Gå til innhold

Fine julegardiner til stua! Noen som har sett?

Skogtussa

Anbefalte innlegg

Er på leting etter noen fine julegardiner til stua i år. Har kikket på Jotex, og liker flere der forsåvidt, men er litt usikker på valget. Blir det for mye med røde gardiner i stua?

Noen som vet om flere nettsider som har begynt å legge ut julegardiner for salg på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest emmeline

Jeg synes ikke det blir for mye med røde gardiner i stua, jeg har alltid det, synes det blir veldig lunt og koselig. Men jeg synes det blir for mye med disse som i tillegg har motiver av nisser og diverse, de bør være ensfarget røde.

Har kun sett julegardiner på Ellos/Jotex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har kjøpt helt mørke, sjokoladefargede gardiner i stua. De passer kjempe fint til pynt som er rød, gull eller sølv i jula. Kjøpt på Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har røde, ensfargede gardiner i stua hele vinteren og liker det godt. Det kan fort se litt kinosal-aktig ut, så det må du i så fall tåle. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på leting etter noen fine julegardiner til stua i år. Har kikket på Jotex, og liker flere der forsåvidt, men er litt usikker på valget. Blir det for mye med røde gardiner i stua?

Noen som vet om flere nettsider som har begynt å legge ut julegardiner for salg på nettet?

julegardiner i stua? Blir ikke det vel mye jul?

minnes et var slik de gjorde de før i tiden,men hver sin smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...