Gå til innhold

DU MANNEN!

Barbie

Anbefalte innlegg

-Som sender meg grisebilder på mail..........

Hvem er du,og hvordan kom du frem til mitt virkelige navn? :o

*skjelver av frykt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør nok ta kontakt med Gry- men for fremtiden ville jeg kanskje vurdert å bytte avatar samt ikke ha e- mail adressen din synlig i profilen.

Devon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ta kontakt med Gry- men for fremtiden ville jeg kanskje vurdert å bytte avatar samt ikke ha e- mail adressen din synlig i profilen.

Devon

MAO er det Barbies skyld at folk ikke eier folkeskikk og kan styre seg. :sjokk:

Selv om man har mailadresse liggende fremme .. vil det vel ikke si at man ønsker søppelmail.. - og avataren - har veldig sans for den jeg .. og den har jo vært diskutert opp ad stolper og nedad vegger her inne før...

Ikke bytt Barbie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å,neida,Lille Bille!

Jeg bytter ikke avatar med det første. :wink:

Jeg var bare interessert i å komme i kontakt med vedkommende som sendte meg en mail i går,og en i dag.

Lurer på om vedkommende er registrert bruker,eller bare gjest.

Han kalte seg Ånon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man sier så må man være ytterst forsiktig - dette er internett - ikke en beskyttet, intern jenteklubb.

Man må alltid ha i bakhodet at man ikke er anonym på internett - hvorfor tror dere selskaper bruker millioner av kroner for å komme fram til ekstranett-løsninger for utveksling av dokumenter?

Jeg slettet min forrige profil her og opprettet en ny som jeg skal holde så anonym som mulig. Skal ikke svare på spørsmål hvor jeg må oppgi opplysninger om meg personlig eller om noen i min familie. Så dere ikke hva som dukket opp i kjølvannet av Minnie Emmerdale-saken? Så dere ikke hvor lett det faktisk er å finne ut omtrent alt det man ville med svært få opplysniger?

Nei, vær forsiktige - det er ihvertfall jeg blitt mye mer obs på de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forh. er det bare en liten drittunge som leker seg.

Kanskje vedkommende har fått vite hvem du er utfra opplysninger du har fortalt i diverse innlegg.

Kan du ikke bare blokkere mailadressen det sendes fra - evnt. ta kontakt med din ninternettlev. / politiet og anmeld vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.

Det beste er å opprette en mailadresse anonymt, ikke i sitt eget navn, f.eks. på hotmail.com - .

Da er man vel trygg nok, hvis man ikke strør om seg med stedsnavn osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jo...altså... :oops: - jeg hadde jo tenkt å sende bilder av meg selv... - men så fant jeg ut at du sikkert bare ville le høyt, så da sendte jeg noen bilder av grisen min istedet...

Han heter forresten Ben Gisle, og er en skikkelig koselig liten dravlegalte...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så ekkelt, Barbie - at han vet navnet ditt og alt?? Æsj, det finnes så mange ekle mannfolk, hva er det for noe med dem'a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...