naerin Skrevet 13. oktober 2009 #101 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er vel en luremus jeg, som lurer andre inn i mitt testomani! Jeg fikk akkurat 21 EL-tester, og 7 graviditetstester i posten jeg... De skulle du mer enn gjerne fått, til å teste i vei på! Jeg test svaaaaaaaakt positivt forrige onsdag, som var 4 dager før IKM. Da testet jeg nok positivt både på morgen, ettermiddag og kveld... Men folk er jo forskjellige, så håpet er jo ikke ute! Og testene er jo ikke like sensivive fra merke til merke.... Jeg anbefaler virkelig billigstrimler kjøpt på nett. 200 kroner, og du har 21 tester! Loving it! Jeg blååååser alt babystøvet jeg har til overs bort til deg, og håper virkelig at du får TB/TR før helga altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 14. oktober 2009 Er akkuratt lik naerin! Jeg bestiller også på billigetester.no, og har nå bestillt 7 eltester og en graviditetstest... Men... er vel ganske sikker på TR kommer.. Jeg testet med CB, men likevel, vet at mange har fått negativt før ikm, har jeg vertfall lest på nett. Så...jeg får se om jeg tester (spørs om jeg orker skuffelsen) eller bare ser om TR kommer, og heller tester hvis den ikke kommer til helgen... Spennende å teste, men uff det er nervepirrende også.. :gjeiper: Ja send over testene! nå er det & en liten KG stund før jeg begynner å jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 14. oktober 2009 #103 Del Skrevet 14. oktober 2009 Du er alltid for optimistisk! 7 EL-tester, og EN graviditetstest? Nei, kjør på jente! Bestill alt det du makter og har, da er du garantert to streker! Kombiner det med uregelmessig sex og en fyllekule dagen derpå, og du er sikret! Nei, fra spøk til alvor. Bruksanvisninger til disse testene sier jo at bare halvparten får positiv test så tidlig som du testet, så det er ingen grunn til bekymring enda! Jeg skal skremme vekk jeg! BØØØØØØØØØØØØØØØ! Jeg er ganske gira idag merker jeg.... Ikke bare bare å få lite søvn altså. :gjeiper: Sitter på jobb og glor... har ikke undervisning før senere idag, men teller egentlig bare timer til jeg skal til JM. Kanskje jeg burde komme i gang og planlegge neste uke? Tviler sterkt på at det blir noe aaaav.... Hvordan gikk det med deg, kom du deg i gang med arbeidet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg vet... tenkte jeg trengte ikke kjøpe mer, for da forventet jeg på en måte TR. Hun får nemlig ikke komme!!! :gjeiper: Hmmm... blir spennende.. Regner med testene ligger i posten idag.. Klarer nok ikke vente til helgen.. Uff.. Joda, kom igang med arbeidet, men hodet en annen plass! Håper du får mer søvn inatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 14. oktober 2009 #105 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bare 1?? Det var lite syns jeg:P Da må du iallefall vente til helgen, hvis ikke er du jo likelangt! hihi... Er veeeldig spent på dine vegne altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm...ja Tenkte prøve el-tester hvis g-testen viser negativ igjen ... Er så ekstreeeeeeeeeeemt oppblåst idag! Er litt det før IKM, men nå er den SKIKKELIG......! Men, kan jo være pga kaffe, cola... hva som helst... Ååååååå symptomer treng dere på!!! Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 14. oktober 2009 #107 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg testet også negativt 4 dager før IKM. Men tviler såpass mye på at jeg er gravid, at jeg bare går og venter på TR. Bør komme idag eller i morgen. Lykke til med ny test til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 14. oktober 2009 #108 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tror jeg skal teste på søndag... og hvis den er negativ... skal jeg vente til neste søndag... eller kanskje mandag? Vanskelig å vente altså.... Er på symptomjakt jeg også... men fikk jo ingen symptomer før ca 7 uker forrige gang... så er vel litt tidlig for meg å jakte.. Oppblåst ja, det kan vel være syptomer på både det ene og det andre... men vi krysser fingrene for TB i helgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 14. oktober 2009 #109 Del Skrevet 14. oktober 2009 Luft i magen er garantert et symptom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 14. oktober 2009 Testene kom ikke i posten idag... Så jeg kan ikke teste før fredag............ :gjeiper: Er bare redd det er pga TR er på vei...? eller noe jeg har spist.. Hmmmm...får håpe det er noe positivt naerin! Spennende Nolia! Hold meg oppdatert Urge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå bader snuppa mi... Åååå jeg har så lyst å gi henne en søster eller bror snart :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 14. oktober 2009 #112 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå bader snuppa mi... Åååå jeg har så lyst å gi henne en søster eller bror snart :hjerte: Koooselig da! Hvor gammel er hun? Før eller senere kommer det søsken vet du, helt sikkert to i slengen også! Og da kommer du til å angre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 14. oktober 2009 #113 Del Skrevet 14. oktober 2009 Koooselig da! Hvor gammel er hun? Før eller senere kommer det søsken vet du, helt sikkert to i slengen også! Og da kommer du til å angre! En er som ingen, og to er som ti...Sier de. Med mindre du får en slik som jeg var. Da er en som 15....eller noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 14. oktober 2009 #114 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tenkte jeg måtte innom å ta en titt i dagboken din etter hyggelig besøk i min Veldig spennende lesing her , tenk om du lykkes med engang denne gang også Jeg har ikke vært så aktiv på KG siste ukene, men venter straks EL og da bruker aktiviteten på KG å øke litt... Er også ivrig symtomjeger, men etter 3 skuffelser så håper jeg at jeg kanskje kan roe meg ned litt denne gang Det er vel bare å være tolmodig så klaffer det vel håper jeg. Masse lykke til, ikke mange dagene igjen til du vet om det gikk i denne PP eller ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hun er snart 3 Ja, det blir nok travelt, men likevel, da har hun noen som kan aktivisere henne når hun blir større Oh myyyyyyyyyyy jeg er sinnnnsykt oppblåst!!! Håper virkelig det er et symptom på to blå og ikke at TR er på vei ... Koselig du stikker innom Rosa76 Ja det spørs om jeg er så heldig.. Ikke mye til symptomer... Veldig trøtt og oppblåst, men det trenger ikke være pga graviditet.. men håper!! :gjeiper: Tar du el tester? Hvis det ikke klaffer nå, skal jeg ta hver dag fom dag 8-9 Sist jeg ble gravid tror jeg el var ganske tidlig.. Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg begynte å føle meg kvalm imorges...og kaffe & røykt smakte ikke særlig. Æsj, hvis dette bare er psykisk...typisk! Tanker kan vel føre til allslags symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. oktober 2009 #117 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå begynner det å nærme seg testing, spennende!! Oppblåsthet, kvalme og rar smak på kaffe og røyk - dette lover bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 15. oktober 2009 Skrållan Føler meg bedre når det gjelder kvalmen. Men er oppblåååst.. Ååå jeg håper inderlig det er symptomer! Men har mine tvil... Tør ikke håpe for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 15. oktober 2009 Uff nei, ikke bedre likevel, er kvalm igjen... er dette psykisk??? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. oktober 2009 #120 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, det gjenstår å se! enten så er det spire, eller så er det bare omgangen! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå