Gjest Gjest_blå_* Skrevet 5. oktober 2009 #1 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan noen anbefale meg et par gode vintersko som holder i all slags vær? Jeg ønsker meg et par som er vanntette/vannavstøtende i tillegg til at de selvfølgelig bør være varme. Funksjon over utseende er stikkordet da jeg ikke er på jakt etter sko for å gå på byen i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #2 Del Skrevet 5. oktober 2009 Uggs <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #3 Del Skrevet 6. oktober 2009 Uggs er ikke vanntette for fem øre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 7. oktober 2009 #4 Del Skrevet 7. oktober 2009 Huff Uggs... De ser ikke ut, holder ikke formen og er trolig like vanntette som innetøfler. Hva med Sorel eller de store Timberland-støvlene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tyra_* Skrevet 11. oktober 2009 #5 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har et par fra Ecco som jeg er veldig fornøyd med (kostet rundt tusenlappen tror jeg), og et par goretex-sko fra Legero, som sikkert kostet omtrent det samme. Begge er kjøpt på helt vanlige skobutikker (Skoringen, Eurosko e.l.) Kjempegod kvalitet, og gode å gå i! Kjøpte begge i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå