knappen Skrevet 5. oktober 2009 #1 Del Skrevet 5. oktober 2009 hei alle voksne kvinner Min far på 43 er ein herlige mann. men han har dessverre ikkje kunnet prioritert å finne kvinnen i hans liv! eg vil gjerne hjelpe han! har dere tips og råd som single? Han er litt for snill, og dessverre mangler han selvtilliten til å tro han er ett "catch". Hvordan skal han finne den rette for han? for han fortjener å dele live med noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Z Skrevet 5. oktober 2009 #2 Del Skrevet 5. oktober 2009 Han er litt for snill, og dessverre mangler han selvtillit. Hørtes ikke bra ut. Menn kan gjerne bli litt...avslepne og myke/tafatte etter en skilsmisse. Han bør opparbeide seg selvtillit, vite hva han vil og pleie sine interesser. Hva annet har han å tilby enn at han er snill...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappen Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hørtes ikke bra ut. Menn kan gjerne bli litt...avslepne og myke/tafatte etter en skilsmisse. Han bør opparbeide seg selvtillit, vite hva han vil og pleie sine interesser. Hva annet har han å tilby enn at han er snill...? vell det er 8 år siden skilsmissen, men pga.jobb-endringer ,og barn som fortsatt var avhengig av han, prioriterte han ikkje seg selv. Han har egentlig livet i orden, på alle plan ,bortsett fra at han ikke har noen å dele det med. pappa sine interesser er vell å lese bøker! også film. han liker å tilegne seg nye kunnskap. og er ikkje typen som liker action filmer. men heller en film med mening! Han er veldig nevedyktig i hjemet,det vill si alt praktisk "mannearbeid" kan han. bil,hus,hage,båt... han jobber rundt i hele verden og er derfor 2 uker borte og 3 uker heime. det gjør at når han er heime er det familie og venner han prioriterer... han er en "fiksopp mann" som mange støtter seg til. derfor tenker han lite på seg selv. han er i alle andres auger sett på som positiv, flink,erfaren, klok,vennlig og suksessfull! men han fordi han er ydmyk og har litt lav selvtillit tror han nok ikke han har så mye og tilby som han har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 5. oktober 2009 #4 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så fint gjort av deg dette da:) Kan godt sjønne at du vil at pappaen din skal finne seg ei å ha i armkroken... Kansje kan kunne begynt på kurs med noen av sine hobbyer? Der treffer man jo mennesker med samme interesser? Ønsker iallfall deg og ham masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappen Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så fint gjort av deg dette da:) Kan godt sjønne at du vil at pappaen din skal finne seg ei å ha i armkroken... Kansje kan kunne begynt på kurs med noen av sine hobbyer? Der treffer man jo mennesker med samme interesser? Ønsker iallfall deg og ham masse lykke til han fortjener å ha det godt:) hobby er enklere sagt en gjort, han bor nemlig på landet! og derfor er muligheten til å treffe mennesker utenom vennekretsen ganske vanskelig. Hvor er dei flotte voksen damene? hehe. skulle gjerne funnet ett nettsted hvor han kansje kunne prøvd lykken:) har noen erfaring med dating sider osv? eller andre tips! takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #6 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er han fra bygda, distriktene, jobber på rigganlegg, plattform eller i håndtverksprosjekt? Er han sjømann, litt på vann og litt i land, med en kvinne i hver havn? - Røyker han? - Hva slags politisk syn har han? - Er han skallet eller har tynt hår? - Hvordan stilelr han seg til barn med dame nr. 2? - Hva slags musikk liker han? - Hva slags type bøker liker han? - Ser han sport på TV? (I så fall er han utelukket) - Hva slags type venner har han? - Er han passiv, og lar damen styre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 5. oktober 2009 #7 Del Skrevet 5. oktober 2009 han fortjener å ha det godt:) hobby er enklere sagt en gjort, han bor nemlig på landet! og derfor er muligheten til å treffe mennesker utenom vennekretsen ganske vanskelig. Hvor er dei flotte voksen damene? hehe. skulle gjerne funnet ett nettsted hvor han kansje kunne prøvd lykken:) har noen erfaring med dating sider osv? eller andre tips! takk for svar:) Meld han på Bonderomantikk! Nei, fra spøk til revolver. Har ikke erfaring med dating på nett, men du kan jo logge deg inn på diverse datesider og sjekke markedet. Det finnes både gratis og betalsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #8 Del Skrevet 6. oktober 2009 La din far klare å ta seg av damer selv uten at barna hjelper til...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #9 Del Skrevet 6. oktober 2009 han fortjener å ha det godt:) hobby er enklere sagt en gjort, han bor nemlig på landet! og derfor er muligheten til å treffe mennesker utenom vennekretsen ganske vanskelig. Hvor er dei flotte voksen damene? hehe. skulle gjerne funnet ett nettsted hvor han kansje kunne prøvd lykken:) har noen erfaring med dating sider osv? eller andre tips! takk for svar:) Han er sikkert kjekk han pappaen din Men er du sikker på at han er motivert for å få seg dame? Det hjelper ikke noe om bare du vil han skal få det vet du. Damer er mye jobb og mange er veldig kravstore også Og det finnes ingen garanti for at hans (og ditt) liv blir noe bedre av det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 6. oktober 2009 #10 Del Skrevet 6. oktober 2009 Damer er mye jobb og mange er veldig kravstore også Og det finnes ingen garanti for at hans (og ditt) liv blir noe bedre av det ... Alvorlig talt, Steinar! Fordi om DU personlig mener at damer er kravstore, så betyr det faktisk ikke at ALLE damer er det! Knappen, jeg syns det er flott at du tar initiativ og tanker på pappan din. Noen gode tips har jeg ikke akkurat nå, men utifra det du sier, så syns jeg han høres ut som en flott mann. Selv om jeg liker action-filmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #11 Del Skrevet 6. oktober 2009 Alvorlig talt, Steinar! Fordi om DU personlig mener at damer er kravstore, så betyr det faktisk ikke at ALLE damer er det! Neida, jeg vet det. Og noen krav skal man faktisk ha også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappen Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 6. oktober 2009 takk for alle svar. bonderomantikk hadde vore supert om han også hadde gård å tilby men fra spøk til revolver... er kjekt å høre hva andre single ser etter. En mann som gir så mye kjærlighet fortjener å få litt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. oktober 2009 #13 Del Skrevet 6. oktober 2009 takk for alle svar. bonderomantikk hadde vore supert om han også hadde gård å tilby men fra spøk til revolver... er kjekt å høre hva andre single ser etter. En mann som gir så mye kjærlighet fortjener å få litt tilbake. Han er sikkert glad for at han har deg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #14 Del Skrevet 7. oktober 2009 La far din slippe norske kvinner er du snill. Han høres for bra ut til å fortjene plagsomme, kravstore norske kvinner. Så at det var noen her som syntes han var uaktuell hvis han så på sport?:S Hvis en mann hadde sagt at en kvinne var uaktuell fordi hun så på skal vi danse eller jakten på kjærligheten, hadde han blitt ledd ut. Hvis han skal finne seg dame så la han gjøre det selv. Han trenger ikke norkse kvinner som skal ødelegge for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #15 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes ikke han du beskriver høres bra ut, TS. "Jobber mye, er på nordsjøen, og i land noen uker om gangen, samt at han er "snill"? Han bør ha noe bedre å komme med enn det der...hva stemmer han på, hvordan kler han seg, kan han lage mat, liker han rødvin, er han kulturell, leser han bøker, investerer han i aksjer, m.m. Du opplyser jo ikke noe om det!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #16 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes ikke han du beskriver høres bra ut, TS. "Jobber mye, er på nordsjøen, og i land noen uker om gangen, samt at han er "snill"? Han bør ha noe bedre å komme med enn det der...hva stemmer han på, hvordan kler han seg, kan han lage mat, liker han rødvin, er han kulturell, leser han bøker, investerer han i aksjer, m.m. Du opplyser jo ikke noe om det!? Hva har du å tilby da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #17 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes ikke han du beskriver høres bra ut, TS. "Jobber mye, er på nordsjøen, og i land noen uker om gangen, samt at han er "snill"? Han bør ha noe bedre å komme med enn det der...hva stemmer han på, hvordan kler han seg, kan han lage mat, liker han rødvin, er han kulturell, leser han bøker, investerer han i aksjer, m.m. Du opplyser jo ikke noe om det!? Det står jo at han leser bøker og ser film. Leser du dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #18 Del Skrevet 7. oktober 2009 http://www.couplescompany.com/mystic/34/single30.htm http://www.evanmarckatz.com/blog/why-youre...-in-2336-words/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappen Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 10. oktober 2009 er mange engasjerte mennesker her jeg skriver ikke så alt for mye personlig om min far av respekt, men vill gjerne høre om hvordan man lettere kan finne aktuelle partnere, og andres erfaringer av singel livet (i en litt høyere alder en meg selv:) er også "norsk dame" selv...må si jeg synest det er mange flotte norske damer:) Tror menn og kvinner lett kan sette hverandre i bås og gi merkelapper. men det løser ingenting;)og hvilket land man fødes i, gir heller ingen spesiell kvalifikasjon. Man er den man er...og gode mennesker finnes i alle land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2009 #20 Del Skrevet 10. oktober 2009 er mange engasjerte mennesker her jeg skriver ikke så alt for mye personlig om min far av respekt, men vill gjerne høre om hvordan man lettere kan finne aktuelle partnere, og andres erfaringer av singel livet (i en litt høyere alder en meg selv:) er også "norsk dame" selv...må si jeg synest det er mange flotte norske damer:) Tror menn og kvinner lett kan sette hverandre i bås og gi merkelapper. men det løser ingenting;)og hvilket land man fødes i, gir heller ingen spesiell kvalifikasjon. Man er den man er...og gode mennesker finnes i alle land! Hva mener du med bås og merkelapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå