Gå til innhold

kate +jon+8


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Jeg har bare sett noen episoder på TVNorge av denne serien.

Men, jeg skal være enig i det som blir sagt om ekkel stemning mellom foreldrene.

Men, han John virker jo fryktelig tafatt!

Føler han seg hersjet med, så step up og reager!

PS

Hadde jeg hatt samme barneflokken tror jeg kanskje jeg kunne blitt forvandlet til en kontrollerende bitch jeg og.

Eller et nervevrak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, bare vent å se til senere i serien, tvnorge har vel ikke kommet seg så langt. Det går totalt over stokk og stein ut i de siste sesongene. Det er rett og slett ubehagelig å se på. Også driver de å fordeler skyld, tar opp gossip blader etc... Det har jo nå gått så langt at broren til Kate har gått ut i media med at ungene blir på en måte misbrukt, fordi de ikke lenger har noe privatliv, og at spesielt Kate burde ta seg sammen, og være mer hjemme og ikke ute å farte hele tiden. Kate sier selvfølgelig at åååh, nå kan hun ikke stole på familie lenger engang, stakkars stakkars meg.

Det er så sykt at hele situasjonen faktisk har oppstått i det hele tatt!

(Mady er hun som til tider er ufyselig ;) Det har blitt tatt opp flere ganger faktisk, av både Kate og Jon, men når de har så mange unger er det vanskelig å skulle gi ekstra oppmerksomhet til Mady, for det er jo klart at hun trenger noe ekstra oppmerksomhet. Hun er rett og slett kjempesjalu på søsknene sine.)

Hoi som vi lever oss inn :fnise: Håper TLC kutter ned på programmer som blir vist, eller at de dropper hele serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mye av dette virker som Jon sin skyld. Hvis han føler seg så overkjørt av Kate, hvorfor ikke ta en prat med henne og fortelle hvordan har oppleve det og at også han har lyst å prøve og feile litt også uten at hun biter hodet av ham.

Det virker som om han bare har gitt opp og lar henne gjøre som hun vil, uten at han hjelper noe særlig. Og da skjønner jeg godt at Kate er bitchy. Det hadde jeg også vært. Hun er alene hjemme med 8 barn mesteparten av dagen og har lagt opp rutiner for å få det til å fungere og han kommer hjem og ønsker å slappe av.

Jeg tror rett og slett at det er mislykket kommunikasjon mellom dem som er problemet. Det virker som om Jon ikke forstår hvor krevende det er å være hjemme alene med 8 barn og at Kate ikke forstår at Jon føler seg umyndiggjort i sitt eget hjem.

Men nå blir ikke bare Kate alene med 8 barn. De skal vel dele på omsorgen, så jeg tror Jon vil få seg en vekker av å måtte gjøre alt alene, og det tror jeg også at han elskerinne 22 vil også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om du har sett de siste par sesongene :) Kate flyr stadig ut på boksigneringer, mens Jon er hjemme med ungene. Når det er Kate sin tur å ha ungene, er Jon i NYC for å jobbe, gudene må vite HVA han jobber med, men whatever. Er helt enig med deg i at det er kommunikasjon som er problemet, men det hjelper jo sannelig ikke at de sitter hver sin gang i en stol og fordeler skyld. Begge er skyldige, og det har jo kommet frem i det siste at forholdet deres var dødt 1 år før de gikk "public" med det. Så det er vel nå de har eksplodert, og må få ut alle sine sårede følelser :fnise:

Og hva i huleste skal ungene med 1000vis av mål jord, spesiallagede hytter, to bikkjer, så mye leker at de svømmer i de, flere "sydenturer" i året, etcetc. Tror de blir salig bortsjemte av alt styret rundt de. Når mor og far vil være den kuleste, så blir det litt vel mye altså!

Nei, det er rett og slett så mye som er såå feil med den serien, man kunne diskutert det i et par år sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han var utro, for det har som sagt kommet ut i ettertid at forholdet deres var over for lengelenge siden, før de gikk ut i media og i serien sin om at de skulle separeres. Og det er jo ikke SÅ lenge siden Jon ble sammen med Hailey, og det er vel hun folk tror han har vært utro mot. Men vi kan jo aldri vite da, selvfølgelig :gjeiper: Synes det er SÅÅ teit at Kate driver å sukker og akker seg fordi han har et liv utenom ungene, mens hun "stakkar" baare er hjemme med unger når hun ikke er ute å signerer de fantastiske bøkene sine da... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt forvirret av at det sendes episoder på både TVN og FEM, skjønner liksom ikke helt hvor man "er" i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bare vent å se til senere i serien, tvnorge har vel ikke kommet seg så langt. Det går totalt over stokk og stein ut i de siste sesongene. Det er rett og slett ubehagelig å se på. Også driver de å fordeler skyld, tar opp gossip blader etc...

Når i serien er det dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starter vel helt i slutten av sesong 4. Sesong 5 er bare tragisk, de krangler masse, også blir de separert, og vi ser nesten ikke Jon og Kate sammen med. Sesong 6 blir vist kun hetende Kate Plus 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Eg er heilt rysta her. :haar:

Korleis har eg klart å gå glipp av alt dette?

Ser på det ofte på Travel&Living, og i ny og ne på TvNorge og FEM.

Det her har gått meg hus forbi!

Trur eg må begynne å systematisere sjåinga mi framover. Syns det her høyrtes interessant ut!! :overrasket:

Googla akkurat ho dama hans, såg ut til å vere ei partyjente :) Trur Jon trenge litt liv og røre etter åra med Kate, så det er kanskje ikkje så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nye dama til Jon virker faktisk ganske real. Har lest ting hun har skrevet og sånn, og det er jo litt synd at hun havner midt oppi kranglene og mediekjøret som egentlig kun er Jon og Kate sin feil. Men det har jo gått helt på styr dette programmet nå, kjenner jeg blir litt sånn *åååårhrhghghhghhhh* hver gang jeg ser på det, hehe :sjenert: Fryktelig flotte unger da, det skal de ha. Virker rett og slett fryktelig veloppdragne, selv om det er noen eksplosjoner av og til, men hos hvem skjer ikke det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Imponert av kor snilde og greie ungane er. Dei har jo sine dårlige dagar sjølvsagt, men jamnt over er dei jammen flotte. Utrulig egentlig, skulle tru 8 ungar i samme alder skulle lage myyykje meir styr altså.

Der trur eg nok Kate må få mykje skryt. Makan til organisering og disiplin den dama helde. Styrete mens det pågår seg, men det har nok lønt seg :)

Gosh, eg er så spent på alt styret mellom Jon og Kate eg!!

Dukkar Haileydama opp i serien eller er ho berre ein person som eksisterar i sladdermedia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hailey opptrer ikke i serien. Hun holder seg langt unna hele dramaet. Bra for henne! :) Jeg hadde SÅ stor respekt for Kate før, selv om hun var voldsomt krass mot Jon til tider, men da var hovedfokuset hennes på barna og ekteskapet. Nå virker det som om det er mye viktigere for henne å drive å snakke med media om hvor flink og dyktig hun er, selge bøker, rundt om på turneer osv, enn å være hjemme med barna. Hun påpeker jo selv at hun synes hun har for lite tid sammen med dem. Men det er jo jammen ikke så rart, med den fulle timeplanen hennes.

Dere må forresten finne et bilde av Kate fra sesong 1 fks, også et fra sesong 5. SE forskjellen! I sesong 1 eller 2, husker ikke helt, da påpekte hun at hun hatet å handle, hatet klær, mote, sminke etc. Nå er jo hun et vandrende moteikon! Hun brukte for eksempel høye hæler når hun og guttene var på ranchtur i vest USA, på stranda, etc... Ser bare helt idiotisk ut! Hun bruker 100vis av dollar i måneden på neglebehandling, og hun har blitt generelt kjempeopptatt av hvordan hun ser ut. Forståelig, siden hun blir avbildet i annethvert gossipblad, men jeg likte henne mye bedre før. Hun var så naturlig og ja, hun var jo flott å se på før også! Nå sist episode jeg så, så det ut som om hun hadde tatt silikon i puppene også! De var liksom ikke SÅ store før, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...