Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sant nok Nolia Ja hun har fått behandling nå, så det så fint ut imorges. Hun har nok blitt smittet i barnehagen. Jeg ga beskjed til barnehagetanta, og hun kan fint gå i barnehagen idag. Ugg jeg våkna inatt & klødde, er nok psykisk...ughh.. Uff nei nå trenger jeg kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vi hadde sex i dusjen igår... Han er litt stressa ang å få en til, redd for at det tar mye tid, lite fritid.. Men han har også dager han gleder seg, men ikke som meg. Jeg hadde ikke klart å slått meg til ro med bare en. Vil ha en komplett familie og at datteren vår skal få søsken. Jeg er så utrolig spent....... vil ha to streker om to uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 6. oktober 2009 #23 Del Skrevet 6. oktober 2009 Han blir nok minst like glad som deg, når dere får to streker om to uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mest stressa tror jeg :fnise: Men blir nok litt glad også. Gleder meg å se fjeset hans NÅR jeg får to streker om to uker hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 6. oktober 2009 *tenke tenke tenke* Akkuratt nå vil jeg spole to uker frem.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 6. oktober 2009 OVERSIKT SYKLUS: 18.sept. 1.dag - IKM 18.okt. - 1PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 6. oktober 2009 #27 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror du må finne noe du kan grue deg til.... da går ukene alltid mye fortere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så sant!! Nå skal jeg se episode 3 av sesong 6, greys anatomy!! :D Toast med ost og tomat til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. oktober 2009 #29 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ååååå, så artig at dere prøver igjen!! håper det klaffer fort, og at mannen ikke blir så veldig stressa når dere sitter der med positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 6. oktober 2009 ÅÅå Skrållan! Du er god Ja det er spennende....... :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 7. oktober 2009 Drittvær idag, men vant med det! På jobb nå.... får drikke litt kaffe & komme igang! Søta mi er så skjønn om morgenen, hihi, kjempeblid og snakker masse. Ja nå skal vi ta på bukse! Kanin og skyer på bleie! Ååå jeg elsker henne over ALT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nolia Skrevet 7. oktober 2009 #32 Del Skrevet 7. oktober 2009 Høres ut som ei lita godjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 7. oktober 2009 #33 Del Skrevet 7. oktober 2009 Wings! Velkommen hit til prøverne!! SIden du hadde full klaff så fort forrige gang så er det ingenting som tilsier at du ikke skal få det til igjen med en gang!! Så hvis dette stemmer, er IKM dag 18.oktober.. 18okt er min IKM dag også, men siden jeg skal igang med runde 2 ICSI så er det min 1 dag på hormoner istedet! Så derfor heier vi på at din TR ikke kommer og at min kommer ufattelig presist eller litt før! Ha en fin dag og gjør som Nolia sier: finn deg noe å grue deg til så skal du se det går så mye mye fortere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takk SøsterLiten Ååå jeg håper det! Men me 3 år til på nakken...Er jeg redd jeg ikke er så superfruktbar lengre Men...håper det!! Er bare LITT redd for at el var onsdag-torsdag... og jeg hadde ikke sex før lørdag! + lørdagen før... Men, tiden får vise! Krysser fingrene for deg! :klem: Ikveld får jeg besøk, og da blir det god mat & is til dessert. Koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. oktober 2009 #35 Del Skrevet 7. oktober 2009 Oooo... Spennende å følge dere som prøvere igjen! Det kan nok være lurere å stole på kroppens tegn om EL, enn på snitt-tallene. Jenta di høres super-skjønn ut! Hos oss var det krav om KUER på bleiene en stund. Måtte reise omveier til Coop for å handle... Men nå er vi heldigvis ferdige med bleier på lillegutten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 7. oktober 2009 Åå så flink han er SusanStoHelit! Jenta mi forstår liksom ikke helt enda, så vi tar det etterhvert :-) Blir deilig å slutte med bleier etterhvert! :-) Åååååååååå jeg er så ekstremt OPPBLÅÅÅST idag..... :gjeiper: Ja, jeg husker at jeg svettet endel onsdag & torsdag.. Ellers pleier jeg ikke ha særlig el-tegn, tror jeg Vet vi bommet, eller... jeg TROR (håper vi IKKE bommet) på EL dagen, så det er jo bare å prøve igjen når jeg merker EL er på vei :-) til deg! Godt å være tilbake, skal følge med deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hos oss var det krav om KUER på bleiene en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gjeeesp... Blir en tidlig kveld kjenner jeg.. Har IKKE lyst til jobb imorgen, vil bare sove leeenge! Fom. idag skal jeg bli mer takknemlig...: Takknemlig for datteren min Takknemlig for mannen min Takknemlig for at jeg kan spise masse snacks uten å legge på meg Takknemlig for et fint hjem Takknemlig for at jeg er frisk Takknemlig for at jeg skal bli tobarnsmor en dag, for det SKAL jeg! Forhåpentligvis til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. oktober 2009 #39 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takknemlighets-liste! :rødme: Snuppa di høres skikkelig gooood ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 8. oktober 2009 Redbird Ja, jeg er litt tilhenger av Law of Attraction..at du tiltrekker deg mer godt dersom du er positiv og takknemlig Kan jo prøve! Uff hadde skikkelig mareritt i natt......... GRØSS.. Godt det bare var en drøm.. Jaja, så er det tilbake til jobb! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå