Gå til innhold

1. date - Kino?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Men ikke vær diskre da! Menn er jo tjukke i nøtta og skjønner ikke diskre :ler:

:fnise:

Du har helt rett! Ikke diskre, ikke for pågående og ikke overlempe han med forslag til hva vi kan gjøre.. Phu, mye å tenke på nå.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg planlegger selv å muligens gå å se "UP" på kino i helgen, vel å merke om den kommer med engelsk tale og i 3D.. Kino er skikkelig "nei" altså?

Nå mente jeg ikke at aktivisering måtte være en time spinning da :ler: Tenkte mer på det andre allerede har nevnt.

Kino er ikke forbudt, men meningen med en date er jo å bli bedre kjent så du finner ut av om dette er noe vits i å fortsette med. Blir det ikke like skummelt på neste date hvis dere bare sitter i hver deres stol og ser på en film? Hvis du har lyst til å ta det litt rolig på første date kan du invitere på stand-up? Da blir du litt tryggere på å ha han ved siden av deg uten at du trenger å bekymre deg for hva du skal si. Det legger opp til at man skal ha det gøy uten å anstrenge seg, samtidig har dere noe knakende bra å snakke om etterpå! :)

Endret av Max Magnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til kino og kaffe etterpå. Gjør det du føler er komfortablelt.. Og "Up" er en knakendes god film :)

Eller bare ta en kaffe et sted.

Hva med høstutstillingen? Går den fremdeles? Mye moro å se, og snakke om uansett om han er interessert i slikt eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom har faktisk har lyst å finne på NOE med han, så spør om han har lyst til å treffes en dag, og hva han eventuelt har lyst til. Får du ikke noe konkret på hva han vil er det bare å overraske. Jeg ville satt pris på at hun var såpass kreativ at hun ikke sa noe om hva som skulle skje.

Om man spiller minigolf, bowling, går på høstutstilling eller mater endene i parken er ett fett. Nøytral ikke-krevende aktivitet bør han stille på uten å mukke uten at man trenger å ramse opp alt som er mulig :)

Uansett, ikke analyser alt sønder og sammen, for det er bortkastet tid. Mannfolk ER enkle i slike sammenhenger, og for å snakke for min egen del så hadde det IKKE vært vits å finne på mye fiksfakseri. Noe så enkelt som kafébesøk ville funket det. Kreative jenter er fint, overkreative er ikke så fint. Nervøse jenter er fint, selvsikre like fint, men ikke lag til et program som er timet og tilrettelagt på minuttet kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig greit å gå en tur på date, om det er fint vær. For eksempel i en park eller rundt et vann. Ellers er det greit å møtes for å ta en kaffe eller en øl. Kino blir litt dumt i begynnelsen, fordi man som nevnt her ikke får pratet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du har helt rett! Ikke diskre, ikke for pågående og ikke overlempe han med forslag til hva vi kan gjøre.. Phu, mye å tenke på nå.. :ler:

Hehehe, joa, det er en del elementer, men jeg mener mer i gata "Hei, jeg vil finne på noe med deg. Hva har du lyst til?"

Da er du helt klar på at du vil gjøre noe med ham, og lar det være opp til ham.

NÅR ( :fnise: ) han sier "Jeg vet ikke, hva vil du?" kan du foreslå det du har mest lyst til. Så sier han helt sikkert ja ;)

Kaffe på rusletur i det fine (ikke nå da :snurt: ) høstværet hadde jeg synes var kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vart det gjort.. Jeg spant likesågodt ballen til hva vi skal finne på til han.. :P Gikk ganske greit..

Jenter: Når jeg endelig fikk et par spark i baken av folk her, og venninen min, så var det ikke så færlig like vel..

Når jeg klarte å faktisk ta kontakt først, og spør om han ville finne på noe, da har jeg håp for alle andre og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke?

Hjemmedate funker best for meg, jeg blir så nervøs av å forholde meg til andre folk i tillegg til daten... Og da kan jeg svinse på kjøkkenet et ærend eller to, for å dempe nervøsiteten litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hjem på 1. date! syntes det er koselig å gå på cafe ta en øl\vin er greit. snakkes sammen og bare kose seg. Kino er greit 2-3 date da kan en jo og gå på kafe etterpå å snakke.. har iallefall filmen å snakke om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke hjem på 1. date! syntes det er koselig å gå på cafe ta en øl\vin er greit. snakkes sammen og bare kose seg. Kino er greit 2-3 date da kan en jo og gå på kafe etterpå å snakke.. har iallefall filmen å snakke om :)

Jeppsipepsi :)

Where & when? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts: svaret mitt kommer litt for sent siden du alt har tatt kontakt med fyren. og det er bra gjort!!! men jeg synes at kino på 1. date er helt ok. så hvis han foreslår det, si ja! kino en "nøytral grunn" som ikke kan sende noen "falske signaler" eller avsløre noe. etter kino kan du prate med daten din ta en kopp kaffe, kanskje finne ut at han ikke var noe for deg og likevel gå med seier. du har jo ikke gitt han noen falske forhåpninger eller avslørt at du er interessert- det var bare en film dere så sammen! finner du imidlertid ut i løpet av kvelden at han er noe å satse på, kan du bruke din fantasi og kvinnelist og få han til å avtale neste date. hjemmebesøk på 1. date er ikke til å anbefale hvis du ikke vil at dette skal bli ONS.

snakker av erfaring, by the way :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ha ha når faen fikk vi dette date-systemet i norge? Må være friends som har skaffet det hit. 1., 2., 3. date haha så patetisk. Kutt ut å leke såpeserie folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmebesøk på 1. date er ikke til å anbefale hvis du ikke vil at dette skal bli ONS.

snakker av erfaring, by the way :jepp:

Jeg har hatt flere "hjemme-hos-meg"-dater, uten at det har vært noe annet enn kaffe og småprat. Har vært klart på forhånd at det bare er kaffe, og ingen forventninger om ONS (som det heller ikke har vært).

Jepp, snakker av erfaring, by the way ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha når faen fikk vi dette date-systemet i norge? Må være friends som har skaffet det hit. 1., 2., 3. date haha så patetisk. Kutt ut å leke såpeserie folkens.

Gro et pubeshår og få deg litt erfaring, så kan du uttale deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...