Gjest Chica i.i. Skrevet 15. august 2003 #21 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg kunne faktisk tenke meg en sånn sak de har i klesbutikker jeg. En metall-dings som henger ut fra veggen og litt nedover liksom, men små hakk til å hekte hengere på. Noen som vet hvor man får tak i noe sånt? Evt. en stang som går rett utover fra veggen og kan brukes til det samme? Ikea har noe sånn tror jeg. I stål og tre, "sammenslåbar". Når du "bretter" den ut er det en trebit med flere hull i til å hente kleshengere i. Har tenkt litt på en sånn for å henge skjorter til tørk på vi. Er ikke så flink til å forklare, skal lete fram katalogen å se om jeg finner den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #22 Del Skrevet 15. august 2003 Da skal jeg jammen se om jeg finner dem på IKEA. Burde hatt et par på badet og et par på soverommet. Kanskje et par i boden også? Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #23 Del Skrevet 15. august 2003 Har lett igjenom den gamle katalogen, og sjekket på nettsiden, og finner den ikke, men har sett det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #24 Del Skrevet 15. august 2003 hva gjør man på et lite kjøkken med for lite skapplass da??? rot på bord ...på det lille som er av benk .......til og med på komfyren må jeg sette ting ........sukk håpløst :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #25 Del Skrevet 15. august 2003 Hyller over benken er fint når det hoper seg opp. Evt. kan du jo sette opp noen hyller eller et skap (hvis du har plass). Kjellerreolen jeg nevnte tidligere kan passe fint på et kjøkken også. Enten kan den males eller dekkes til med en gardin/forheng. Eller kanskje du kan få tak i et høyskap på loppis? En veggskinne/stang på veggen med kroker på kan også romme ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #26 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg trenger definitivt en mann med borremaskin !!!!! eller en borremaskin *klør i fingrene etter å sette igang * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 15. august 2003 #27 Del Skrevet 15. august 2003 Ellos har noen fine mikrovogner, med plass til mikrobølgeovn(eller til annen oppbevaring), skap og uttrekkshyller og sånt. Sjekk ut www.ellos.no Får ikke til å legge inn link direkte til microvogna, men prøv HjemFritid/møbler/kjøkken/side10 Er masse smarte tips til oppbevaring på sidene til ellos, men også ikea har mye gode løsninger! Ellers går det an å oppbevare middagsservice etc i et skap på stua hvis kjøkkenet er lite, og så ha mat i skapene. Sånne små hyller på hjul tar unna mye. Sjekk ut www.ellos.no Får ikke til å legge inn link direkte til microvogna, men prøv HjemFritid/møbler/kjøkken/side10 om det er noen trøst da, så har jeg ganske stor kjøkkenbenk, og mange skap - men likevel er det et herlig kaos, og kjøkkenbenken er alltid full... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå