Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #261 Del Skrevet 26. oktober 2009 Her fant jeg et svar... og sikkert lurest å ta eltest på etterm/kveld: Hva om eggløsningstestene er positive mange dager på rad? Det er mulig å få positive eggløsningstester flere dager på rad. Dette kommer av at stigningen i LH-nivået starter rundt 12-36 timer før eggløsningen og deretter synker igjen. Så man kan teoretisk påvise LH-stigningen fra den starter og fram til den synker igjen - over 36 timer. Det er også mulig at kroppen forbereder seg på eggløsning og LH-stigningen kommer som den skal, og at kroppen da - av en eller annen årsak (f.eks. stress, sykdom, reiser eller bare en tilfeldighet) - ikke får til å slippe i vei noe egg. Da kan kroppen prøve om igjen, og sende en ny LH-stigning eller kanskje til og med en overlappende LH-stigning, og dermed ender med å gi positive eggløsningstester flere dager på rad. Dersom dette skjer en sjelden gang i blant, så spiller ikke dette noen stor rolle, men dersom det skjer ofte bør man ta kontakt med lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #262 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dag 9 - Dag 10 - Test i ettermiddag for el. Dag 11 - Dag 12 - Dag 13 - Dag 14 - Dag 15 - ... ... ... 15.november IKM.... Ååå så lite motivert jeg er for jobb idag.. Tenker bare baby baby baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 26. oktober 2009 #263 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper du klarer å tenke på litt annet også. Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #264 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper du klarer å tenke på litt annet også. Hatt en fin helg? HELT umulig!! Ja fin helg, og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 26. oktober 2009 #265 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sjuk helg her... Kun sovet og vært inne... Følt meg kjedelig og asosial... men med barn som står opp midt på natta, og når han endelig sover natta, har feber en hel dag, så er det ikke så mye annet å gjøre. Ny uke, nye muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den beste uken i vårt liv! Som vil gi oss en spire Det fortjener vi!!! Uff kjedelig helg da, men føler ofte det blir litt sånn mot vinteren, kaldt eller regn ute, frister mest å være inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #267 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dag 10 idag ettermiddag - negativ eltest Ikke kom før til helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. oktober 2009 #268 Del Skrevet 26. oktober 2009 Krysser fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #269 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk angelou! I need it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 26. oktober 2009 #270 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dag 10 idag ettermiddag - negativ eltest Ikke kom før til helgen... Krysser fingrene for at du ikke får EL før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #271 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk Rosa76! Nå begynner det å haste... er så redd det skal ta lang tid.. Håper det blir baby i slutten av juli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 27. oktober 2009 #272 Del Skrevet 27. oktober 2009 Innom å krysser fingrene for at EL ikke kommer før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #273 Del Skrevet 27. oktober 2009 Søøøte Gaupa, takk Åååå så gøy at du skal få baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 27. oktober 2009 #274 Del Skrevet 27. oktober 2009 :slåss: *Skremmer EL bort til over helgen * :slåss: Sånn!! Det burde gjøre underverker jah!! Nå kan mannen dra på bortejobb i trygg forvissning om at SøsterLiten er her og SKREMMER EL til over helgen! Jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvis ikke el holder seg borte nå så vet ikke jeg!!! SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #276 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dag 11 - Skal teste for el idag HVIS jeg har fått eltestene i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #277 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lotion utflod (sorry detaljer!!!!) Lover bra ettersom det normalt kommer noen dager før el, hvis jeg leser på pernille.info Snart hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #278 Del Skrevet 27. oktober 2009 JIPPI! Negativ eltest idag! Det betyr at jeg sannsynligvis ikke før el før tidligst fredag når mannen er tilbake! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. oktober 2009 #279 Del Skrevet 27. oktober 2009 :hoppe: det var gode el-nyheter! :hoppe: Jeg har blåst liv i vår gamle våre små-gruppe på fb om du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #280 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Oi ja den har jeg glemt! Skrållan Åååå er så lettet at el ikke kom denne uken. Den skal jo vise at el kommer om 1-2 døgn, så satser på den kommer tiiidligst fredag, men helst lørdag! Endret 27. oktober 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå