Matvraket Skrevet 19. oktober 2009 #21 Del Skrevet 19. oktober 2009 Goood morning! Håper du hadde en fin helt, til tross for jobbing;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jo takk Matvraket..... En slitsom helg,og har en natt igjen i dag det er min 4 nattevakt!!!! Men så er det FRI!!!!! og det er jippi Men i helgen kan jeg også kalles MATVRAKET!!!!!! åhhhh... det snopet jeg spiste på torsdag har øddelagt for allt.....Da klarer jeg ikke slutte!!!!!! og jeg vet det jo så godt hver gang er det sånn,men lærer jo alldri!!!!! Nå er det fri uke fra jobb,det betyr trening hver dag..... og det er gøy det er livet og det gir meg en god følelse,så jeg gleder meg nå til denne uke!!!!! Og fredag morgen drar jeg og min bedre halv del på lang helg til Tallin!!!!! og det blir kos god met godt drikke,spa og velvære..... sammen med gode venner!!!! Så nå må jeg være flink denne uka Skal på møte før jobben,så dette ble raskt innlegg,jeg skal titte i bøkene deres senere i kveld eller i nattens mørke på jobben i natt om det blir stille og rolig. Men lykke til ønsker jeg dere hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 19. oktober 2009 #23 Del Skrevet 19. oktober 2009 God siste vakt! Skjønner ikke hvordan du klarer det jeg... Men nå er det snart noen fortjente dager fri hvor du kan hente deg opp :D Ikke lett det der meg godtesuget... Men ikke gi opp! Neste gang klarer du å kontrollere deg! Man må bare være supersterk! klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tusen takk twinklestar Både for klemmer og oppmuntringen. Jeg skal huske på det du sier neste gang....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. oktober 2009 #25 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke forstår jeg heller hvordan du klarer å jobbe om natten....Også det fire ganger på rad! Hadde sovna stående jeg :gjeiper: Ja så nå blir det treningsuke på deg? Jeg er misunnelig på den iveren du har i forhold til trening. Håper den når meg en dag også Om du får til å trene hver dag er jeg sykt misunnelig ja..... hehe.... åååå Tallin, der er det kjempe koselig! Reiser selv til helgen, ikke Tallinn da, men vet at det innebærer mye god mat og drikke ja...Men man må bare ha lov til å kose seg, så lenge det ikke skjer hver helg og hver dag;) Vi får heller være flinke i ukedagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja TRENING er en del av livet mitt....... Akkurat kommet hjem fra en stram opp time,deilig og svett øg fornøyd med det!!!!! Norske epler er jo bare såååååå godt da saftige røde og fine....Mmmmmmmmmmmm bare måtte ha det! Ha en fin uke ALLE sammen her inne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 20. oktober 2009 #27 Del Skrevet 20. oktober 2009 Good work;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 22. oktober 2009 Huff tiden flyr....... når en har fri : )) Tirsdag var jeg på stram opp time,bra og effektivt,det merkes på de i armer og bein......støl jeg gitt... :Nikke:deilig det også da,merker at en har brukt kroppen!!!!! Onsdag etter 4 nattevakter...... og trening kl 09.var fortidlig for meg denne dagen gitt.....og nakken var vond og stiv sikkert bra støl..... Så jeg prioriterte kaffe besøk med ei venninde og bare slappet av....Det å slappe av er det faktisk ikke så ofte jeg gjør men merket at det var fint. Så i dag var jeg "fit for fight" igjen..... step styrke 75,puh,men jeg merket at fkroppen var ikke helt med meg i dag,den var fortsatt sliten!!!!! Men jeg yta bra på trening men mangla liksom det lille extra!!!!!! Og i dag er den store pakke og planleggings dagen drar til Riga i natt,til flyplassen. Mye å ordne med 3 barn og en hund og sette alt på plass i en plan for de som er så snille og passer og hjelper oss. Håper jeg senker skuldrene når jeg er vekke,og kan slutte å tenke og bekymre meg Jeg vet jo de kommer til å ha det topprs alle sammen der de er,mens vi er borte. Kosthold tja..... det var det da,jo jeg tenker hva jeg spiser Men er vel ikke så flink som jeg har vært! Jobber med søt suget!!!!! tar veieng og måling til uka,hver 14 dag er greit. Nå drar jeg til Riga,kos der alle sammen her inne og dere kommer sikkert til å ha merevekt nedgang enn meg som er på tur!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) JA da var jeg her igjen....... tilbake til hverdagen det daglige livet med jobb,barn,trening,og husligesysler!!!!! Sånn livet er for de fleste av oss?? Men jeg hadde det fint i RIGA,kosa meg shoppa,spiste og drakk billig i grunn............... Men ble mye gåing hver dag da er en stor by og det er jeg i grunn glad for fikk virkelig trimma beina gitt.... bedre enn ingen ting. Men i dag var min første trening med høty puls og styrke 60 min,merker at det var tungt å komme i gang!!!!! Når jeg har vært borte fra treninga er det lett å bare la være.... men nå er jeg i gang. Prøver å få til torsd og fred. trening også.... Det er jo gøy!!!!!!!!!! Men vekta og måling frister ikke denna uka!!!! uff føler meg oppblåst og ekkel etter helgen 4 nov er min veie og måle dag!!! Men nå er det å komme inn i den gode sirkelen igjen..... hmmmmm ikke lett etter en sånn lang helg.... Men det er jo snart julebord og da vil jeg jo se flott og fin ut i kjole og høye hæler!!!!!Sånn de fleste damer vil..... Motivasjon kom til meg Endret 28. oktober 2009 av miss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 28. oktober 2009 #30 Del Skrevet 28. oktober 2009 Velkommen tilbake Lurt å vente med veiedag til den 4.! Så nå får du være ekstra flink frem til det Og julebord og fine kjoler er jo en fin motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 1. november 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 1. november 2009 Da var helgen over....... Og kan starte med nye blanke ark og fargestifter..... Helgen min har vært fin,men i forhold til kosthold har jeg ikke vært flink det har vært allt for mye kos,Hallowen gotteri som barna ikke liker det havner i mammas munn Min motivasjon er litt borte nå,men håper den kommer igjen..... det går fort til jul,og bryllup på ny året,og da har jeg et ønske.......(ser meg for meg hvordan jeg vil være da)*lov å drømme seg bort litt*håpet er virkelighet Jeg har vært i svømmehallen i helga med barna,de kosa seg og ble litt vann trim på meg da! Ny uke Satser på opp tidlig i morra og hoppe på en dobbel tile på 45 min x 2 synes 45 har vært litt lite men nå er det ny time plan med en xtra time!!!!! ellers blir det dag trening onsdag,torsdag og fredag og jeg gleder meg!!!!! To nattevakter denne uka + helga. Og jeg er vaksinert mot "svin" siden jeg er i risiko gruppen!!!! så får tro jer er sikkra! Ha en strålende kveld.....før ny uke braker løs damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 2. november 2009 #32 Del Skrevet 2. november 2009 Velkommen tilbake fra Riga og hjem til hverdagen miss.. Jeg henger nok litt etter, men bedre sent enn aldri Ja da var helgen over, like trist hver gang spør du meg.... Men det er i grunnen greit å komme i gang med hverdagen også se frem til en ny helg;) Ble det trening på deg i morres da? Kan forstå at motivasjonen henger litt igjen i helgemodus/feriemodus - men det er bare å innhente seg igjen og tvinge seg selv litt, så er den der! Også du da som har en del ting å se frem til, feks dette bryllupet -det må jo gi litt ekstra motivasjon`? Tipper du har fått til treningen idag og startet en fin og treningsrik uke... Ha en kjempe fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 2. november 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 2. november 2009 Tusen takk for oppmuntringen Matvraket Jeg har vært på trening vettdu..... ble spinn +styrke og det var bra!!!!!!Veldig fornøyd med starten på dagen og egentlig resten av dagen også..... Fått unna en masse klesvask og hjemmelaget middag til familien i dag. Til og med rukket litt kaffe besøk og en kanelsnurr,sammen skrvlings og kaffe. jadda mandag er en fin dag Tross regn og sludd ute,men koselig med inn ting og sterin lys og fyr i ovnen. Jeg koser meg Skal på jobb i natt ,men føler jeg har masse energi,og kam ikke ha det bedre sånn sett. Ha en super fin høst kveld dere andre her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 3. november 2009 #34 Del Skrevet 3. november 2009 Heihei! Jammen meg så effektivdu var i går da.....Det er godt å høre..Selv husarbeid hjelper på vettu, man er i hvertfall i aktivitet Ja helt enig med deg, greit nok at høsten er litt deprimerende og kald, men det er en god stemning med den også. Sitte inne under pleddet med en kopp varm te og masse lys inne! Det er kjempe koselig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. november 2009 #35 Del Skrevet 4. november 2009 Er det noe i liv i deg miss ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 4. november 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hei Matvraket,meg er det liv i meg vettdu...... Har jobba i natt,og sitter nå klar for høypuls Men sjekka igjen timeplanen og det er en anna instruktør jeg ikke kan for dra!!!!!! GRRRRRRRRrrrrrr og min motivasjon for å gå på timen er lik 0!!!!!!!Den dama fenger bare ikke meg,og da frister det IKKE for meg å trene!!!!!!!!godt jeg ikke kom meg dit for hadde gått igjen,når jeg så det var henne,og det er litt flaut Men jeg er klar for en kveldsøkt med spinn 75 og det er en super super time!!!!!!Gleder meg til det!!!! Var på vekta nå etter jobben i natt,og det gleda jg meg ikke til da.... 70,5 kg,ned 0,3 da..... tja vet ikke hva jeg skal si,men hadde ikke venta meg noe mere. Målene var det samme nesten 2 cm mere rundt midjen!!!!! sikkert etter mat og alkohol inntaket i Riga!!!!! Målene i dag Over arm 29 Midje 78 (+ 2cm) Hofte 95 Lår 61 Huff det er ikke enkelt å bli sånn en ønsker Endret 4. november 2009 av miss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 4. november 2009 #37 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tror at når man driver med livsstilsendring og ikke direkte slanking så kan man ikke forvente så mye nedgang om gangen. Det vil gå sakte. Så jeg synes 300g er bra!!! Du kosa deg jo i Riga - og det er helt greit! En sakte vektnedgang er mye sunnere - og vil være lettere å holde stabil!!! Så dette skal du klare dU har jo vært veldig flink etter at du kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. november 2009 #38 Del Skrevet 4. november 2009 Er nok noe i det twinklestar sier ja, når man ikke driver med direkte slanking så tar det litt lenger tid. Men all nedgang / reduksjon er god nedgang /reduksjon! Må bare tenke sånn! Fatter ikke hvor du får energien fra, nattevakt også rett på trening også trening igjen i kveld? Hjelpes, DET er jammen imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 4. november 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 4. november 2009 75 min spinning unna gjort i en fei og så deilig å fåt en føler seg etterpå bare drypper..... Men hjelper dtte da????? Trener med puls klokke og har ligget i sone 3 hele imen og det er bra!!Sone 4 på slutten av siste intervallene Puh...... da er det max puls og melkesyra kommer!!!!! Har forbrennt 1048 kcal i allefall................. Det er godt å tenke på da....kan legge seg med god samvittighet Og ute er kongvinter kommet,barna jubler kanskje det blir en snø mann i morra??? Natta på meg snart nå........etter lite søvn etter nattevakt i natt,kommer jeg nok til å sove som en stein!!!! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 5. november 2009 #40 Del Skrevet 5. november 2009 Er ikke bare barna som jublet da snøen kom gitt Ja du kunne garantert legge deg med god samvittighet i går ja, det var en god trening! Og så mange kcal forbrent a gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå