Gå til innhold

~ Hvordan havnet du her? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Ei venninne som gifta seg i fjor snakka om bryllupsforumet. Var innom her en gang før jul i fjor, men syntes dette så helt tullete ut. Så rota jeg meg inn her igjen en gang i januar i år, og da var det gjort. Fryker at jeg blir her en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som flere her - pga bryllupsforumet som en veninne tipset meg om. I etterkant av bryllupet er ikke bryllup særlig interessant syns jeg (heeelt hekta før bryllupet, nå bare sååå blasert!!)...men jeg liker meg i de andre trådene! Minnie Emmerdale sine innlegg fascinerte meg, og flere av brukerne virket veldig hyggelige, så etter en stund som "kikker" fikk jeg også nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fristet av en bekjent som allerede var ganske avhengig; den første kontakten var nok forsiktig, en liten smak i ny og ne, men det ga jo mersmak, da!

Og nå er det nok forsent for meg. Selv i ferien må jeg innrømme at tanken på KG bare poppet inn i hodet: skal tro hvordan det står til med den og den og den... nå ler de og tuller og har det gøy,og her sitter jeg og er sammen med levende vesener, nesten skummelt!

Periodisk er jeg nok nesten avengig, så enten må det bli hardt og brutalt på avvenning, eller så er jeg nok hekta for godt.

Noen flere innlegg nå, så sitter jeg i baret!

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde KG som startside en stund, men visste ikke at det var et forum her..Før nå nylig. Kikket litt rundt en stund, før jeg registrerte meg. Så nå blir jeg muligens her en stund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en venninne som sendte en link fra et eller annet sted på kg.. Så surfa jeg innom, og jammen fant ikke jeg forumet.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over det i forb. med bryllupsplanlegging. Etter to år på Bryllup, begynte jeg å utvide horisonten litt, og er nå litt overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva man finner når man i nattens mulm og mørke er på nattvakt og ikke har noe bedre å finne på. Og jammen var det et lurt påfunn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tipset av min nabos svigerinne om KG. :ler: Da jeg først begynte å bruke forumet tok det ikke lang tid før jeg omtrent satt her døgnet rundt. Nå spiser jeg ike lenger frokosten foran tv eller når jeg leser, nei den inntar jeg her på KG. Det rare er at hun som tipset meg...in...hvor er hun????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest gjesta

Fant frem denne tråden jeg, siden det har kommet noen nye siden sist:

Jeg surfet tilfeldigvis innom en gang, da jeg skulle lete etter erfaringer med rastafletter. Jeg glemte hele KG, og plutselig en dag kom jeg på det igjen, og registrerte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Jeg fant en link et eller annet sted for en del år siden. På den tiden var jeg gravid, og på tur til å bli alenemor. Fikk MYE pepper pga valget mitt,

inne på graviditetsforumet.

Ble aktiv her inne igjen da bryllupsdatoen ble satt. Bryllupsforumet er fine greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg søkte på kvinner, men husker ikke hvorfor, og da fant jeg linken hit og siden har jeg vært her.

Trives godt her, med krangler og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på et annet forum i flere år syntes jeg det begynte å bli rotete og til dels ukoselig der. Så jeg lette bare litt rundt på nettet etter et annet forum. Og nå har jeg foreløpig vært her noen måneder og tror ikke jeg stikker av med det første. Det er ikke så fredelig her som jeg trodde i begynnelsen da, men sånn er det vel kanskje bare på forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Seleena

Ei venninne som tipsa meg om ein artikkel på Kg om ett-eller-anna, så etter eg hadde lest litt rundt fant eg forumet og registrerte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titti72 skrev:

Så den (link) på startsiden og da var det gjort. Var lenge her og leste og lo før jeg fikk eget nick. + noen gjestespørsmål/innlegg.

:Nikke: Cirka sånn var det med meg også. Tok nok et års tid hvertfall fra jeg oppdaget KG til jeg registrerte meg. Syntes det virket litt skummelt å få et nick og skrive innlegg he he. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

Mener å huske at jeg bare tilfeldigvis surfet innom. Søkte etter noe på internett, og slik kom jeg over dette forumet.

Og siden har jeg i grunnen vært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...