Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 7. oktober 2009 #1 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fant ingen lignende tråd.. Regner med det er flere her som skal lage kalender till samboer/kjæreste/ektefelle. Derfor kunne vi jo ha samlet litt ideer her:) Finner lite av det på nettet fra før.. Jeg selv har ikke kommet så langt på planlegginga, men til nå har jeg tenkt: Sånn skrapelodd kalender 1desember. 4 kvikk lunsj(siden han elsker det), fordelt utover. Juleblad Kanskje tyggis elns Noen kort som han liker godt(ca 50kr pakken) Skrapeloddkalender igjen(siden han kommer til å skrape opp den andre innen 5:P) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sava Skrevet 7. oktober 2009 #2 Del Skrevet 7. oktober 2009 Fant ingen lignende tråd.. ...... Finner lite av det på nettet fra før.. Kanskje det ikke er så vanlig da? Hos oss har det ikke vært julekalender siden barna var sånn ca 12-15 år gamle. Ca da sluttet de med julekalender. Om jeg skulle hatt en julekalender, tror jeg den burde bestå av huskelapper - en for hver dag, med ting jeg må huske/se til å få gjort. Har en tendens til å utsette det meste... Kanskje ingen dum ide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAMBI<3 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du er ikke alene om og lage kalender til din kjære! Jeg og mannen min har gitt hverandre kalender hvert år og kommer ikke til og slutte med det. Store deler av jula handler jo nettopp om det og ta vare på tradisjoner og tillate seg å være barnslig. Over til ting jeg skal gi han. Skrapelodd godteri gavekort fra meg på 30 min rygg massasje o.l er alltid en suksess Lipsyl Hårgele Kommer vel på mer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 7. oktober 2009 #4 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dette har jeg lyst til å prøve i år også, grublet på det i fjor men kom aldri så langt. Lyst til å gi noen sånne små ting samboeren trenger, noen litt morsomme ting å noe godteri. Skrapelodd å godteri: fordelt litt utover. Barberblader 2 Bilblader han kjøper så ofte han kan Julebrusen han liker så godt ellers var gavekort på massasje o.l en smart ide mer har ikke jeg funnet på enda..heldigvis noen dager igjen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Del Skrevet 7. oktober 2009 -Valgfri dessert -Boxer/sokker -Kinobilletter -Sexy undertøy til deg selv -Massasjeolje -En pose kaffe (hvis han er glad i kaffe og du får tak i en spesiell type dere ikke pleier ha) -Lunch (hvis han åpner den om morgenen så kan man lage noe spesielt godt han kan ha med til lunch) -Fjernkontrollen for 1 kveld -Blader/magasiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 10. oktober 2009 #6 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tar gjerne i mot noen usexy tips også, jeg skal lage til bestevenninnen min. Synes det er mye lettere å lage til jente enn til gutt, men jeg har et ganske lavt budsjett. Tenkte å stikke innom Vita/H&M og kjøpe noen små versjoner av f.eks body lotion og slikt + en leppepomade og litt hårpynt. Skal en tur innom Nille også, selv om de har mye crap kan det jo være jeg finner noe billig og praktisk. Tenkte å gi en god film eller to jeg har sett én gang, det er vel en ok kalendergave? Jeg ville ikke gitt en 'brukt' gave som julepresang generelt, men dette er en kalender jeg lager på eget initiativ som en overraskelse, og jeg synes hun bør være glad hvis hun får gaver verdt 100 kr på en dag selv om den er sett en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 11. oktober 2009 #7 Del Skrevet 11. oktober 2009 Skrapelodd å godteri: fordelt litt utover. Barberblader 2 Bilblader han kjøper så ofte han kan Julebrusen han liker så godt ellers var gavekort på massasje o.l en smart ide Nå har jeg kommet på litt mer jeg skal ha med: Han samler på sånne små flasker med alkohol så skal prøve å få tak i noen flere av disse. "Gavekort" på film kveld med en artig julefilm + kakao/gløgg å pepperkaker "Gavekort" på en romantisk middag med en av favoritt rettene hans. Også forslaget til Serenity88 om å lage lunch, også legge med en lapp med et dikt eller skrive noe annet fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 12. oktober 2009 #8 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gavekort på platekompaniet. Flere på småsummer gjør en CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candle Skrevet 18. oktober 2009 #9 Del Skrevet 18. oktober 2009 Her var det mange gode tips! Tenkte å gi en sånn kalender til min kjære siden det er første jul vi bor sammen Selv har jeg ikke så mye å komme med ennå, men skal følge med her =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenna_* Skrevet 18. oktober 2009 #10 Del Skrevet 18. oktober 2009 Syns det her med julekalendere har tatt av og fullstendig mistet bakkekontakten jeg. Jeg holder meg fortsatt til barndommens julekalendergaver. En twist pr dag. Og jeg syntes det var veldig stort selv om broren min og jeg måtte dele hver bit, og spise den før tannpussen før skoletid. Jeg fyller fortsatt kalenderen hjemmefra med twist jeg. Å legge inn digre sjokolader, flaxlodd og gavekort til mangehundrekroner syns jeg blir feil. Da tar man jo julaften og gavene på forhånd, med sånne summer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 18. oktober 2009 #11 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fant ingen lignende tråd.. Regner med det er flere her som skal lage kalender till samboer/kjæreste/ektefelle. Derfor kunne vi jo ha samlet litt ideer her:) Finner lite av det på nettet fra før.. Jeg selv har ikke kommet så langt på planlegginga, men til nå har jeg tenkt: Sånn skrapelodd kalender 1desember. 4 kvikk lunsj(siden han elsker det), fordelt utover. Juleblad Kanskje tyggis elns Noen kort som han liker godt(ca 50kr pakken) Skrapeloddkalender igjen(siden han kommer til å skrape opp den andre innen 5:P) jeg har selv lett og fant i hvertfall 4 som har det samme innleggstråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 18. oktober 2009 #12 Del Skrevet 18. oktober 2009 Syns det her med julekalendere har tatt av og fullstendig mistet bakkekontakten jeg. Jeg holder meg fortsatt til barndommens julekalendergaver. En twist pr dag. Og jeg syntes det var veldig stort selv om broren min og jeg måtte dele hver bit, og spise den før tannpussen før skoletid. Jeg fyller fortsatt kalenderen hjemmefra med twist jeg. Å legge inn digre sjokolader, flaxlodd og gavekort til mangehundrekroner syns jeg blir feil. Da tar man jo julaften og gavene på forhånd, med sånne summer... jeg og min mann lager kalendere i steden for store gaver på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #13 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg gleder meg masse til å gi kjæresten min hans julekalender i år Noe av det jeg kommer til å gi, er: - reisehåndbok (dit neste ferie går) - dusjsåpe - julemiddag - dressokker - løpesokker - marsipangris - tyggegummi - oppvaskbørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 18. oktober 2009 #14 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg gleder meg masse til å gi kjæresten min hans julekalender i år Noe av det jeg kommer til å gi, er: - reisehåndbok (dit neste ferie går) - dusjsåpe - julemiddag - dressokker - løpesokker - marsipangris - tyggegummi - oppvaskbørste måtte bare fnise litt her... Men man kan jo også gi noen litt 'frekke gavekort'? Grei måte å få kostnadene av det hele litt ned. Jeg tenker litt - kino, konsert, div frekke gavekort, en bok eller to, kanskje en cd, litt julemarsipan, flax-lodd. Endret 18. oktober 2009 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katta_85 Skrevet 19. oktober 2009 #15 Del Skrevet 19. oktober 2009 Her lager jeg også julekalender til sambo Synes det er litt kos jeg I den ligger det, Top Gear dvd (play.com selger trepakning billig nå, og andre dvd også, til 30,- o.l. Gratis frakt ) Pepperkakeformer av lastebil og bil, juleøl, mann dusjsåpe, flaxlodd, lypsyl, ansiktskrem, deo, marsipan, kanskje en morgenkåpe, sitteunderlag, heklede votter, juleblad, tyggis... o.s.v. Har ikke alt klart enda, men det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calorie Skrevet 7. november 2009 #16 Del Skrevet 7. november 2009 jeg har bestemt meg for å lage en liten overraskelse til min lillesøster på 13 i år. med 24 bokser på 12, 3x3cm og 12, 8x3cm er jeg ganske begrenset! men jeg vil allikevel dele noen av tipsene jeg har fått her og der, og kanskje jeg kan høste inn noen nye (?) i samme slengen. si ifra da, hvis du kommer på noe som kan ligne på: Depend nail-polish (små neglelakkflasker) Smykker ; Kjeder, Armbånd, Øredobber (evt. at jeg klipper til disse merkelappene) Hårstrikker, Ringer jeg vet hun har hatt lyst på, osv- det trenger ikke bli dyrt. Små body lotion-er Små parfymeflasker Såper (og andreting fra såpebutikkene) Teposer (og noen gode ord en dag ) Det finnes jo såååå mye nyttig og ikke minst fint i disse handysize butikkene! Gleder meg til å lage kalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ruttemor Skrevet 7. november 2009 #17 Del Skrevet 7. november 2009 når det kommer til flaxlodd: griseflax koster kun 10kr, perfekt kalendergave! greit, man kan ikke vinne mer enn 10 000, sånn i forhold til de noe større beløpene på de dyrere.. men veldig greit når man ikke har så mye å rutte med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 7. november 2009 #18 Del Skrevet 7. november 2009 Min kjære bor langt borte, så etter å ha lest disse trådene i dag bestemte jeg meg for å lage en pakkekalender til han som en overraskelse, og forhåpentligvis litt hjelp til å takle avstanden. (han sliter mer enn meg på det punktet) Så i dag laget jeg denne listen, planen er å enten få den ferdig til helgen slik at jeg kan gjemme den under sengen hans når jeg besøker han, eller sende den i posten rett før første desember Fant ut at panduro hadde små fine pappesker som jeg kan putte ting i. Så her kommer listen, dato for dato^-^ 1. liten hjerteformet sjokolade + lapp/tegning 2. gavekort på massasje til meg, siden jeg ikke er så flink som han på det^-^ 3. kjærlighet 4. penisring (med lapp, en slags internspøk) 5. liten flaske sprit (weekend!) 6. parfymeprøve (lapp om at dette er hvordan jeg lukter nå) 7. halspastiller 8. liten hjerteformet sjokolade + det første diktet han leste for meg >.> 9. frisk 10. kondomer med lapp om at han kan komme til å trenge dem tidligere enn han tror 11. lapp om at pakken er forsinket, men vil komme om ni timer. Da planlegger jeg å sitte på sengen hans når han kommer hjem fra jobb >.> 12. to små flasker sprit (because you should never drink alone) 13. to poser te med lapp om at jeg vil ha en, med en sukkerbit. 14. tyggis 15. hjertesjokolade + lapp 16. plaster 17. nøkkelring med lapp om key to hearts n stuffs 18. bitteliten flaske glidemiddel, for when things are tight 19. liten flaske sprit (weekend!) 20. en pose te med lapp om å huske sist han drakk den eller noe 21. lypsyl eller liten flaske håndkrem 22. hjertesjokolade + lapp 23. doc med lapp om å gi den til mora, siden hun elsker de. 24. en kokebok jeg har laget til oss, dette er julegaven hans. 25. lovehearts og en beklagelse om at jeg ikke klarte å ikke være tacky lengre 26. lapp om at pakken vil ankomme flyplassen 15.43, fordi da kommer jeg ned for å besøke han til over nyttår jeg kommer nok til å legge lapper med alle tingene, beklager at noen av dem er på engelsk, men han er ikke fra norge. Hva synes dere? litt redd for at han skal synes det er overdrevent eller for søtt, de feirer ikke jul så mye, og han er ikke vant til kalender >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lucky L Skrevet 8. november 2009 #19 Del Skrevet 8. november 2009 Her var det mange gode ideer. Jeg skal lage en kinky kalender til min kjære i år (og heller spare de pengene jeg har til en ordentlig gave på julaften). For hver dag får han en lapp om hva jeg har tenkt å gjøre med han den dagen. Trenger ikke nødvendigvis være noe superheftig hver eneste dag, men tror det blir... hyggelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 11. november 2009 #20 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå