Gjest Singel_30 Skrevet 6. oktober 2009 #1 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har erfaring med sjekking på bussen? Har lenge lagt merke til en på bussen på vei til jobb, vi går av på samme sted og i samme retning etter at vi går av bussen... så nesten umulig å ikke legge mereke til, ettersom det ikke er så mange som går av på samme stoppet. Bussen er vanligvis stapp full... Men aner jo ikke om han er singel, hetro eller hyggelig.... Tenker bare at det er begrenset med muligheter for steder å møte noen nå som studie og feste tiden (stort sett) er over. Så tips til hvordan disker ta kontakt ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 6. oktober 2009 #2 Del Skrevet 6. oktober 2009 Begynn med å smile, samtidig som du sier "God morgen!" en dag. Etterhvert starter du en samtale. Jeg kan garantere deg at dersom det finnes en kone/samboer/partner, vil du få vite det ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 6. oktober 2009 #3 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hurra for busskjekking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. oktober 2009 #4 Del Skrevet 6. oktober 2009 men om jeg sier "god morgen" så virker jeg jo interresert... og må ha noe mer å si... Jeg tenker at om en fremmed mann hadde sagt "god morgen" til meg så hadde jeg svart det sammme ... men forventet at han skulle si noe mer - og om han ikke hadde sagt noe mer ville jeg synes han var rar og lurt på om han var sosialt dum eller noe. Tenker mer på om det er noe annet det passer å si på bussen eller i det man går av... noe man kan spørre om eller noe? kunne spurt om fyr - ettersom han røykr.. he he. men det det gjøre jo ikke jeg, så kunne fort blitt pinelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. oktober 2009 #5 Del Skrevet 6. oktober 2009 men om jeg sier "god morgen" så virker jeg jo interresert... og må ha noe mer å si... Jeg tror at det Hilde mener er at du skal opparbeide deg en relasjon. Begynne å smile til han når du ser han. Så etter en dag/to sier du god morgen. Så kan du f.eks kommentere været en morgen. Og da merker du fort om han smiler tilbake, sier god morgen med et smil etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 6. oktober 2009 #6 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vær ihvertfall litt ærlig da.....begynn med : hei, jeg ser du skal samme vei som meg, kan vi slå følge en bit ??? så kommer resten : hvor jobber du ? hva jobber du med ? bla,bla,bla da er jo endelig dialogen igang.....så skal resten gå av seg selv. Eller start med å kommentere klær, eller hår, eller sko, eller været, eller: huff, det var fullt på bussen idag..... eller et eller annet om bussjåføren eller hun/eller han som eventuelt gjorde noe spes. på bussen.......er jo bøttevis med "icebreakers" da. Regner det en dag og han har paraply, så kan du jo spørre om å gå sammen under hans.....eller : hjelpe meg med veien til..... sikker på at du fikser noe om du bruker fantasien....klem til !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. oktober 2009 #7 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvordan gikk dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #8 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvordan gikk dette her? Hum... i dag hadde jeg så mange sjangser.... satt bla rett overfor hverandre ansikt mot ansikt den siste biten...så ble jo noe øyekontakt, og innbiller meg et lite smil fra hans side (uten at det betyr annet enn at han er et helt normalt mennesker - imotstening til meg som nesten ikke turte å se på han). Jeg føler liksom at det "lyser" ut av meg at jeg er betatt - så blir vel ekstra følsom på å ikke smile eller se for mye... Og jeg er faktsik 30 og ikke 14... men, men.... Har en sterk følelse av at vi har samme yrke også, så blir ekstra nysgjerrig på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #9 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vær ihvertfall litt ærlig da.....begynn med : hei, jeg ser du skal samme vei som meg, kan vi slå følge en bit ??? så kommer resten : hvor jobber du ? hva jobber du med ? bla,bla,bla da er jo endelig dialogen igang.....så skal resten gå av seg selv. Eller start med å kommentere klær, eller hår, eller sko, eller været, eller: huff, det var fullt på bussen idag..... eller et eller annet om bussjåføren eller hun/eller han som eventuelt gjorde noe spes. på bussen.......er jo bøttevis med "icebreakers" da. Regner det en dag og han har paraply, så kan du jo spørre om å gå sammen under hans.....eller : hjelpe meg med veien til..... sikker på at du fikser noe om du bruker fantasien....klem til !!! Det er sant, gode tips der! :-) Men....norske menn er også veldig, veldig trege. De forstår ikke at det betyr at man vil ha litt kontakt med ham. De svarer bare på spørsmålet, og går. Så ser man de ikke mer..Selv tar jo aldri norske menn initiativ, så...det kan bli mange unødvendig single i dette bortblåste lille lanset, det er helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 7. oktober 2009 #10 Del Skrevet 7. oktober 2009 Begynn med å smile, samtidig som du sier "God morgen!" en dag. Etterhvert starter du en samtale. Jeg kan garantere deg at dersom det finnes en kone/samboer/partner, vil du få vite det ganske kjapt. Ikke nødvendigvis... Jeg hadde nok aldri turdt noe mer enn å smile. Men et smil kan gjøre mye det. Det kan jo være nok til at han gjør noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 7. oktober 2009 #11 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hum... i dag hadde jeg så mange sjangser.... satt bla rett overfor hverandre ansikt mot ansikt den siste biten...så ble jo noe øyekontakt, og innbiller meg et lite smil fra hans side (uten at det betyr annet enn at han er et helt normalt mennesker - imotstening til meg som nesten ikke turte å se på han). Jeg føler liksom at det "lyser" ut av meg at jeg er betatt - så blir vel ekstra følsom på å ikke smile eller se for mye... Og jeg er faktsik 30 og ikke 14... men, men.... Har en sterk følelse av at vi har samme yrke også, så blir ekstra nysgjerrig på han. Så utrolig spennende! Bussflørt! :D Keep shining Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 7. oktober 2009 #12 Del Skrevet 7. oktober 2009 Her er det bare å hoppe i det, tøff deg opp og prat med han, du har ingenting å tape og alt å vinne. Lykke til, dette er jo kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #13 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men et smil kan gjøre mye det. Det kan jo være nok til at han gjør noe.... Husk at dette er Norge...sannsynligvis gjør han ikek annet enn å grynte til kua si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #14 Del Skrevet 7. oktober 2009 La mannen være i fred. Han er sikkert for god for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #15 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror det var ei som prøvde å sjekke meg opp på bussen. Men jeg var ikke sikker så jeg lot være og gjøre noe med det. Bare ignorerte henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 7. oktober 2009 #16 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er de to siste postene fra samme, bitre person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en til som tar bussen Skrevet 8. oktober 2009 #17 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg tror det var ei som prøvde å sjekke meg opp på bussen. Men jeg var ikke sikker så jeg lot være og gjøre noe med det. Bare ignorerte henne Hva gjorde hun som fikk deg til å tro at hun kanskje sjekket deg opp? Og om du var sikker på at det var det hun gjorde, hvordan hadde du da reagert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #18 Del Skrevet 12. oktober 2009 Si hei og smil. Etter noen ganger kan det jo hende at dere kommer i prat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå