Gå til innhold

~ Hvordan havnet du her? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg satt og lurte på hvordan jeg havnet her inne på KG (for det var helt tilfeldig), men husker ærlig talt ikke. Husker du hvordan du havnet her første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne tipsa meg om stedet...og så endte jeg opp med å være her MYE oftere enn henne :ler: Men takk for tipset, du vet hvem du er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den (link) på startsiden og da var det gjort. Var lenge her og leste og lo før jeg fikk eget nick. + noen gjestespørsmål/innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fant det når jg lette etter brylluppsstoff. så litt inne på det forumet så registrerte jeg meg. skrev ikke mye i begynnelsen da. var litt sjenert og redd for og bli hengt ut, den sjenansen har vist gitt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lette også etter bryllupsstoff, så jeg vanka der først.

Skjønner ikke hvordan jeg kom meg gjennom arbeidsdagen uten KG før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over bryllupssiden før jeg giftet meg. Leste litt, skrev et rasende innlegg på bryllup om skifte av navn, og fant ut at jeg skulle få meg nick. Så har jeg bare blitt her. Hva skulle jeg gjort hele dagen uten KG?! :hoho:

loola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant forumet i forbindelse med bryllupsplanlegging for 1 1/2 år siden. Og siden da har jeg vært her!

Jamila (som forøvrig snart har bryllupsdag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle

tilfeldighet, surfet litt på nettet, fant siden, var innom for å sjekke enkelte forum, barn, bryllup og havnet for noen dager siden på snikk snakk, og der har jeg vært siden :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var allerede forumavhengig da jeg oppdaget kg. det gamle faste forumet mitt var veldig sårbart med bare en håndfull regelmessige brukere og da cdet forsvant svitsjet jeg til kg. og her har jeg vært i mer enn tre ått nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om Gry i avisen jeg, og så fikk jeg så lyst til å sjekke hva hun hadde laget.. Etter det har jeg ikke gjort mye vettugt på jobb, for å si det sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...