Gå til innhold

Hva synes dere om denne?/burde jeg kjøpe disse?

Gjest LittleLies

Anbefalte innlegg

De finnes i svart også! ;)

For min del så har jeg flere par med svarte boots, så jeg er klar for litt variasjon :)

Skjønner. Og så jeg som syns jeg er såå velutstyrt som nå har hele to brukbare støvlettpar samtidig. Jeg skjønner at jeg ikke er helt representativ for kvinner flest ang. antall sko og støvletter. :ler: (jeg syns nemlig det er kjempevanskelig å finne fine støvletter som sitter som de skal)

Nå dobbeltposter jeg, men samma søren :P

Lurer på hva kg-erne synes om disse skoene! Jeg har ikke mulighet til å gå med hæl på skoene på en goood stund nå, fordi jeg har en fot som klager etter et brudd.

Derfor leiter jeg etter noen pene boots uten dette.. tenker på de grå.

skoene

Men hallo, Er ebay trygt da? har aldri handlet der, og er litt skeptisk :O

Jeg er ikke glad i støvletter med slappe skaft, så jeg er vel ikke personen til å svare. Men ang. ebay, så har jeg handlet der med hell en del ganger. Mest hudpleie og sminke, men har hvertfall aldri blitt lurt de kanskje 20 gangene jeg har kjøpt noe. Men jeg har da passet på å kjøpe av noen som har fått mange og gode tilbakemeldinger.

Dvs. jeg kom på at jeg en gang var veldig misfornøyd. Jeg kjøpte en veske som skulle være i skinn, men som ikke var det. Jeg gikk aldri tilbake i annonsen og sjekket hva som stod, men jeg mistenker at det stod leather bag i overskriften, men ikke ytterligere spesifisert i selve annonsen. Så jeg er mao. usikker på om jeg kan si at jeg ble ordentlig lurt eller ikke. Men akkurat det har gjort meg mer nøye på å sjekke grundig.

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge parene var fine, synes jeg! Ikke noe jeg ville kjøpt selv, men på riktig person og i riktig antrekk tror jeg de kan fungere kjempebra!

Jeg vurderer å kjøpe disse. Virker supre som høst/vintersko. Litt hel så de er litt feminine, samtidig som det går an å gå på dem en lang dag. Også funker de både til skjørt og bukse, tror jeg ihvertfall.

Å, de der er så lekre! Jeg har også lyst på dem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva kg-erne synes om disse skoene! Jeg har ikke mulighet til å gå med hæl på skoene på en goood stund nå, fordi jeg har en fot som klager etter et brudd.

skoene

Jeg likte dem. Tror de der kan funke godt både til bukser og skjørt.

Hvis du holder deg til selgere med gode tilbakemeldinger, er nøye på å lese annonsen og holder deg til PayPal og VISA som betalingsmåte, så er Ebay like trygt som andre nettbutikker.

Jeg har vært medlem der i fem år uten å ha støtt på noen nevneverdige problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det var det da!

Jeg satt å kjeda en kveld å søkte litt rundt, såå fant jeg ut at finn.no er genialt for folk som liker loppis og secondhand butikker men som bor i en lite kjedelig by :)

Har ikke peil hvor damen har kjøpt dem for jeg har ikke fått de enda. Det eneste jeg vet er at de er i skinn, brukt en gang, kjøpt i fjor og at hun vil ha 350kr for dem :)

Til dere andre; kjekt at jeg ikke er den eneste i verden som like skoene, det kan være litt farlig å spørre om slikt på nett, uff.. tenk alt man går i som andre hvirkelig synes er grisestygt! :fnise:

næhh typisk. Om jeg finner noe jeg faktisk liker, finnes det ikke :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
næhh typisk. Om jeg finner noe jeg faktisk liker, finnes det ikke :snurt:

Ååå søte deg :)

Jeg har faktisk sett noen lignende på zara, de er litt mer posete i skaftet, men ellers ganske like :)

Dinsko har også en del sko mi denne stilen nå, men det er jo ikke samme kvalitet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herlighet, her var det mye ræl! Jeg likte snøskoene, og de siste støvlettene fra ebay var helt ok, men resten? Jeg skal ikke slåss om dem når det kommer på salg i allefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, herlighet, her var det mye ræl! Jeg likte snøskoene, og de siste støvlettene fra ebay var helt ok, men resten? Jeg skal ikke slåss om dem når det kommer på salg i allefall :ler:

Da blir det mer til oss! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoene

Jeg synes disse var greie, men jeg ville ikke kalt de pene.

Jeg liker 'slappe slaft' og ingen hæl, men jeg ville brukt de som hverdagsboots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at smaken er som baken. Jeg likte de første skoene, selv om jeg nok ville foretrukket noen som ikke var fult så grove i sålen. Snøskoene synes jeg var skikkelig fjortis og ikke kule eller pene. De høstskoene med hæl likte jeg heller ikke spes godt.

Men bra ikke alle liker det samme, da hadde det blitt fryktelig kjedelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de siste dagers snøfall er det på tide å skaffe seg et par vintersko. Hvilke burde jeg kjøpe?

http://www.shoemall.com/assets/product_ima...139916TAN1R.jpg

eller

http://images.usoutdoorstore.com/usoutdoor...bou_buff_08.jpg

(Vær obs på at dette er sko som skal holde meg varm og tørr på beina. Det er ikke noe jeg kommer til å tre på meg når jeg skal pynte meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^sorry altså, men de der var helt jævlige. Det finnes så mange søte vintersko og støvletter nå, så du kan finne noe som er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de siste dagers snøfall er det på tide å skaffe seg et par vintersko. Hvilke burde jeg kjøpe?

http://www.shoemall.com/assets/product_ima...139916TAN1R.jpg

eller

http://images.usoutdoorstore.com/usoutdoor...bou_buff_08.jpg

(Vær obs på at dette er sko som skal holde meg varm og tørr på beina. Det er ikke noe jeg kommer til å tre på meg når jeg skal pynte meg)

de siste så mer praktiske ut, synes jeg - mer vanntett materiale, grovere såle og slikt. Men de første var kanskje litt kulere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sandbekken

^^^ Synes de virker veldig gode til vinteren jeg! Så ut som sko som er koselige å trø oppi :)

Skulle jeg velge et pår hadde jeg valgt det første! Hvor er de fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^^ Synes de virker veldig gode til vinteren jeg! Så ut som sko som er koselige å trø oppi :)

Skulle jeg velge et pår hadde jeg valgt det første! Hvor er de fra?

De er begge fra Sorel. Den første modellen heter Joan of Arctic. Sorel føres av de fleste sko- og sportsbutikker. I tillegg har mange onlinebutikker, bl.a. Ellos, endel Sorel sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...