SøsterLiten Skrevet 31. oktober 2009 #301 Del Skrevet 31. oktober 2009 tid her mao!!! Kjempe spennende!! Når er IKM? Jeg tror du traff fin fint jeg!! siste tilskudd til fam Wings klorer seg fast akkurat nå! god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ååå jeg håååper det SøsterLiten! Jeg er på dag 15, og IKM er 15.november.. Vi idag også........ Skal i fest den 14.... ooops... men får ta da hvis det skulle bli to blå Følte jeg kjente murringer nederst i magen idag men aner ikke om det er psykisk... Håper el var idag! At i ikke too late! :gjeiper: GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 31. oktober 2009 #303 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Jeg støtter SøsterLiten i hennes antagelser, og satser på juli-termin for deg! Blir utrolig spennende fram til IKM! Jeg tror ikke du innbilte deg murringer, a woman just knows. Ha en flott lørdagskveld Wings! Håper den er bedre enn min. Den blir nemlig tilbragt alene på sofaen med kvalme... Men, det er jo verdt det! :rødme: Endret 31. oktober 2009 av naerin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 31. oktober 2009 ÅÅ jeg vil jeg VIL naerin! Uff, håper kvalmen forsvinner snart! Ja ABSOLUTT verdt det! Gruuuuer meg til tiden mot IKM... Jeg blir så skuffet hvis den er negativ igjen! :gjeiper: Ha en fin kveld, og kos deg med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 31. oktober 2009 #305 Del Skrevet 31. oktober 2009 ÅÅ jeg vil jeg VIL naerin! Uff, håper kvalmen forsvinner snart! Ja ABSOLUTT verdt det! Gruuuuer meg til tiden mot IKM... Jeg blir så skuffet hvis den er negativ igjen! :gjeiper: Ha en fin kveld, og kos deg med magen Haha! Magen koser jeg alltid med! Gleder meg bare til jeg har en "gyldig" grunn til at den er så stort jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 31. oktober 2009 #306 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Så hyggelig å se deg igjen. Leeeenge siden... Og så gøy at du er prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 31. oktober 2009 #307 Del Skrevet 31. oktober 2009 Innom å ønsker lykke til, og håper det klaffer slik at du kommer ilag med meg inn på juli/aug 2010 terminklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. november 2009 Forfatter #308 Del Skrevet 1. november 2009 Koselig du stikker innom Grace, altfor lenge siden! Hatt en fin helg? JAAAAAAAAAA jeg vil jeg VIL Gaupa! Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. november 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 1. november 2009 Dagboka di er stengt Grace, får ikke skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. november 2009 Forfatter #310 Del Skrevet 1. november 2009 igjen idag. Besøk om ikke sålenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. november 2009 Forfatter #311 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jaja, da har vi gjort det vi kan for å treffe el denne pp'en fredag, lørdag og søndag (idag)! Hadde litt vondt under sex nederst i magen noen ganger. Får hååååååpe det er el! LITT kjipt å lese om fruktbarheten som synker etter fylte 30 Uff.. jeg hadde blitt sååå lykkelig om vi traff denne gangen. Vet ikke om jeg tør å teste når det nærmer seg IKM.. Jaja, kan ikke gjøre til eller fra. Nå har vi hatt sex dag 14,15 og 16, og skal imorgen, så får vi satse på det holder Nå er det snart Greys Anatomy & Brothers and Sisters Sløvekveld, perfekt! Endret 1. november 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 1. november 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 1. november 2009 Din fruktbare periode er: 29.10.2009 - 03.11.2009 Eggløsningen finner sted: 01.11.2009 Termin: 27.07.2010 Jeg håper det! Jeg blir sprø av å tenke på dette hele tiden. Denne uken må jeg prøve å ikke tenke på det såmye. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. november 2009 Forfatter #313 Del Skrevet 2. november 2009 Ekstreeeeemt trøtt idag! En liten oversikt siste dager: Dag 13 - Watery sekret Dag 14 - Watery sekret + 2 ganger Dag 15 - Tørr (tror jeg) + EL murringer Dag 16 - Tørr (tror jeg) + EL murringer Dag 17 idag. Må vel få med mannen på en runde til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. november 2009 #314 Del Skrevet 2. november 2009 Kjapt innom med en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. november 2009 Forfatter #315 Del Skrevet 3. november 2009 -------------------- Dag 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. november 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 3. november 2009 La ut dette spørsmålet i forumet idag. Jeg hadde vannaktig utflod (watery?) dag 13 og 14, tørr etter det. På dag 18 idag. Er det derfor logisk at el var dag 14? Jeg har ikke hatt elslim, og har lest at ikke alle har... Tiden får vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. november 2009 Forfatter #317 Del Skrevet 3. november 2009 GRACE! Jeg får ikke skrevet i dagboka di.. den er lukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. november 2009 #318 Del Skrevet 3. november 2009 GRACE! Jeg får ikke skrevet i dagboka di.. den er lukket? Send henne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. november 2009 Forfatter #319 Del Skrevet 3. november 2009 Får gjøre det! Tror jeg har bestemt meg nå, at lille ikke får svineflunse-vaksine. Influensa er influensa...men aner ikke hva som er i vaksinen.. Snart lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 3. november 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 3. november 2009 1 røyk idag så langt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå