Skogtussa Skrevet 4. oktober 2009 #1 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er på leting etter noen fine julegardiner til stua i år. Har kikket på Jotex, og liker flere der forsåvidt, men er litt usikker på valget. Blir det for mye med røde gardiner i stua? Noen som vet om flere nettsider som har begynt å legge ut julegardiner for salg på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 4. oktober 2009 #2 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes ikke det blir for mye med røde gardiner i stua, jeg har alltid det, synes det blir veldig lunt og koselig. Men jeg synes det blir for mye med disse som i tillegg har motiver av nisser og diverse, de bør være ensfarget røde. Har kun sett julegardiner på Ellos/Jotex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Del Skrevet 8. november 2009 Har kjøpt helt mørke, sjokoladefargede gardiner i stua. De passer kjempe fint til pynt som er rød, gull eller sølv i jula. Kjøpt på Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 8. november 2009 #4 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes [email=http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Images/prodMedium/M_570624.jpg]disse fra Sparkjøp er fine. Hadde nok kjøpt disse om jeg ikke hadde kjøpt meg nye fine røde gardiner i fjor på Kremmerhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2009 #5 Del Skrevet 15. november 2009 Har røde enkle julegardiner fra Kid, mener å ha sett noe tilsvarende i årets julebrosjyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har røde, ensfargede gardiner i stua hele vinteren og liker det godt. Det kan fort se litt kinosal-aktig ut, så det må du i så fall tåle. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #7 Del Skrevet 25. november 2009 Er på leting etter noen fine julegardiner til stua i år. Har kikket på Jotex, og liker flere der forsåvidt, men er litt usikker på valget. Blir det for mye med røde gardiner i stua? Noen som vet om flere nettsider som har begynt å legge ut julegardiner for salg på nettet? julegardiner i stua? Blir ikke det vel mye jul? minnes et var slik de gjorde de før i tiden,men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå