det. Jeg er en av dem selv Men det betyr ikke at alle er det. Det gjelder ikke bare menn- også damer. Likevel, har sett nok til å tro på det som er ekte- og mer enn nok av det som ikke er det;) velger å tro på det som er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #46 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det gjelder ikke bare menn- også damer. Likevel, har sett nok til å tro på det som er ekte- og mer enn nok av det som ikke er det;) velger å tro på det som er bra Javisst, det finnes alltid bra damer og bra menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #47 Del Skrevet 20. oktober 2009 Javisst, det finnes alltid bra damer og bra menn Det gjør det. Men jeg må si det er bemerkende mange som ikke har kontroll og som lyger og lurer for egen vinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #48 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det gjør det. Men jeg må si det er bemerkende mange som ikke har kontroll og som lyger og lurer for egen vinning. Ja, det er ikke positivt. Og de kan være vanskelige å avsløre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #49 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, det er ikke positivt. Og de kan være vanskelige å avsløre også. De kan det, men som regel avslører de seg selv ganske fort. ( Hvertfall hvis man har litt vanlige antenner ute og ikke bare de sløvende forelskende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #50 Del Skrevet 20. oktober 2009 De kan det, men som regel avslører de seg selv ganske fort. ( Hvertfall hvis man har litt vanlige antenner ute og ikke bare de sløvende forelskende Hvordan avslører du dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #51 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan avslører du dem da? menneskers valg i livet forteller meg mye inside information, jobb, fritidsinteresser, ord og samhandling, hvordan de kommuniserer..ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #52 Del Skrevet 20. oktober 2009 menneskers valg i livet forteller meg mye inside information, jobb, fritidsinteresser, ord og samhandling, hvordan de kommuniserer..ikke minst Ja, tomt prat er et veldig dårlig tegn. Og jo flottere praten er, desto større grunn til å ta det med en stor klype salt. Du har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #53 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, tomt prat er et veldig dårlig tegn. Og jo flottere praten er, desto større grunn til å ta det med en stor klype salt. Du har skjønt det Det er noe med at det finnes reel kjærlighet mellom to voksne mennesker. Samsvarer ikke ord og handling er det ikke noe å satse på uansett. MEN så er det likevel en sjelden gang en som dukker opp av intet, sier mye fint og holder det- tro det eller ei- det finnes ingen fasit på mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #54 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Det er noe med at det finnes reel kjærlighet mellom to voksne mennesker. Samsvarer ikke ord og handling er det ikke noe å satse på uansett. MEN så er det likevel en sjelden gang en som dukker opp av intet, sier mye fint og holder det- tro det eller ei- det finnes ingen fasit på mennesker. Ja, den rette finnes nok. Det gjelder bare å finne henne/ham. Endret 20. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #55 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, den rette finnes nok. Det gjelder bare å finne henne/ham. - Jeg vet, og det er ikke alltid gjort over natten- men det er fakta aat det er en helt spesiell følelse- noe man bare vet. jeg vet om lykkelige par som giftet seg etter ett år, flyttet sammen etter en uke - og de er like lykkelige mange år etter, det er sant- de er så heldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. oktober 2009 #56 Del Skrevet 20. oktober 2009 - Jeg vet, og det er ikke alltid gjort over natten- men det er fakta aat det er en helt spesiell følelse- noe man bare vet. jeg vet om lykkelige par som giftet seg etter ett år, flyttet sammen etter en uke - og de er like lykkelige mange år etter, det er sant- de er så heldige. Ja, man kan jo bare håpe at vi får føle det sånn snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #57 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, man kan jo bare håpe at vi får føle det sånn snart også vel, jeg har hvertfall funnet en som interesserer meg, uansett er det godt å oppdage at det er noen som vekker deg- kan gå år for min del fra hver gang jeg treffer en som virker grei og ja, familieliv og det og oppleve ekte kjærlighet er noe jeg drømmer om- ingenting gale i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. oktober 2009 #58 Del Skrevet 21. oktober 2009 vel, jeg har hvertfall funnet en som interesserer meg, uansett er det godt å oppdage at det er noen som vekker deg- kan gå år for min del fra hver gang jeg treffer en som virker grei og ja, familieliv og det og oppleve ekte kjærlighet er noe jeg drømmer om- ingenting gale i det Ja, heldig du da. Det er ikke helt lett å treffe og få kontakt med en som passer. Det skal passe i praksis også med hvor man bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå