Gjest Mann20 Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, han gjorde vel som mange menn gjør: Stikker når det blir litt vanskelig, uten å tenke på at han har 50% av "skylden" for at de har 8 barn. Serien skiftet navn 2.november til "Kate plus Eight" fordi hun har blitt alene mor.
Poppzy Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Har sett denne serien på flere kanaler i ca 1 års tid og det jeg syns er at det nesten alltid er litt ampert mellom dem. Syns det har vært litt "ekkelt" å se på noen ganger..
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Det har jo til tider vært skikkelig ampert mellom dem, Kate kan jo være en skikkelig "bossy bitch" og noen ganger føler jeg at hun behandler Jon som en komplett idiot som ikke klarer og tenke selv. I tillegg virker hun som en skikkelig kontrollfreak og utrolig perfeksjonistisk (f.eks. med tanke på antrekkene til ungene og sånt), mens Jon er litt mer avslappet og tar ikke ting så nøye. Kanskje ikke så rart det forholdet sprakk...
Noli Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ser ikke på denne serien, men har ei venninne som ser den, og hun var her i går og "måtte" snakke litt om dette. Det var visst sånn at Jon hadde et forhold til en 22-åring etter at de flyttet fra hverandre, og da var det visstnok en del diskusjon om hvorvidt man er utro hvis man har flyttet fra hverandre men ikke er formelt skilt eller ikke.. For henne var visst dette et veldig viktig spm. pga. denne serien.
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har sett på det noen få ganger, og jeg syntes også det virka som om forholdet deres ikke var særlig bra. Men det er jo ganske forståelig at det kan bli problemer når man har 8 barn hvorav et tvillingpar og sekslinger...
Swirly Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Ser ut som han er i ferd med å få sitt eget show nå også, hvor den nye berta på 22 også skal være fast inventar.
Møffi Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Hvor leser dere dette? Jeg vil også bli oppdatert på sladder..
Poppzy Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Det har jo til tider vært skikkelig ampert mellom dem, Kate kan jo være en skikkelig "bossy bitch" og noen ganger føler jeg at hun behandler Jon som en komplett idiot som ikke klarer og tenke selv. I tillegg virker hun som en skikkelig kontrollfreak og utrolig perfeksjonistisk (f.eks. med tanke på antrekkene til ungene og sånt), mens Jon er litt mer avslappet og tar ikke ting så nøye. Kanskje ikke så rart det forholdet sprakk... Helt enig.. Som om jeg skulle ha skrevet dette selv
Gjest Emera Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ser ikke på serien, men vet jo hva den handler om. Leit at det ble sånn, da. Kate plus Eight..? Og han med eget show inkludert en 22-årig ny kjæreste? Jaha. Hun er ikke bleik hun 22-åringen, forresten, som slår seg sammen med en åttebarnspappa. Hadde ikke vært meg det, altså.
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Lurer på hvordan Kate skal greie å ta seg av alle 8 alene?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Ikke rart om han fant seg en annen, hun må jo ha vert forferdelig å bo sammen med. Kjefta og klagde på han uansett hva han gjorde stakkar..
Yvaine Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 Litt sånn på siden av diskusjonen her, men hvor og når sendes de nyeste episodene her i Norge? Er jo en masse kanaler som sender serien på forskjellige tidspunkter, og alle er jo på ulike sesonger.. Blir helt forvirra jeg :s
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #14 Skrevet 4. oktober 2009 jeg har lasta ned den nyeste sesongen på nettet nå, og da er hun stort sett alene.. må si at jeg virkelig beundrer kate, syns hun er ordenlig flink med ungene! Og så sterk og oppegående selv om mannen har gått ifra henne og hun er blitt alenemor til 8 stk (!!).. og virkelig imponert over ungene, det må være de mest veloppdratte ungene jeg noengang har sett!
pusla Skrevet 5. oktober 2009 #15 Skrevet 5. oktober 2009 Litt sånn på siden av diskusjonen her, men hvor og når sendes de nyeste episodene her i Norge? Er jo en masse kanaler som sender serien på forskjellige tidspunkter, og alle er jo på ulike sesonger.. Blir helt forvirra jeg :s Jeg tror det er sånn at FEM viser de nyeste episodene, mens TVNorge nå har begynt å vise det og der er det en tidligere sesong (men jeg er usikker på hvilken). Det er ganske tydelig ampert mellom dem i de episodene som går på FEM nå, så ikke veldig overraskende at det røyk egentlig.
Søtpotita Skrevet 18. oktober 2009 #16 Skrevet 18. oktober 2009 Har sett på dette programmet av og til. Har det verkeleg gått i så mange år?? Dei sit jo berre å diskuterar ungane sine? Som til dømes kven som sat fremst i berg- og dalbana... Korleis dei handlar julegåver... Eg trudde eg likte sånne kvardagslege greier, men dette tek kaka. Så utruleg lite interessant. Måten dei sit i den vetle sofaen og diskuterar er jo latterleg. Hadde eg vore Jon så hadde eg også stukke av frå ho der dama, makan til betrevitar og "ovanfrå og ned"-haldning skal ein leite lenge etter. Stakkars fyr, eg er glad på hans vegne som greide å bryte ut
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #17 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tenker først og fremst på hvordan dette påvirker barna og oppveksten deres. De har jo blitt kjendiser, enten de vil eller ikke, og jeg antar de blir gjenkjent på gaten hver gang de er ute på familietur. Tatt i betraktning hvor lenge denne serien har gått, er jeg bekymret for barna. Jeg synes ikke det er forsvarlig i det hele tatt.
Gjest Miam Skrevet 18. oktober 2009 #18 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har sett alle sesongene, og det er jo helt klart at en stor del av grunnen til at det ble slutt er mobbinga og utskjellinga Kate stod for, ovenfor Jon. Hun har hersja og styra på med ham, og det har de faktisk sagt selv begge to. Det er faktisk litt "ekkelt" å se på av og til. I det ene sekundet er Kate fly forbanna, og klager og bærer seg til Jon, og i det neste er det som om hun tar seg selv i nakken og tenker, ojsann, det blir filmet dette, best å være snill og god mot mannen min! Også klemmer og kysser de på hverandre... Jeg sier IKKE at Jon er noen engel. Han kan til tider være veldig passiv virker det som, ikke bra det heller. Og det er jo helt idiotisk av ham om man faktisk var utro. Og det spm om hvordan Kate skal greie dette alene... Hun har jo en masse folk til å hjelpe seg, 24/7. Barnevakter, nannyer, crewet, venninner. Hun kunne i allefall slutta å dratt på alle disse boksigneringene! Herregud, for et fjolleri. Og hvem tenker på barna opp i dette? TLC burde skamme seg. Antall programmer bør kuttes drastisk. De har jo ikke noe privatliv! Huff, kjenner jeg blir litt frustrert.. Det er ikke noen dokumentarserie lenger i allefall, slik det engang var.
Gjest imli Skrevet 19. oktober 2009 #19 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Har sett på dette programmet av og til. Har det verkeleg gått i så mange år?? Dei sit jo berre å diskuterar ungane sine? Som til dømes kven som sat fremst i berg- og dalbana... Korleis dei handlar julegåver... Eg trudde eg likte sånne kvardagslege greier, men dette tek kaka. Så utruleg lite interessant. Måten dei sit i den vetle sofaen og diskuterar er jo latterleg. Hadde eg vore Jon så hadde eg også stukke av frå ho der dama, makan til betrevitar og "ovanfrå og ned"-haldning skal ein leite lenge etter. Stakkars fyr, eg er glad på hans vegne som greide å bryte ut Akkurat det har jeg også sittet og irritert meg over! Herregud, er vel det samme hvilken unge som satt i det setet, hvilken unge som hadde på seg den buksa og hvilken unge som spiste hva... Hva er vitsen med å diskutere det? :klø: Merkelige greier! Synes også den dama er en smule spesiell... Virker utrolig nøye og sjefete. Så et program her om dagen, og mannen måtte skifte skjorte kjempemange ganger, hun sa nei til alt han tok på seg Og de skulle bare i en lekepark, ikke på besøk hos presidenten liksom... Blir helt matt jeg... Endret 19. oktober 2009 av imli
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #20 Skrevet 14. november 2009 Jeg har sett alle sesongene, og det er jo helt klart at en stor del av grunnen til at det ble slutt er mobbinga og utskjellinga Kate stod for, ovenfor Jon. Hun har hersja og styra på med ham, og det har de faktisk sagt selv begge to. Det er faktisk litt "ekkelt" å se på av og til. I det ene sekundet er Kate fly forbanna, og klager og bærer seg til Jon, og i det neste er det som om hun tar seg selv i nakken og tenker, ojsann, det blir filmet dette, best å være snill og god mot mannen min! Også klemmer og kysser de på hverandre... Jeg sier IKKE at Jon er noen engel. Han kan til tider være veldig passiv virker det som, ikke bra det heller. Og det er jo helt idiotisk av ham om man faktisk var utro. Og det spm om hvordan Kate skal greie dette alene... Hun har jo en masse folk til å hjelpe seg, 24/7. Barnevakter, nannyer, crewet, venninner. Hun kunne i allefall slutta å dratt på alle disse boksigneringene! Herregud, for et fjolleri. Og hvem tenker på barna opp i dette? TLC burde skamme seg. Antall programmer bør kuttes drastisk. De har jo ikke noe privatliv! Huff, kjenner jeg blir litt frustrert.. Det er ikke noen dokumentarserie lenger i allefall, slik det engang var. Helt enig med deg, selv om jeg bare har sett noen få episoder i ny og ne. Jeg synes at hun skryter veldig av seg selv - og så litt av mannen, da. Og så tror jeg at hun er litt sjalu på at barna blir så glade når han kommer hjem, for hun får ikke den samme gjensynsgledescenen når hun er hjemme med dem hele dagen. Men herregud, hun er jo flink med dem, jeg hadde ikke takla å være hjemme hver dag med 8 barn... Shoot me! Jeg synes forresten at de to tvillingjentene er ganske ufyselige til tider, ihvertfall den ene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå