Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #41 Del Skrevet 8. oktober 2009 Redbird Ja, jeg er litt tilhenger av Law of Attraction..at du tiltrekker deg mer godt dersom du er positiv og takknemlig Kan jo prøve! Uff hadde skikkelig mareritt i natt......... GRØSS.. Godt det bare var en drøm.. Jaja, så er det tilbake til jobb! :gjeiper: Da skal jeg jaggu prøve det jeg også. Jeg har en tendens til å være altfor negtiv... Mareritt! En gooood for å gjøre det bedre! Ha en fortsatt fin dag på jobb da! Begynner 15 idag jeg.. men så er det langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg merker det hjelper Redbird, å tenke positivt! Sånn, da har du fått en jobb å gjøre! Fytti...iiiiskaldt idag...brrrr... Må kjøpe hansker til snuppa... Kos deg du også, håper jobbekvelden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. oktober 2009 #43 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har ikke snuppa hansker? Kan ikke ha væt kaldt hos dere særlig lenge da? Her har vi brukt votter på lillegutten i et par uker. Men kun om morgenen da... Nå har det seg vel også sånn at mammaen med shoppedille har kjøpt inn så det holder av både votter og luer... Både tynne og tykkere. Og selv om fjorårets vinterdress fortsat passer. (Den ene, hvertfall.) Så er det kommet i hus 3 nye... Nesten så det som mangler her er bukser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke så kaldt før denne siste uken Susan Sto Helit. Har votter, men hun liker ikke det, når hun ikke kan holde noe. Vet du om de selger hansker til 3åringer i det hele tatt? Du er flink Verste jeg vet er å shoppe.. Greiest med nettbutikker.. Har nettopp begynt i ny jobb så har ikke hatt såmye penger. Men nå fikk jeg lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tørr i munnen...litt rar smak.. Drikker vann, men går ikke bort. jeg er kanskje blitt en symptomjeger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 8. oktober 2009 #46 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det finnes hansker til 3-åringer. Vi har flere par, hvertfall av de tynneste. Fåes kjøpt på H&M og andre kjedebutikker. Høres ut som om du har blitt skikkelig symptomjeger, ja. Jeg hadde rar smak i munnen som ikke gikk bort for ca en mnd siden. Da fikk jeg halsvondt og ble forkjølet... Kanskje det er det du har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er bra! Jeg må sjekke.. :-) Det rare er at jeg leste ikke om tørr munn, rar smak i munnen før etter jeg kjente det.. Har drukket vann men like Sahara Men ja, sikkert bare fake symptomer.. Ååå vil vertfall ikke bli syk! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. oktober 2009 #48 Del Skrevet 8. oktober 2009 Godt å se det er flere som er verpesyke med nummer to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja har vært det leenge Mannen har vært ganske MIKE.. syns det er dumt for det blir endel aldersforskjell, men men.. 3.5 til 4 år er ikke så verst, OM vi treffer blink kjapt da... Venter IKM neste helg, hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hmmmmmmmm...snuppa vil baaare ha brunost på skivene.. De snakte om hvor mye sukker det var i det idag på jobb. Uff a meg, jeg trodde det var sunt Hmmmmmmm... kjøpte Litago sin, den var tilsatt jern. Noen tips om sunne pålegg? ;-) Helst uten kjøtt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 8. oktober 2009 #51 Del Skrevet 8. oktober 2009 Makrell i tomat er det sunneste som fins:) Og kjeeeeeempe godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja det liker hun godt Nolia Men nå for tiden er det bare Bruuunost Bruuunost Bruunost! Hvis ikke blir hun sur... Oi hjelpe meg...nå har jeg spist is og sjokolade og merker jeg er irritabel.. Har sett Frustrerte Fruer :-) Det blåser & regner... For en uke med drittvær! :gjeiper: Åååå jeg er så ukonsentrert og rastløs på jobb for tiden. Må prøve å være flink og fokusert imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 8. oktober 2009 Wow hormoner her & der på meg....... Trodde jeg skulle klikke når laptop'en svikta pga batteriet istad :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 8. oktober 2009 #54 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har spist sjokolade, druer og drukket gløgg... + at det er boller i ovnen (desverre ikke i min enda da men) deilig med høst så kan man sitte inne med gooooooooooood samvittighet:) Nå er det jo snart helg, så da er det jo bare å innta helgemodus.. Går ikke an å være effektiv på en fredag..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hvem vet................;) Åååå ja, er sååå enig! Deilig med høst sånn sett.. Stearinlys, pledd, kaffe & kakao... peis.. :-) Får sette pris på det koselige med høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 9. oktober 2009 Uff så slit å stå opp idag!! jenta mi er bare så herlig...solstrålen min.. Nå er det knallsterk kaffe... Uff denne dagen kommer nok til å gå seeeeint ja... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 9. oktober 2009 Leste litt.. og ser at jeg kan teste til uken.. På tirsdag tenkte jeg ta første testen :rødme: Ikke at jeg egentlig tror såmye at jeg er gravid.. for jeg hadde blitt sinnsykt overrasket faktisk hvis det ble to blå! Men, vet jeg blir skuffet skuffet hvis jeg ikke er også.. Bestillte to tester på nett igår, en CB og en billigtester.. og har en billigtester hjemme..TESTOMAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. oktober 2009 #58 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er så koselig at du er tilbake på KG! Krysser fingrene for at du snart er gravid igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så koselig med besøk fra deg Ephemera! :klem: GODT å være tilbake på KG Så gøy at du er gravid igjen! Jeg GLEDER meg til jeg får to blå...og gleder meg til datteren min får søsken... Jeg vet hun blir den perfekte storesøster, så utrolig omtenksom og forsiktig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 9. oktober 2009 TRØTT idag............ zzzzz.. Snaaaaart helg! 4 dager til første testing.....:-) Sist jeg var gravid hadde jeg disse symptomene: Trøtt sjokoladekick Suuulten Oppblåst Nå er jeg Trøtt Var oppblåst igår, ikke idag Suuulten (men er alltid det hehe) symptomjeger tralalaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå